Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vastaa kevyttä viikkoa viikon sairastelu. Sun elimistö on rasittunut tosta flussasta, päinvastoin kuin levännyt. Tämä on totuus ja turha väittää vastaan kenenkään :arvi:JMP75 sanoi:Riittääkös se tällaiseksi "kevyeksi viikoksi" kovien treenien lomaan, kun sairastelee, eikä pääse salille vaikkapa 5 päivään? Vai onko tarkoitus nimenomaan treenata kevyesti ja pelkkä lahnailu ei kelpaa.
Ei toki vastaakaan, mutta olennainen kysymys onkin, kannattaako viikon sairastelun jälkeen vielä pitää kevennetty viikko. Varmaa vastausta en osaa sanoa, mutta itse en ainakaan ole malttanut pitää.jarze sanoi:Ei vastaa kevyttä viikkoa viikon sairastelu.
Demoritus sanoi:LOL mulla vaan tulokset nousi kun olin ollut viikon kipeenä, enkä päässyt tekemään viikkoon mitään, koska olin sitä aikaisemmin treenannut liian kovaa.
Jos on treenannut oikein ei se kunto katoa viikossa se on varma. Jos ei pääse tekemään mitään niin aina voi vaikka venytellä sitä tuskin kipeyskään haittaa.
Jartze sanoi:JMP75 tarkoitti varmaan että voiko ton kevyen viikon korvata ~viikon sairastelulla kotona, eli et nyt kun flunssat yms. ovat ohi, niin heti salille painaan 110% teholla?
en mitään kummempaa perustelua sano, muutakun että itse ainakin menisin heti vaan treenamaan KOVAA!
edit: jep, pecman totesikin et kuitenkin sinne salille ilman kiirettä, eli voi olla että kannattaa ottaa pari päivää rauhassa ennen kuin salille meet taas...
ei..Timba79 sanoi:Eli eiköhän se sairastelukin korvaa sen kevyen viikon
jarze sanoi:ei..
no siksi, kun kipeenä elimistö on kovemmalla rasituksella, kun terveenä lepäily. ja itse pidän flunssan jälkeen lepoviikon siksi, ettei tuu uudestaan kipeeksiTimba79 sanoi:Quottasitpa sitten koko lauseen mihin vastasit... :jahas:
Eli sun mukaan vaikkapa flunssan takia pidetyn lepoviikon lisäksi pitäisi vielä pitää se kevyt viikko...miksi?
jarze sanoi:no siksi, kun kipeenä elimistö on kovemmalla rasituksella, kun terveenä lepäily. ja itse pidän flunssan jälkeen lepoviikon siksi, ettei tuu uudestaan kipeeksi
hth :D
subotai sanoi:Näin olen myös itse ymmärtänyt, mutta en kyllä ole sitten tuolla tavalla ikinä tehnyt. Eli flunssaviikon jälkeen kevyempää treeniä jne. Mutta totuus on kyllä se, että viikon sairastelun jälkeen on niin pahat sali-reflat päällä, että harvempi sitä alkaa mitään kevyitä viikkoja vetämään. Vaikkakin tämä olisi kaikkein järkevintä. No tyhmästä päästä kärsii koko kroppa
Timba79 sanoi:Näin minäkin tämän tajusin. Ja itsellä on nyt menossa se pakollinen lepoviikko flunssan ja kuumeilun takia. Pari päivää on syytä ottaa salilla iisisti, mutta heti kun oli on pari päivää ollut normaali, niin sata lasissa mennään.
Eli eiköhän se sairastelukin korvaa sen kevyen viikon, kunhan vaan syö kunnolla ja juo paljon.