kickboxing

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tenu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
"Kun potku irtoaa maasta niin nyrkki on jo naamassa". Itse harrastin pari vuotta potkunyrkkeilyä, tosin treenasimme yhtälailla thai-tekniikoita, kyynärpäitä, polvia ja lähiottelua. Pidin lajista kyllä hemmetisti, mutta sitten käden katkeamisen takia se jäi :(. Pitää varmaan aloittaa uudelleen. Kunto nousee kohisten.

Originally posted by PattiPete
"Kun potku irtoaa maasta niin nyrkki on jo naamassa". Itse harrastin pari vuotta potkunyrkkeilyä, tosin treenasimme yhtälailla thai-tekniikoita, kyynärpäitä, polvia ja lähiottelua. Pidin lajista kyllä hemmetisti, mutta sitten käden katkeamisen takia se jäi :(. Pitää varmaan aloittaa uudelleen. Kunto nousee kohisten.

meni se käsi poikki kickboxingissa vai jossain muualla?

vaikka se käsi olisikin siellä poikki mennyt, älä nyt toni da rookie sen takia säikähdä ja jätä aloittamatta, kickboxing/thainyrkkeily on kyllä varmasti turvallisempi laji kuin moni muu.

Originally posted by nikke1
vaikka se käsi olisikin siellä poikki mennyt, älä nyt toni da rookie sen takia säikähdä ja jätä aloittamatta, kickboxing/thainyrkkeily on kyllä varmasti turvallisempi laji kuin moni muu.

joo tiedän sen kyllä:D kattelin kickboxing sivuja ja sielä sanottiin että se on tilastojen mukaan turvallisempaa kuin lentopallo.ja olen aika varma että toi käsi meni poikki jossain muualla kuin kickboxing harkoissa.

Lumilautailussahan se katkesi. Harkoissa ei sattunut parin vuoden aikana mitään pahempia loukkaantumisia. Nenän ja huulen aukeaminen oli yleistä alussa, kun oli pahasti alakynnessä. Ja tietenkin mustelmia tulee, ne vähän niinkuin "kuuluvat asiaan". Yksi hieno juttu oli se, kun alussa pelkäsi mennä toista vastaan kun tiesi, että voi tulla nyrkkiä naamaan. Jonkin ajan kuluttua pelko kaikkosi ja se tuntui hienolta, kun voitti oman pelkonsa.

Joskus kun varsinainen valmentaja oli poissa niin varavalmentaja pääsi valtaan ja silloin alkoi tuska. Veti sellaisia tappokuntopiirejä, että hohhoh. Vatsalihakset itki verta niitten jälkeen. Palautumisjuoma olisi tehnyt silloin terää kyllä. :)

Originally posted by PattiPete
Lumilautailussahan se katkesi. Harkoissa ei sattunut parin vuoden aikana mitään pahempia loukkaantumisia. Nenän ja huulen aukeaminen oli yleistä alussa, kun oli pahasti alakynnessä. Ja tietenkin mustelmia tulee, ne vähän niinkuin "kuuluvat asiaan". Yksi hieno juttu oli se, kun alussa pelkäsi mennä toista vastaan kun tiesi, että voi tulla nyrkkiä naamaan. Jonkin ajan kuluttua pelko kaikkosi ja se tuntui hienolta, kun voitti oman pelkonsa.

Joskus kun varsinainen valmentaja oli poissa niin varavalmentaja pääsi valtaan ja silloin alkoi tuska. Veti sellaisia tappokuntopiirejä, että hohhoh. Vatsalihakset itki verta niitten jälkeen. Palautumisjuoma olisi tehnyt silloin terää kyllä. :)

oli varmaan mahtavat fiilikset ku pääs toisen kans ottaa kehäs matsia?

"oli varmaan mahtavat fiilikset ku pääs toisen kans ottaa kehäs matsia?"

ne mahtavat fiilikset nyt riippuu ihan siitä miten sparri menee, ottavana osapuolena ei välttämättä tunnu niin kivalta. (toki poikkeuksiakin on..:cool:)

sen miltä se SUSTA tuntuu, saa selville vain kokeilemalla. mut tiedän monta innokasta jotka on aluksi tietämättöminä halunnut "matsata" niin kovasti, niin kovasti...
...mutta parin treenin jälkeen mieli on muuttunut, eli "pää" ei ole kestänyt kun on tullut vähän osumaa.

mutta, eihän sitä tiedä vaikka sulla se "pää" kestäiskin. ;)

Aika harvoin pääsi kehässä matsaamaan, kun ei ollut kuin kaksi kehää ja lähemmäs 20 äijää harkoissa. Yleensä oli kaksi paria per kehä ja loput matsasi kehän ulkopuolella. Harkoissa, vaikka lyötiin napakasti, ei kuitenkaan yritetty mitään tyrmäyslyöntejä. Ihan hienot fiilikset siitä sai, kun adrenaliini virtasi. Venyttelyä tuli myös harrastettua enemmän kuin milloinkaan muullon.

Mulla olis tietokoneella yksi "lievästi järkyttävä" kickboxing pätkä mutta en saanu laitettua sitä tähän. Neuvoja? Se on Mpeg muodossa..

Originally posted by Stanzo
Mulla olis tietokoneella yksi "lievästi järkyttävä" kickboxing pätkä mutta en saanu laitettua sitä tähän. Neuvoja? Se on Mpeg muodossa..

joo oon nahnyt sen missä jalka menee nätisti poikki...aika ilkeen näköstä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Stanzo
Kuinka saan laitettua sen tänne:confused:

jos joku osais neuvoo..mä oon koneen kans toivoton tapaus

Meikällä oli koneella vieläkin ikävämmän näköinen pätkä kuin se peruspätkä minkä kaikki on nähny. Se oli jostain wrestling matsista, yli 130 kiloinen äijä hyppää kehän kulmasta, potkaisee ilmasta toisella jalalla ja tulee yhdellä jalalla alas jolloin jalka menee samalla tavalla säärestä poikki kuin siinä kickboxing pätkässä. Kävi kuvottamaan se niin pahasti, että poistin sen. Imutin sen Kazaalla, ja se oli nimeltään joku "faces of death..."

Oho meni vähän ohi aiheen.

Pitää kertoa taas tarina liittyen aiheeseen. Alussa luulin, että se Lappeenrannan Kickboxing Clubin pää-äijä ja valmentaja on joku ihan perusjamppa. Sitten kerran luin aamun lehdestä; "Teppo Laine voitti potkunyrkkeilyn Suomenmestaruuden neljännen kerran putkeen 86kg:n sarjassa. Tuomari keskeytti ottelun toisessa erässä." Nous rispektit heti miltei taivaaseen.

http://www.esaimaa.fi/arkisto/vanhat/2002/10/30/urheilu/juttu3/sivu.html

Re: TAE KWON DO

Originally posted by vesguru
Se on se miesten laji. Siellä notkistuu´.
:D :kippis1: :D

mä en tykkää mistään lajista missä pitää huudella lyöntien ja potkujen mukana jotai hosokawaa,onko taekwondossa toi systeemi et pitää huutaa joitai ihme huutoja.muutenkin karatessa ja taekwondossa on liikaa sitä ninjailua ja kikkailua.

Toni da rookie, mitä sä haluat siltä lajilta? siis kun oikeen rupeat miettimään. Sitten sakin on helpompi ehkä ohjata ja näyttää sillasia lajeja, mitkä sopis parhaiten sulle.

kyllä siellä huudetaan

Kävin 1 ½ vuotta taekwondossa, ja voit olla varma että siellä huudetaan. Ihan siistii siel oli, hyvii treenei, yms. mut ei vaan into riittäny. onneksi ei.

Originally posted by nikke1
Toni da rookie, mitä sä haluat siltä lajilta? siis kun oikeen rupeat miettimään. Sitten sakin on helpompi ehkä ohjata ja näyttää sillasia lajeja, mitkä sopis parhaiten sulle.

siis tiedän jo mitä haluan ruveta harrastamaan ja se on toi kickboxing.päädyin tohon kickboxingiin sen takia että se on kumminkin niin "puhdas" laji.(ei kyynärpäitä ja polvia...siis otteluissa.reeneissä kyllä)ja haluan panostaa lyömiseen ja potkimiseen saman verran,toisin kun thaiboxingissa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom