Keski-ikäisen naisen treeni ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja karta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heissan "ammatti" immeiset..Täytän kohta 50v:tta ja olen aloittelemassa ns. elämäntapa remonttia. Eli tarkoitus painoa pudotta, 88kg 164cm pitkä.
Eli kiloja riittää, olen nyt innostunut käymään salilla mutta tuntuu kun homma ei oikein etene. Motivaatio meinaa karata kun ohjelma tuntuu ehkä hieman liian yksitoikkoiselta.
Monta kertaa ja mikä nyt olisi paras treenaus tämän ikäiselle rouvalle? Lenkkeilyä tulee harrastettua joka päivä tosin koiran kanssa, vähän laiska koira lenkkeilemään. Haluaisin niiiin kovasti juosta mutta pitänee "hieman" pudottaa painoa että jaksaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ei sitä painoa tarvii pudottaa että voi lenkkeillä. Sinne vaan. Laihtumisessa ainoa tärkeä asia on ruokavalio, ei niinkään liikunta. Lue tältä foorumilta ruokavalioon vinkkejä ravinto-osiolta ja aloittelijoiden osiolta. Aloittelijoiden osiolta löydät myös treeniohjelmia salille, jos lihaksen ja/tai voiman kasvatus kiinnostaa.

Täytän kohta 50v:tta... Motivaatio meinaa karata kun ohjelma tuntuu ehkä hieman liian yksitoikkoiselta.
Monta kertaa ja mikä nyt olisi paras treenaus tämän ikäiselle rouvalle?

Minä olen 45v ja treenaan 4-5 krt / vko salilla plus pari pyöräilyä päälle ja tulosta on _todella_ tullut ja siitä kiitos itselleni. Ei kai siihen mitään sääntöä olekaan mikä on se "paras treenaus" meidän ikäisille :) ? Mulle aikanaan eräs saliohjaaja sanoi nyrkkisäännöksi, että 1 krt/vko lähinnä ylläpitää saavutettua kuntoa, 2 krt/vko saa jo vähän tuloksia, 3 krt/vko saat tuloksia jo oikein hyvin ja 4 krt/vko saat todella paljon tulosta aikaan. Tämä tietysti sillä edellytyksellä, että ne muut pelinappulat on kohdillaan siinä lautapelissä...

Minä otin saleilua aloittaessani personal trainerin siihen alkuun, jotta sain systeemit toimimaan ja vältyin uskoakseni suuremmilta virhelyönneiltä. Sitä kannattaa harkita, jos ei tuttavapiiristä oikeasti asioista tietävää löydy. JA täällähän on palstat täynnään ohjeistuksia. Onnea matkaan!

Zone-sarja -42%
Pitää tähän vielä laittaa että se kuinka monta kertaa viikos salilla ei takaa mitään tuloksia jos vaan "reenaa" pitää kans tehdäkki siellä jotain että tulis ees hiki pintaan niin voi jo tulostakin tulla.Suosittelen myös käyttämään vapaita painoja enemmän koska jos koneilla nostelet niin tukilihakset ei kehity ja vammoja voi alkaa senkautta tulemaan.Kannustan sinua tavoitteissasi,toivottavasti et menetä motivaatiotasi koskaan ;)

Back
Ylös Bottom