Kestävyysurheilijoita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Äijä sanoi:
Yleisen keskustelun lisääntyessä tänne pesiytyy paskanjauhantaa päätoimisesti harrastavaa väestöä, joka valtaa forumin voimailusta kiinnostuneilta. Onhan tästä nyt jo ollut selvää näyttöä. Muunmuassa siitä syystähän esimerkiksi reputation-systeemi petti kun pisteitä annettiin lähinnä hauskoista kaskuista ja poliittisesti yhteneväisistä mielipiteistä. Voimailusta paljon tietävät kaverit jää helposti alakynteen, kun joka asiasta varman mielipiteen omaavat teinipeelot tai vanhemmat besserwisserit hankkivat palstauskottavuutta yleisellä puolella ja jatkavat samalla vauhdilla kertomaan mielipiteensä jokaiseen reeni-puolen threadiin.

Kestävyys/aerobinen-puoli on varmasti ihan paikallaan, mutta jos ei kuitenkaan enempää noita mitenkään urheiluun kuulumattomia osioita.

Kannattaa zekata finnishpower, siinä on esimerkki, mihin johtaa keskustelun rajoitus, kukaan ei oikeasti sano mitään, suurin osa on jo paljon treenanneita kavereita, joilla ei ole edes mitään sanottavaa. Aloittelijat ovat ne, jotka keskustelua tuovat, he kyselevät ja heitä neuvotaan. Voimailusta paljon tietävät eivät jää alakynteen, miten edes voisivat. Jos tulee painavaa sanaa jostain, niin turha siinä on vastaan mussuttaa. Kokemus puhuu edelleen Pakkotoistollakin. Pakkotoiston tarkoitus ei ole olla kokeneiden kavereiden keskusteluforum, missä aloittelijat ajetaan muualle. Pakkotoisto on pääsääntöisesti aloittelijoille suunnattu forum, täältä saa hyvät eväät kehitykseen. Tämä ei kuitenkaan ole rajoittavana tekijänä kokeneimpien keskusteluille ja kommenteille.

Ihmisillä on kuitenkin aina sanottavaa muistakin asioista ja niistä saa jatkossakin mielipiteensä sanoa. En näe mitään syytä kieltää keskustelua jostain asiasta sillä varjolla, että forumin suuntaus menee pois voimailusta. Kuten huomaatte, treeni/ravinto on edelleen suosituin forum ja varmasti tulee pysymäänkin. Se tässä on tarkoituksena kokoajan, mutta en todellakaan ala ajamaan jotain vakikäyttäjää toiselle forumille hakemaan neuvoja pitkänmatkanjuoksuun.

Samaa mieltä Äijän kanssa. Tuolla jippii heitollakin ajoin takaa sitä kun alkaa noita keskustelualueita olemaan esim. tietokonepeleistä niin tänne Pakkotoistoon tulee kirjoittelemaan kavereita jotka haluavat keskustella tietokonepeleistä vaikka eivät olisi ikinä punttia nähneetkään. Pikkuhiljaa ne sit huomaavat treeni osionkin ja alkavat jakaa sielläkin mielipiteitään ja keskustelun taso laskee jne. jne.

Mutta onhan se tietenkin tuon Pakkotoiston kaupan kannalta hyvä, että saadaan kävijöita niin pirusti sivuille, saattaahan niistä joku ostaa vaikka protskupatukankin luulleen sitä suklaaksi.

Itse en ainakaan tiedä yhtään hyvää keskustelupalstaa jossa keskustellaan kovin monesta eri aiheesta (alkaa Pakkotoistokin kuulua entistä enempi tähän kastiin), sen sijaan tiedän useita hyviä keskustelupalstoja missä se aihe on rajattu melko tiukasti siihen yhteen asiaan.

Brickster sanoi:
Mutta onhan se tietenkin tuon Pakkotoiston kaupan kannalta hyvä, että saadaan kävijöita niin pirusti sivuille, saattaahan niistä joku ostaa vaikka protskupatukankin luulleen sitä suklaaksi.

Kuinka monen täysin tietokonenörtin uskot ostavan proteiinia? Ja tuskin kukaan nyt tilaa 9.95€ postikuluilla patukkaa. Edelleen tietokonealan kaverit varmaan menevät muropaketin keskustelupalstalle. Pointti tässä hommassa on se, että saadaan nykyiselle käyttäjäkannalle tarjota alueita mihin on tarvetta. Ei tänne ole tarkoitus haalia perhoskalastajia, mutta jos forumin käyttäjistä niitä perkeleesti löytyy, niin ystävällisesti Pakkotoistolle tehdään heille alue keskusteluille.
Tämä ilmeisesti joitakin häiritsee suunnattomasti. Pakkotoisto vain on turvonnut tasaista tahtia isommaksi ja pakko sitä on lisää alueita tehdä ihan jo käytettävyyden takia. Vetäsenkö tuolta hallinnasta rajoituksen päälle, keskustelu vain treenipuolella ja 50 käyttäjää kerrallaan forumille. Yleistä keskustelua ei saa harrastaa laisinkaan, vaan jotain offtopiccia haluavien on mentävä etsimään uusi palsta.

Vaikka Pakkotoistolla olisi 400 aluetta offtopiccia, niin ylin alue on treeni/ravinto, josta jatkossakin saa laadukasta keskustelua aiheesta.

Muistaako kukaan flood threadia? Tehtiin tredi, mihin sai postittaa paskaa vuorokauden ajan mielinmäärin. Replyjä tuli 3500, siinä vähän referenssiä mitä offtopic voi olla. Tätähän monella jenkkiforumilla harrastetaan, mutta ei Pakkotoistolla.

Mike sanoi:
Muistaako kukaan flood threadia? Tehtiin tredi, mihin sai postittaa paskaa vuorokauden ajan mielinmäärin. Replyjä tuli 3500, siinä vähän referenssiä mitä offtopic voi olla. Tätähän monella jenkkiforumilla harrastetaan, mutta ei Pakkotoistolla.
Oliko tuo ainutkertainen kokemus vai olisiko se mahdollisuus ottaa joskus uusiksi? :nolo: Oli nimittäin vedet eräänkin kerran silmissä sitä threadia lukiessa, vaikka en itse siihen juuri jaksannut spammata.

Flood threadia lukiessa sai todellakin nauraa, ehdottomasti uusiksi joskus.

Mike sanoi:
Voidaanhan se joskus ottaa uusiksikin, tai sitten jatkaa sitä samaa trediä.
Uus voisi olla parempi. Hysteeristä nähdä kun threadi kasvaa vauhdilla sivu per minuutti. Eikä sitä vanhaa oikein jaksa kahlata edes läpi. :nolo:

Bodaus, voimanosto, painonnosto whateva <---- on elämäntapa ja elämään kuuluu yleensä enemmän kuin se syöminen ja nukkuminen ja treenaaminen. Niin miksei kaikki saman elämäntavan valinneet voi keskustella muustakin kuin siitä mikä on heidän keskeinen periaate. Eli ydinosa on se Lepo,ruoka, reeni ja siitä aletaan mindmapluontoisesti haarauttamaan esim. kamppailulajit, roinaforum jne. Ja sen ydinasian takia tänne ihmiset tänne tulee ja heillä on omia aktiviteetteja sen ydinasian lisäksi, niin miksei niistä voisi puhua ja jos vaikka muilla olisi samoja juttuja kerrottavanaan? Niin siinähän se homma paisuu.

Kusimato sanoi:
Bodaus, voimanosto, painonnosto whateva <---- on elämäntapa ja elämään kuuluu yleensä enemmän kuin se syöminen ja nukkuminen ja treenaaminen. Niin miksei kaikki saman elämäntavan valinneet voi keskustella muustakin kuin siitä mikä on heidän keskeinen periaate.

Toi elämäntapa on hjuva pointti. Pakkotoisto on siitä hyvä palsta että täällä keskitytään nimenomaan siihen tärkeimpään eli harjoitteluun ja urheiluun, siinä missä eräällä hiihtopalstalla johonkin maajoukkuespekulointeihin ja pyöräilypalstalla taas välineisiin.

Ehdottomasti kyllä!! Itseäni ei voisi vähenpää kiinnostaa kamppailulajit, joten en myöskään sitä osiota lue. Eli jos ketään ei kestävyysurheilu kiinnosta, niin ei sitä osiota myöskään tarvitse lukea.

Näyttää siltä, että kohta täällä on shakinpelaajillakin oma osastonsa. No mutta, toisaaltahan sen ymmärtää, siten tänne saadaan lisää jäseniä ja mahdollisia asiakkaita verkkokauppaan, vip-maksuja yms.

Oikeasti hyvä veto olis tuon suurimman alueen jakaminen kahtia eli siis treeni ja ravinto asiat erikseen.

Hano sanoi:
Näyttää siltä, että kohta täällä on shakinpelaajillakin oma osastonsa. No mutta, toisaaltahan sen ymmärtää, siten tänne saadaan lisää jäseniä ja mahdollisia asiakkaita verkkokauppaan, vip-maksuja yms.

Jos asia noin olisi, olisko siinä jotain väärää tai olisiko se sinulta pois? Onkohan täällä toisten forumien omistajia ja toisia lisäravinnekauppiaita kun ovat niin kovasti vastaan ettei pakkis vain kasvaisi yhtään. Sulkea varmaan pitäis koko roska. :(

Mike sanoi:
Sulkea varmaan pitäis koko roska. :(
Ei tietenkään, vaan ottaa pois esim. tietokone osio ja pistää vähän moderaattori linjaa uusiksi. En nyt tarkoita tällä kaikkia...

c18 sanoi:
Ei tietenkään, vaan ottaa pois esim. tietokone osio ja pistää vähän moderaattori linjaa uusiksi. En nyt tarkoita tällä kaikkia...

No opetappas nyt isääsi panemaan ja kerro miten moderaattorilinjaa pitää uusia? Ja meinaatko ettei täälä kukaan käytä tietokoneita? Olisi uskomattoman typerää ajaa pois ihmisiä kun täällä voi muun keskustelun lomassa ratkoa muitakin ongelmia. c18 on varmaan pitänyt itse ennen isoa keskustelupalstaa?

Btw: kaveri on rekisteröitynyt huhtikuun alussa ja jakaa jo täällä neuvoja miten hommaa pitäisi vetää, voi jessus. :jahas:

No, yhtenä esimerkkinä voin sanoa kuva threadissä kommenttina "liian pitkät hiukset" tai muuta vastaavaa. Kysyin minkä takia poistettiin, mä haluaisin lukea vaikka goatselinkkien historian jos se liittyy jotenkin muhun. Vastaus oli: "Itkettääkö? Voi vittu, että kiinnostaa mitä mieltä olet."
Muutenkin liian tosikkomainen henkilö ja tätä mieltä ovat ainakin ne kenen kanssa olen jutellut asiasta.

Eikä mun ollut tarkoitus "opettaa isääni panemaan" vaan antaa asiakaspalautetta.

Ei varmaan epäselvää nyt mun henkilöllisyydestä...

c18 sanoi:
No, yhtenä esimerkkinä voin sanoa kuva threadissä kommenttina "liian pitkät hiukset" tai muuta vastaavaa. Kysyin minkä takia poistettiin, mä haluaisin lukea vaikka goatselinkkien historian jos se liittyy jotenkin muhun. Vastaus oli: "Itkettääkö? Voi vittu, että kiinnostaa mitä mieltä olet."
Muutenkin liian tosikkomainen henkilö ja tätä mieltä ovat ainakin ne kenen kanssa olen jutellut asiasta.

Eikä mun ollut tarkoitus "opettaa isääni panemaan" vaan antaa asiakaspalautetta.

Ei varmaan epäselvää nyt mun henkilöllisyydestä...

Missä kuvatredissä, et sä pääse lukemaan vip-osiota?

c18 sanoi:
Mut mun eilen ilman syytä bannattu nikki pääsi lukemaan.

ban.jpg

AGAIN!

Nyd meni hermot..ja sen gyllä huomaaaaaH...*laulelee* :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom