keskittyminen treeneihin ja sarjoihin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja McLee
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tervehdys kaikille! Onko teillä tapana suorittaa joitain "keskittymisrituaaleja" ennen treeniä tai sarjoja? Itse teen yleensä ns.mielikuvitus sarjan ja keskityn n.5 sekuntia tuijottamalla painoja. Kertokaa jos teillä on muita rituaaleja esim. hirveän vihan kerääminen (kerran yksi kaveri puhisi aina ennen sarjaa: vi**un ne***rit Saatana helvetti) mua aina hymyilytti, mutta jos se toimii niin sehän on vaan hyvä.

Joskus, kun teen maastavetoa, kutsun tankoa huoraksi.

Ei oikeastaan...

Itse asiassa on joskus käynnyt jopa niin että liiallisen puhkumisen ja puhinan takia on mennyt koko nosto pilalle.

Mulla menee suunnilleen niin että alle 75% maksimipainoista riittää kun ottaa raudasta tukevan otteen ja vetää ilmat keukoihin. Sit vaan nostaa.
Isommissa pitää sitten hetki oikein funtsiakkin sitä nostoa. Ei kuitenkaan mitään varsinaisia rituaaleja.

Ennen treeniä tulee kuunneltua asiaankuuluvaa musiikkia ja tietenkin keskityttyä treeniin. Kovia sarjoja ennen tulee pidettyä pieni "hiljainen hetki" jossa pikkasen kelaan tulevaa sarjaa ja keskityn nostamaan painot, sen sijaan että miettisin tyttöjen takamuksia tai muuta asiaankuulumatonta.. :)

Kauhea bassopieraisu tarzanhuuto ja yleensä joukossa mukana muutama cheerleader huiskuttamassa ennen suoritusta. Joskus myös gorillamainen rinnankumistus ja levitointiharjoitus.

Pz.:D

Yksin treenatessa tulee ennen raskaita kyykky- ja vetosarjoja tulee annettua itselle muutama kevyt litsari poskelle. Auttaa tosi paljon etenkin aikaisin aamulla treenatessa, adrenaliiniaallon tuntee koko kropassa.

Pitkiin tiukoiksi odotettuihin kyykkysarjoihin otan happihumalan eli parikymmentä sekuntia syvää hengitystä nenän kautta sisään, suun kautta ulos. Tämä on henkistä varmaan suurimmaksi osaksi kun välillä tuntuu että sarja loppuu ennen aikojaan kun keuhkot putoaa pelistä vaikka jalat vielä jaksais.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom