Kevät 2004 ylppärit

Ikä
39
Olikos paljon pakkislaisia tänään äikän kanssa hikoilemassa? No, ainakin yks. Meikäläinen vietti siellä oikeen antoisan aamupäivän. Oli kyllä ihme kasveja täynnä meidän koulu, haiskahti ikävästi laudaturille koko sali. Painoin ihan viimiseen hikitippaan asti, kaikki mitä kynästä vaan irtos vuodatin sille paperille... Silti läksin ENSIMMÄISENÄ koko porukasta, about neljän tunnin runoilun jälkeen. Joku 100 abii jäi sinne vielä pilkkuja nussimaan. Olipas hämärää... oletin, että edes yks sankari haistattaa koko hommalle paskat ja lähtee sieltä 09:30. Näin on kuulemma ollut tapana. :worship:

Vielä toinen osio äikkää pitäis käydä häröilemässä + ulkomaankieltä kokeilemassa. Syksyllä sit loput.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Väänsin aineen tehtävästä numero 13. Olin ihan loppuun asti siellä ja silti meinasi aika loppua. Luulin, että puhtaaksikirjoituksessa menee joku puol tuntii, niin menikin puoltoistatuntii..

Kirjotin jo syksyllä, mutta ajattelin käydä kattomas josko olis paremmat aiheet. Ainakaan itseä ei kiinnostanu nämä aineistoaineiden aiheet, mutta kutosesta kirjoitin.

Puh tuskaa oli, 5 tuuntia siellä tuli istuttua ja tuntu ettei kauheen hyvin menny. Noh viikonpäästä on uus mahollisuus jos nyt silloin menis vähä paremmin.

Force sanoi:
Väänsin aineen tehtävästä numero 13. Olin ihan loppuun asti siellä ja silti meinasi aika loppua. Luulin, että puhtaaksikirjoituksessa menee joku puol tuntii, niin menikin puoltoistatuntii..

Sama aihe täällä. Riviä yli viis sivua tusersin. Kusella kävin kaks kertaa. Oli kivaa. :)

Jees, tulihan tuolla istuttua joku reilu 4tuntia. Kirjottelin siitä 10:stä niistä roskis dekkareista ja valvonnasta.. Ei varmaankaan hirveen hyvin mennyt, mut viikon päästä uusiks, yleensäkin oon ollu paljon parempi noissa otsikkoaineissa.

Kirjotin semmosen perus_varman_setin jolla nyt pääsee läpi mutta eipä se ketään varmaan sytytäkkään. Mutta jos viikon päästä räjäyttäis kunnon taiteellisen pohdinnan sinne, ni katotaan miten käy :hyper:

Olihan se aika rankkaa. Itse tein kakkosesta (siitä Ismo Alangon biisistä) ja joku 5,5 tuntia meni. Ei ehtinyt vessassa käydä.

13:sta kirjotin minäkin, piti ite aika paljon säveltää, koska pohjatekstistä ei paljon irtisaanut. Loppuun asti siel istuttiin. Juttua tuli 4½ sivuu

Weedie sanoi:
mä kirjottelin urheilusta ja douppinkista 3½ tuntia

En raaskinu kirjottaa tuosta, tuntu että tulee liiankin lähelle omia harrastuksia. :)
Kirjotin sitten aiheesta 5 semmoisen korkealentoisen ja tekotaiteellisen paskan, kyllähän te tiedätte. Onneksi ei ollut pahemmin paineita kun on jo e plakkarissa, mitä nyt kävin katsomassa oisko sillai ihQja aiheita.

http://www.helsinki.fi/~paajala/teksti/pahuus.txt

Tässä esimerkki siitä, miten ei pidä kirjoittaa yo-ainetta.
Lähtenyt koululta L:nä, tullut takaisin I:nä :hyper:

edit: Ja 4½ sivua tuli kirjoitettua, aikaa meni jotakuinkin saman verran tunteilana.

gotto sanoi:
Mitäköhän helvettiä tarkoittaa lause
"pennoset eivät kauaa
taskuissa paina, ne ovat koivu ja tähti objektin agitoidessa subjektia predikaattiin."?

Tää on selvästi ollu ton kirjottajan motto tossa työstövaiheessa. :eek:

Edit. Nyt selvis, että tästä aineestahan ne meidänkin opettajakullat varoitteli. Mut tää nyt on jo jotain ainutlaatuista. C'mon, jotain rajaa. :jahas:

Itse kirjoitin äikän vuosi sitten, kävin nyt kokeilemassa josko saisi korotettua kun viimeks tuli takaisin 2 pistettä ja yhden arvosanan laskeneena. Kirjotin aiheesta nro 10. Tekstiä riitti, sisällöstä en mene takuuseen. Millonkas ne äikän tulokset julkistettiinkaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom