Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ensimmäinen satanen tullut juostua käsiajalla 11.8sek... surkea aika kun vertaa mun 30m aikaan sähköllä, 3.89..
mene juoksemaan oikeissa testeissä tuo 30m, itse juoksin pesäpallojuokkueen testeissä 3.72 ja yleisurheiluleirillä 4.20. Tyson Gayn ensimmäiset 30m olivat ennätysjuoksussa (9.71) 3,80
Millähän tavalla tuo aika on pesäpallojoukkueen testeissä saatu? Jos sähköajanotosta puhutaan, mikä tässä tapauksessa tarkoittaa varmaan kennoja, niin kyllä ajat yleensä ovat aivan vertailukelpoisia. Gayn tuloksessa ajanotto lähtee pyssyn laukaisusta, kun noissa kennoajoissa lähtö on yleensä jostain metrin päästä ja omasta lähdöstä. Aikamoinen ero, kun reaktioajasta tulee jo n. 0,2s.
No itse olen saman pituinen ja painan 85-90kg, vähä heittelee aina. Mutta juoksen kumminkin melkeen 11sekkaan.No aika kevyitä kavereita juoksemassa täällä, ite oon 191 cm ja 88kg. Ajat pyörii tämmösellä perussällillä 13-14 sekunin luokassa. Tietty kevyys auttais.
Juokseeko jengi piikkareilla vai ihan lenkkareille? Tekisi itsekin mieli aloittaa satasen treenaaminen vaihteen vuoksi kun pidempiä matkoja on tullut juostua useamman vuoden.
Paljonkohan kokemattomalla mahtaa olla reaktioaika? ~0,3sec?
Itseäkin kiinnostaisi 100m juoksu, vaikka olen nyt 6vuotta harrastanut/treennnut enemmän sellasia pidempiä matkoja. Mutta 3kk sitten 100 taittu 11:07.
Ja kannattaako edes treenata 100m jos tykkää myös juosta pidempää matkaa? Tarkoitan, että jos treenaa 100m niin mitenkä sen saa sijoitettua pidempien matkojen kanssa niin ettei haittaa treenaamiseen? Olisi kumminkin kiva saada kokonaisvaltainen juoksukunto, pdemmillä ja lyhemmillä matkoilla.
No itse olen saman pituinen ja painan 85-90kg, vähä heittelee aina. Mutta juoksen kumminkin melkeen 11sekkaan.