Kestävyysurheilijoita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Eli pientä kartoitusta, onko forumilla paljon pallopelien pelaajia tai muita enemmän kestävyysurheilun puolelle kallistuvia kavereita? Jos tarpeeksi kysyntää on, voimme tehdä oman alueen keskusteluille.

Alue olisi siis kestävyysurheilulle yleisesti, eikä millekään eri lajeille kuten eräs ilkeämielinen kerkisikin jo aukomaan.

Mielestäni tämä olisi jo huono suunta. Pakkotoisto.com on kuitenkin aina ollut urheilulliselta sisällöltään edes jotenkin punttisaliin liittyvä. Kamppailulajit sopii vielä mainiosti aiheeseen, mutta kestävyysurheilun ja pallopelien osalta mennään niin lujaa metsään, että hirvilläkin on turkeissa jakaukset.

edit: ja anteeksi se ilkeämielinen aukomiseni. Olin editoimassa postia, kun se oli jo poistettu

Treeni ja ravinto sekä Aloittelioiden osio on nykyään pullollaan esim. lenkkeilyyn ja pallopelejä tukevaan harjoitteluun liittyviä threadeja. Jos asialle siunattaisiin oma osio, ei muiden tarvitsisi häiritä itseään kynäniskalätkäpellen voimattomuus ongelmilla (vaan pelkillä kynäniskapellen voimattomuus ongelmilla).

Itse asiassa mun mielestä jos tehdään sivusto jossa puhutaan punteista, osio missä jaetaan nettilinkkivinkkejä on kauempana alkuperäisestä ideasta kuin kestävyyteen keskittyvä osio.

Minä kannatan ajatusta!

Ei se todellakaan ole mistään pois, vaikka joku uusi alue tulisikin. Jos ei jostain alueesta pidä, voi sitä olla lukematta. Katson vain aina, josko olisi kysyntää jollekin alueelle. Mun mielestä kestävyysurheilu ei todellakaan ole kaukana ajatuksesta ja vaikka olisikin, niin so what.

Mike sanoi:
Ei se todellakaan ole mistään pois, vaikka joku uusi alue tulisikin. Jos ei jostain alueesta pidä, voi sitä olla lukematta. Katson vain aina, josko olisi kysyntää jollekin alueelle. Mun mielestä kestävyysurheilu ei todellakaan ole kaukana ajatuksesta ja vaikka olisikin, niin so what.

Joo itselläni ainakin kiinnostusta

BTW erikoinen luulo että kestävyysurheilun harrastaja = kynäniska...itselläni ainakin tavoite hyvä tasapaino lihas-/aerobinen kunto

Joo, eihan kestavyysurheilu ja -urheilija tarkoita automaattisesti "maratoonarilookia", vaan monet pakkiksen lukijat haluavat sellaisen tasapainoisen paketin missa yhdistyy lihasvoima ja aerobinen kestavyys...

Vaikka en itse olekkaan kestävyyslajien edustaja näkisin tuon varsin hyvänä laajennoksena kyseisten lajien kannalta. Liian harvoin kestävyyslajien harrastajat keskittyvät tarpeeksi tuohon ravinto- ja lihaskuntopuoleen, joten tuo saattaisi parantaa monen harjoittelua, kun siihen keskityttäisiin erikseen. Varmasti palstalta löytyy todellisia asiantuntijoita kestävyysharjoittelun alueeltakin.

En ole kuullut, että suomenkielistä aktiivista kestävyysurheiluun keskittyvää keskustelupalstaa olisi olemassa, joten tuo saattaisi nousta varsin suosituksikin, koska kestävyysurheilijoita Suomesta kyllä löytyy.

Tässä ei nyt kysytty kuka ei halua tätä osiota, mutta mun mielestä se menee vähän ohi aiheen (Pakkotoisto - Kaikki voimailusta). Tosin jos sen nimeksi tulisi Aerobinen osio tjsp. niin olisihan se ihan hyvä :D . Jos tänne hylkeenkasvatus foorumi viel tulee, niin ton sloganin vois vaihtaa: Pakkotoisto - Kaikki kaikesta :rolleyes:

Kelaa sitä :D :

Nykyään esim kestävyysurheiluun liittyviä threadeja ilmestyy treenit ja ravinto osioon. Nyt kun niille tulee oma osio (ehkä) niin keskutelua tulee luultavati erittäin vähän, koska aiheesta kiinnostuneita ei ole palstalla hirveän montaa. Eli esim. kysymyksiin tulee luultavasti hyvin vähän vastauksia, koska suurin osa ei lukisi tuollaista osiota, kun taas kaikki näkee ne jos ne ovat treenit ja ravinto osiossa.

Eli voisiko tommonen jako jopa vähentää kest. urh. keskustelua??? Eli ei ole kovin loppuun hiottu tää mun "kritiikki", mutta kannattaa tätäkin miettiä varmaan.

Kyllä sellainen minun mielestäni tänne sopisi, Aerobinen-foorum kehiin vaan. Samalla Treeni ja Ravinto-foorumin voisi erottaa erillisiksi osa-alueiksi.

Pallopelejä tulee pelattua kyllä. Voisi olla mielenkiintoista lueskella kyseistä osiota, jos aktiivisuutta (kirjoittajia) löytyisi. En kuitenkaan osaa sanoa juuta tai jaata tulisiko kyseinen osio pistää pystyyn...

Pienestä asti oon jonkulaista kestävyystreeniä tehnyt melkein läpi vuoden. Pääasiassa lenkkeilyä ja pyöräilyä, mutta myös hiihtoa on tullut treenattua. Ei kuitenkaan kisatasolla vaan oman kunnon vuoksi ja palautumismielessä. Aerobinen tuo hyvän lisän punttikseen ja sopivissa määrin tukee punttia ja puntti aerobista.

Kannatan osiota. Varmasti on kehitettävää tiedoissa ja olis hyvä jos tänne eksyisi enemmän noita kestävyystreenin ystäviä. Vois vaikka tulla hyviä vinkkejä.

Kestävyysosion myötä Pakkiksesta voisi tulla maan suurin kuntoiluun keskittynyt foorumi, ellei ole sitä jo.

Alue, jossa keskutellaan kestävyysharjoittelusta ja muita lajeja tukevasta saliharjoittelusta, vastaa aikalailla meikäläisen unelmia. :thumbs:
Vaikka futista ja korista varten treenankin, niin kaikenlaiset pallonpompottelu ja taktiikka -treeni keskustelut eivät mielestäni kuitenkaan kuuluu tänne.

suortti sanoi:
Pakkotoisto - Kaikki kaikesta

Ei vi**u!! Tää oli jo hyvä :lol2: :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom