Kevätflunssa 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bearr
  • Aloitettu Aloitettu
Aamulla kun heräsin olo oli kuin joku olis kaktuksen tunkenu kurkusta sisää yön aikana, eikä ole vielä kamalasti helpottanut. :/ Helvetti, ehdin jo toivoa että sais reenailla rauhassa kevään, eikä kipeenä olo pääsykokeisii lukemistakaa ainakaan helpota...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä oli kans. Kova kuume 2 päivää jonka jälkeen pari päivää semmosta pikku kuumetta. viikko meni lepäillessä. Ja nyt on hirmu voimaton olo :(

just päällä, neljättä päivää, parhaimmillaan melki 39astetta kuumetta, SAIS VÄHITELLEN LOPPUA:wall:
on niin paskana ettei jaksa ees lukee, buranan voimalla hetkeks koneelle kattoon foorumi läpi:whip:

2 Flunssaa jo kärsitty parin kk sisällä. Toinen oli itse aiheutettu (liian paljon treeniä) kesto 1vko ja toinen oli se "kevätflunssa" kesto 3vkoa.

Nyt ollaan jo voiton puolella kevätflunssasta...kuume ei noussut, mutta hirvee räkätauti ja muuten veti aika voimattomaan kuntoon...:(

Pikkuhiljaa voiton puolella, 2 päivää meni täysin sängyssä maaten, huippasi niin pirusti. Kuumetta 0, pelkkä jumalton köhä ja nuha. Huomenna testaamaan treeniä:)

Eilen aamulla teki tuloaan, mutta päätin, ettei aikaa haaskata sairastamiseen :D Kunnon "kuuri" C-vitaminia, chilillä ja valkosipulilla maustettuja ruokia vaan naamaan ja pötköttelyä eilinen.. Ohi meni.. tai ainakin lykkääntyi.. :kippis1:

2 viikkoa ollut päällä, 1 viikko kuumetta. Nyt ei enään kuumetta, mutta yleinen heikko/huono olo vielä päällä. Yskää ja särkyä vaikka muille jakaa, kai tämä tästä kohta :).

Niinhän se pääsiäinen alkoi, että päivän oli mahatauti. Sitten pari päivää terveenä ja maanantaina iski kevätflunssa. Kurkku on hieman kipeä ja yskittää. Lämpöä on pikkasen... kunnolla mulle ei kuumetta tule. Tässä nyt vain oottelen, että nenäkin alkaa vuotamaan. Jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin viikko varmaan pitää olla poissa salilta :(.

Pari pientä flunssaa on ollu täs kevään aikana, mut eipä muuta. Yleensä oon ollu joka vuosi ainaskin kaksi viikkoa kovassa kuumeessa, mut nyt huomasin, että olen ollut jo yli vuoden terveenä. Olen ottanu täs pari vuotta joka aamu vitamiinit ja ehkä reenaillut oikeen lailla. Kaverit vielä ihmettelee, et miks vedän niitä pillereitä joka aamu...mut se makeiten nauraa , joka viimesenä nauraa!!!:hyper:

ÄnKs sanoi:
Pari pientä flunssaa on ollu täs kevään aikana, mut eipä muuta. Yleensä oon ollu joka vuosi ainaskin kaksi viikkoa kovassa kuumeessa, mut nyt huomasin, että olen ollut jo yli vuoden terveenä. Olen ottanu täs pari vuotta joka aamu vitamiinit ja ehkä reenaillut oikeen lailla. Kaverit vielä ihmettelee, et miks vedän niitä pillereitä joka aamu...mut se makeiten nauraa , joka viimesenä nauraa!!!:hyper:

Ennustan sulle huomiseksi 38,7 asteen kuumetta. ;)

Pienillä lämmöillä mennään mutta olo on sangen paska. Perjantaina pitäis lähtee reissuun joten ois aika ihq jos ois sit jo kunnos.

Ja avokkikin vaan kiusaa että teeskentelen, yhyyhyyy.

Nyt täytyy heittää tähän että iskipä aikamoinen tauti: ma iltana lämmöt 39,3 ja ei ole ilman lääkkeitä sen jälkeen laskenu alle 39, kovat säryt kropassa, pää kohmelossa, yskää, ja joka paikka makaamisesta jumissa., suoraan sanottun a 2 vrk:ssa kunto nollaan. EI voi kun ihmetell kuinka kauan tätä helvettiä pitää kestää. Eilen illalla kellotin jo 39,57, jospa sen menis jo yli 40 asteen tänä iltana. Oli pakko avautua.

Suositut

Back
Ylös Bottom