Keski ja ala-epäkkäät

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli mitenkäs näitä saisi ottamaan vähän kokoa ja muotoa. En ole löytänyt mistään salia jossa olisi ns. Reverse peck-dc. Olen itse aina vain käyttänyt vipareita sivuille makuultaan.
Neuvoja? Ehdotuksia?

Katsoppas tuo uusi gymlog, liikkeitä epäkkäille on esim. pystysoutu,kohautukset,alataljasoutu,kulmasoutu,t-kulmasoutu,maastanosto...En tiedä mitä noilla vipareilla oikein tarkoitat.
Kohautukset on kaikista eristävin liike...

Kohautuksia tässä ei pyydetty, koska ilmeisesti sitä lapojen väliä nyt tarkotettiin. Kaikki selkäliikkeet, joissa painoa vedetään edestä kohti rintaa tai vatsaa, ottaa latsien lisäksi myös sinne epäkkäisiin. Kaikenlaiset kulmasoudut ja alatalja ainakin toimii tässä. Toki leuanvedot ja ylätaljatkin sinne epäkkäille menee, mutta kaikilla ei välttämättä kauheesti.

Noissa Joppan mainitsemissa liikkeissä kannattaa muistaa avata ne lavat kunnolla. Menee tuntuma epäkkäille asti : )

joo kiitoksia vain :) ja tosiaan ei meinaa keski eikä ala-epäkkäät ottaa millään kokoa, mutta eikun kokeilemaan. ps. isosikaniska, tuo video oli aika pitälti pelkästään ylä-epäkkäiden treenausta, mutta en halua lietsoa mitään paskamyrskyä :D. kiitokset kaikille :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos ongelmia on siel alaosastolla lapojen välissä ni kyl mulla ainakin jo ihan maalaisjärki sanoo et kannattas kokeilla yläselkäliikkeissä miten sais tuntumaa myös sinne keskelle, nuo alkuperäsen kysyjän tekemät liikkeet on aika puhtaasti takaolkapäille eikä selälle joten rohkeesti vaan vetämään isoilla painoilla taljoja, maastavetoa kulmasoutua, olankohautuksia etukenossa, jne, tai sit ymmärsin noi liikkeet väärin, toivottavasti siellä kuitenni on niitä oikeita selkälihasliikkeitä mutta niitä ei vaan osata kohdistaa oikein. Ei treenaaminen kuitenkaan rakettitiedettä ole ja jokaiselle löytyy se tyyli kunhan vaan jaksaa kokeilla :)

Ja jos haluaa kunnon vastauksia ni suosittelen muotoilemaan kysymyksen vähä tarkemmi (eli vaikkapa tyyliin 'lisää lihaa lapojen väliin'), jos puhut keski- ja alaepäkäistä ni voit olettaa vittuilua vastaukseks koska epäkkäitä on just käsitelty.

Kulmasoutu tempausotteella tuntuu ainakin mulla hyvin just tuolla alatrapseissa ja lapojen välissä, kannattaa kokeilla. Painoja saa karsia tangosta reilulla kädellä, mutta eristää aika hyvin just ala-ja keskiosan trapseista.

E: En tosin tiedä kuinka fiksua noita on eristellä, kun ne ottaa osumaa joka tapauksessa kulmasouduissa ja alataljassa.

No jos rintaa hinkataan kolmesta eri kulmasta niin mitäs outoa siinä olisi että treenaisi vastakkaisia lihaksia myös kolmella eri liikkellä ja mielellään juuri niitä trapsien eri osia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom