Ketkä EIVÄT ole Facebookissa? Perustelut mukaan!

Kaupunki
Helsinki
Tuli vierailtua viikonloppuna lapsuuden/nuoruuden kotikaupungissa ja sai taas kaikille baarissa selitellä miksei mua löydy Facebookista..

Itselläni ei ole mitään periaatteellista syytä boikotoida sitä, vaan olen huomannut miten paljon se addiktoi porukkaa ja tästä syystä olen pysynyt siitä erossa.
Omassa tuttavapiirissa on mutsin lisäksi vissiin kaksi ketkä ei ole(ainakaan vielä) liittyneet.

Aloin miettimään että onkohan Pakkiksella minkä verran porukkaa ketkä eivät ole liittyneet tuohon lähes
"pakolliseen" yhteisöön?

[mod]Älkää vain vastatko ettet ole Facebookissa, vaan perustelkaa sitä edes yhdellä lauseella. Listauspaskaksi muuten menee tämäkin triidi. T: Termis[/mod]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselläni ei ole mitään periaatteellista syytä boikotoida sitä, vaan olen huomannut miten paljon se addiktoi porukkaa ja tästä syystä olen pysynyt siitä erossa.

Mä olen myös pysytellyt visusti poissa ko. jutusta, syy aika lailla sama kuin tuossa lainatussa pätkässä. Eikä muutenkaan kiinnosta edes virtuaalisesti leikkiä "kaveria" miljoonan ihmisen kanssa, joiden kanssa ei IRL ole missään tekemisissä, oikeiden kavereiden kuulumisista taas pysyy kärryillä muutenkin. Ei se mullakaan mikään periaatekysymys ole, vaan jos joku päivä keksin yhdenkin hyvän syyn hypätä FB-kelkkaan niin antaa mennä vain (sitä päivää tosin tuskin enää tulee).

Mä olen myös pysytellyt visusti poissa ko. jutusta, syy aika lailla sama kuin tuossa lainatussa pätkässä. Eikä muutenkaan kiinnosta edes virtuaalisesti leikkiä "kaveria" miljoonan ihmisen kanssa, joiden kanssa ei IRL ole missään tekemisissä, oikeiden kavereiden kuulumisista taas pysyy kärryillä muutenkin. Ei se mullakaan mikään periaatekysymys ole, vaan jos joku päivä keksin yhdenkin hyvän syyn hypätä FB-kelkkaan niin antaa mennä vain (sitä päivää tosin tuskin enää tulee).

Juurikin näin täälläkin.

Ei kiinnosta pätkän vertaa. Seuraan joskus yhden yhteisön sivua tapahtumien vuoksi mutta siinä se.
Ihmetyttää kun ihmiset selaa jotain facebookkia esim. baarissa istuessa, ite jos johonkin ulos lähden, silloin kyllä keskitytään ympärillä oleviin ihmisiin.
Ihme touhua.:)

Ei oo kuin muutama kaveri mulla, niin eipä tonne jaksa rekisteröityä. Tuntuu että jotkut menee tonne ja yrittää saada itelleen vaan mahdollisimman paljon muka kavereita ja se on sitten siistiä. Mun siskolla on jotain 300 kaveria ja sitten se liikkuu esim. kaupungilla yms korkeintaan 15 kaverin kanssa ja sitten sillä on sellasia vähemmän kavereita, joille se esim. puhuu vain facebookissa, niin on jotain vajaa 50. Sukulaisia sillä on siellä joku 15. Mitä helvettiä nää loput on!? Varmaan sanonu kännissä jollekkin että hyi miksä oksensit mun päälle ja sit seuraavana päivänä ollaan facebookissa kavereita eikä jutella koskaan. LOL. Niin ja onhan siskolla siellä vielä äitikin kaverina joka asuu saman katon alla.:lol2:

Kyllä, nykyään olet vähän outo juntti jos et ole facebookissa.

Poistin itseni mokomasta paskasta aika nopeasti. Satoja "kaveri"pyyntöjä joltain tuntemattomilta, ja pahimmillaan työasioita alkoi tulla facebookin mailiin. Kyllästyin täysin siihen pommitukseen.

Työmaalla vielä epäilevät että emäntä vaati tunnuksen poistamista :curs:

Vaikkei tämä elämä mitään ruusuilla tanssimista olekaan, minusta se voittaa kuitenkin kyseisen virtuaalisoosin...

Ikinä en oo ollu, enkä oo ollu telkkariskaan, sit en myöskään pese hiuksia tai juo Valion maitoa kun se on huijausta!!

En kuulu, eikä ole aikeissakaan liittyä. Siinä vaiheessa tietty jos tulee innostus etsiä vanhoja kavereita tms niin voisi ehkä liittyäkin, mutta ei ajankohtaista.

En oo enkä mee, Pakkis riittää :rolleyes:
Ei ole mitään syytä; jos kaverit ei muuten pidä yhteyttä, ne ei ole sillon oikeita kavereita.

Kuuluin viime syksynä reilun kuukauden ajan kyseiseen yhteisöön. Eräänä päivänä sitten havahduin lukiessani taas niitä informaatioarvoltaan elintärkeitä tiedotteita, joita jotkut olivat saattaneet 300 lähimmän ystävänsä tietoisuuteen, ja poistuin saman tien lopullisesti koko sivustolta. Nautin täysin siemauksin hämmennyksestä, jota eroni on herättänyt joissakin ihmisissä. Kuulukoot kyseiseen palveluun ne, jotka siitä jotakin iloa saavat. Itse sain vain ärtyneen vitutuksen ja yleisen turhautumisen.

En ole lähinnä jo aiemmin tässä listatuista syistä. Kaipa minä olen vielä kaupan päälle sen verran vastarannankiiski että iskee inhotus päälle kun kerta "kaikki" muutkin ovat käyttäjiä.

Tuttu sano mulle et "liittysit sinäki sinne, mäki pääsin höylää yhtä vanhaa tuttua, vois käydä sullaki flaksi". :) Sit olin siskon ja sen miehen kans syömässä, (he ovat facebookissa) ni joku siskon miehen kaveri pamahtaa siihen paikalle ja sanoo et, "mä näin facebookista et ootte tääl syömässä". Perkele, tää facebook olis pitäny olla jo Stalinin aikana.

Olin pari vuotta rekisteröityneenä kyseiseen p*skaan. Nyt jo muutama kuukausi ilman facebookkia, ja ei kaduta yhtään. Sitä vaan jumitti toinen toistaan huonompia status päivityksiä (kusetin koiran, pyykkäsin, tiskasin jne...), chatti ei toiminut, ku joskus ja jouluna. Sitten nää testit mitkä tuli etusivulle, ku porukka niitä teki (tosin ne pysty piilottamaan). Lopuksi tajusin että oon piilottanut h**vetisti kavereita, joiden tekemiset ei tuu siihen etusivulle, ja tärkeimpien tyyppien numerot löytyy kännykästä. Mukavampi olla kavereitten kans oikeesti, kuin virtuaalisesti. En suosittele kellekkää kyseistä roskasivustoa

Mulla vielä on tunnarit, mutta en ikinä käytä. Meni hermo joskus totaalisesti, ku silloisen emännän kanssa erottiin, muutin FB-parisuhdestatukseni (sekin ko. neidin vaatimuksesta laitettu parisuhteeksi silloin) ja sitten alkoi tulla ihan tuntemattomilta "kavereilta" jotain lohdutusviestejä. Voi ny helevetti.

+1

Erehdyin joskus rekkaamaan kaverin kehotuksesta Linkediin, joka oli silkkaa sontaa sekin. Onneksi sieltä sai poistettua profiilin helposti.

Ei ole aikomustakaan liittyä mokomaan höpötykseen. Riittää, kun eukko touhuaa siellä. Joutavanpäiväistä paskaa, sano!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom