BB PRO Kevin Levrone

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minusta tämä on jotenkin ihan höpöä touhua. Oli kova jätkä Pro-aikoinaan, mutta nykymeno tuntuu enemmän hihhulin selitykseltä ja peruskaverin treeneiltä. Ja joo, tajuan että on myös eroa lääketieteellisessä vahvistuksessa pro-aikoihin verrattuna. Ehkä olen mielipiteeni kanssa yksin.

Minusta tämä on jotenkin ihan höpöä touhua. Oli kova jätkä Pro-aikoinaan, mutta nykymeno tuntuu enemmän hihhulin selitykseltä ja peruskaverin treeneiltä. Ja joo, tajuan että on myös eroa lääketieteellisessä vahvistuksessa pro-aikoihin verrattuna. Ehkä olen mielipiteeni kanssa yksin.

et ole yksin, urpo on. keräilee rahaa ja lentää etelään, elelee siellä sitten onnellisena niin kauan kuin roinapumppu jaksaa pumpata.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

et ole yksin, urpo on. keräilee rahaa ja lentää etelään, elelee siellä sitten onnellisena niin kauan kuin roinapumppu jaksaa pumpata.

Ei se nyt ketään urpoks tee jos tuolla videon lisäilyllä (joista osa on kyllä ihan katottavia kuten tuossa yläpuolella noi 2) saa pidettyä fanimäärää yllä ja sitä kautta vähän elantoakin tekee (formulalisäravinteet). Eihän noita tarvitse kenenkään itkijän kahtoakkaan. ;)

^ wtf :lol2: Levukka on showmiehiä

Jotenkin tuntuu tosi kaukaiselta ajatukselta että tämä on ollut joskus Olympia-tason urheilija. Ihan perus SATS-natun puuhastelun näköistä. Hauiskääntöjä tyhjällä tangolla ja muuta, ehh?

Hauska pätkä, mutta vittu Levrone on jotenkin niin friikki nykyään noine videoineen ja täysin peruskunto-kroppineen.

28i7x5e.jpg
fvffpy.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom