No aluksi tein alustan mahdollisimman tasaiseksi(vatupassi tarkasti) ja hankein kyykky kohtiin kumi pehmusteet. Ostin ensin käytettynä yhden yhdistelmä laitteen, jossa oli peckdeck, ylä- ja alataljat, omaperäinen ojentaja ja penkki yhdistelmä mitkä tehdään istualtaan.ja siinä painoja sata ja hinta 200€. Sitten Otin itse mität laitteesta missä oli penkki/ vinopenkit yhdistelmä paremmin toteutettuna kun kuponki uutisissa. Siihen laitoin samaa rataa kiinni pidennetyt varret että pystyn jättämään myös seisaaltani siihen tangon. Penkin päähän asensin vielä scott-penkin. Nämä tein itse kun omistuksessa on hitsi laitteet ja nahka ompelukone jolla omplin osalsi ja osaksi niittasin pehmusteet kiinni. En muista paljonko erilliset metalli osat maksoivat. Sitten kaveri tilasi rautakiekkoja eräältä romuttamolta H. 2,50€/20kg ja sorvasin niihen reiät.
wrangelta tilasin käyrätangon, joka oli 25€ ja penkki tankon ostin salilta käytettynä 30€. Käsipainot olin ostanut muutama vuotta aikaisemmin, ne on säädettävät 12kg-40kg( 28kg.tä itseteetettynä). Joten niillä voi tehdä monia liikkeitä tosin enemmänkin voisi niihin painoja ostaa.
Hintaa yhteensä n. 425+ käsipainot n.2x24kg =21€+lisäpainot 2x28kg(itsesorvattuina)= 8€
Pehmuste pinnat voi tosin tehdä vaik synteettisestä nahasta ja sillä voi vielä karsia hintaa pois.
Kestävyys treeneistä: No jo, kyllä 20 sarjat massaa tuo ja isommatki, mut on ollu tapana itelläni pitää yli kahdentoista toistoja kestävyyteen painottuvana paitsi hauiksissa ja muissa pienissä lihas ryhmissä . Tosin jaloissa voisi ajatella massa treeniksi jopa 30 sarjaa jos mietitään esim. 100m juoksua missä tulee useampi rivakka askel.
Kommentit ja korjaukset olivat ihan hyviä ja asiallisia, mutta samalla olis hyvä jos tulis vastauksia sihen alku peräiseen kysymykseen, eli pitääkö mun tosiaan ruveta nyt vääntään jotain yli 20 sarjoja, et ne hormoni arvot pysyis melko normaaleina. (pakko kuitenki jotai reenata)
:wall: :wall: :wall: