Kestävyysurheilijoita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Siis jos on kysyntää niin tottakai on vain viisasta vastata siihen. Miksipä ei sitten perustettaisi keskustelualuetta kestävyys urheilijoille??? Eli kannatan osion perustamista vaikka henkilökohtaisesti se ei minua suuremmin kiinostakaan. Ja ainahan sen saa poistaa jos ei keskustelua riitä...

Muistelisin että kun kamppailu osiota suunniteltiin niin tuli myös kommentteja siitä miten siellä ei olisi järkevää keskustelua olenkaan, vaan ihan kivastihan tuo on pyörinyt...varmaan yksi suomen aktiivisimpia kamppailuun liittyviä keskustelu alueita...

Waltteri sanoi:
Siis jos on kysyntää niin tottakai on vain viisasta vastata siihen. Miksipä ei sitten perustettaisi keskustelualuetta kestävyys urheilijoille??? Eli kannatan osion perustamista vaikka henkilökohtaisesti se ei minua suuremmin kiinostakaan. Ja ainahan sen saa poistaa jos ei keskustelua riitä...

Muistelisin että kun kamppailu osiota suunniteltiin niin tuli myös kommentteja siitä miten siellä ei olisi järkevää keskustelua olenkaan, vaan ihan kivastihan tuo on pyörinyt...varmaan yksi suomen aktiivisimpia kamppailuun liittyviä keskustelu alueita...

Niinpä, pitäisi aina eka katsoa josko toimii, sitten vasta tuomita.

Mielestäni erittäin hyvä idea.
Kuten tossa joku kirjotteli niin jos ei kiinnosta niin ei tarvi lukea, ei se ole pois keneltäkään.
Mä tunnen itse muutamia entisiä isoja miehiä, jotka vaihtaneet aerobiseen.
Täälläkin voi olla monia jotka tietää aerobisesta treenistä enemmän kuin puntista, mua ainakin vinkit kiinnostaa myös siitä aiheesta.

No tottahan toki airobinen osio olisi mukava. Mielestani sita ei pitaisi pelkastaan ajatella vaan kestavyysravureiden osiona, vaan myos puntin ohessa suoritettavat "rasvanpoltto"-airobiset olisi hyva yhdistaa saman keskustelun alle, niin kuin joku jo mainitsikin.

Eli kylla aani taaltakin.

Kylläpä on helvetin luiskaotsaista porukkaa. Vai sanoo jesse 15 vuotta 64kg kestävyysurheilijoita kynäniskoiksi. Ja sitten pelätään, että tästä tulis jippii2.
Tulee mieleen tosi besserwisser-voimailija :david:

En millään suostu uskomaan, että nuo rutkutusviestit kuvastais voimailevan kansan enemmistön kantaa. Sen sijaan uskon, että suurin osa ihan rehellisesti voimailuorientoituneesta jengistä arvostaa kestävyysurheilua eikä siksi omaa mitään antipatioita siihen suunnattua palstaakaan kohtaan. Päinvastoin, taitaisivat mielenkiinnosta lukeakin sitä - ja onkia sieltä hyviä vinkkejä aerobisen kunnon kohottamiseen. Nämä hemmot eivät vain jaksa vaivautua vastaamaan tähän topikiin.

kestävyysurheilupalsta on ehdottomasti kokeilunarvoinen idea...

Kestävyyspalsta on jo saatu, kiitos siitä. Pelkkä aerobinen (juoksu, pyöräily, hiihto ym.) treeni ei mielestäni sovi pakkotoiston muottiin, mutta aerobisen treenin yhdistäminen voimaharjoitteluun on hyvä idea. Itse joudun paljon fundeeraamaan, kuinka yhdistää voima-, ja kestävyysharjoittelua, joten kaikki keskustelu aiheesta on enemmän kuin kaivattua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom