Kesävosu

Ensin täytyy tehdä selvä selko siitä, mikä on kesävosu. Se on sellainen, joka ei lähde aamulla pois. "Hoito" on sellainen, joka lähtee.

Kesävosu, se asettuu taloksi. Ennen kuin huomaatkaan, se on vähän kerrassaan siirrellyt vaatteitaan asuntoosi. Se sanoo kovalla äänellä ystävättäriensä kuullen, että ai niin, mun toiset kengät on
sun luona. @!#$, ei mene kuin viikko, niin se alkaa puhua asunnostasi muodossa "meillä". "Meillä laitetaan tänään kai pastaa?" se lirkuttaa viinakaupassa. Kyllä se hävettää, kun jätkät teiltä töistä ovat siinä
justiinsa hakemassa pohjia ja menossa illalla kaatamaan. Voit olla varma, että ne loman jälkeen kahvihuoneessa matkivat kesävosua ja muistuttavat siitä pastasta. Ennen kuin huomaatkaan, sinut on salakavalasti esitelty suvulle. Erkki-eno, toivoton @!#$, alkaa hypätä teillä jorisemassa, sen
Ladaa pitäisi hitsata. Kesävosun äiti, kantavosu, tulee yhtenä päivänä sinun asuntoosi, haukkuu verhot, marmattaa maton pesusta, kurkkii kaappeihin
ja puhuu tyttärensä kanssa sinusta kuin ääliöstä: - Se pitää saada laittamaan täällä paikat kuntoon.
Heinäkuussa viimeistään kesävosu alkaa lukea lehdestä ääneen eläinsuojeluihmisten kesäkissan ottamisesta varoittavia tekstejä. Se kysyy, että eihän hän vain ole kesäkissa. Alkaa kysellä rakkaudentunnustuksia. Niin on läpeensä juoni kesävosu, että avaa
sinulle olutpullon ja muistuttaa että telkkarista tulee matsi. Saattaa malliksi neuloa lapaset, jos ei ole niin härski että virkkaa potkuhousut.
Yhtenä päivänä kun tulet asioilta, niin asunnossa tuoksuu juuri leivottu pulla.

Mikä on kaiken tämän kesävosun toiminnan perimmäinen tarkoitus?

Päästä naimisiin, saada satuhäät, päästä emännäksi. Sinä päivänä, kun palataan häämatkalta se lakkaa meikkaamisen ja itsensä laittamisen. Mitäs
väliä, kun olet koukussa. Se antaa säärikarvojen kasvaa, Vermossa näkee siistimpiä hevosen jalkoja. Ei enää pastasta lirkuteta, se on mikropitsa tai ei mitään.

Ei mene kauan, kun olette muka yhdessä tulleet siihen tulokseen, että sinun kunnollesi tekee hyvää ajaa polkupyörällä. Se vie autosi! Kun sinä veivaat fillarilla kaatosateessa töihin, se lähtee äitinsä ja
Irma-tätinsä kanssa Ikeaan. Se ajaa erikoisvanteesi tohjoksi jalkakäytävän reunoihin, Irma-tädin sateenvarjon piikki tekee oviverhoiluun ikävän
jäljen. Auton CD-boksi täytetään Jari Sillanpäällä ja
lavatanssiyhtyeiden toisistaan erottumattomilla jollotuksilla. Joudut käymään kavereiden luona kuullaksesi rokkia.

Kesävosu, taloksi asetuttuaan, tuulipukuistuu pikavauhtia. Yves Rocher alkaa kirjoitella teille tiheään. Aina on Hobby Hallin osamaksuja peukalohangallinen. Elloksen paketteja saat hakea kerran viikossa.

Kesävosun lumoissa ei tule heti sellainenkaan asia mieleen kuin joulu. Jouluna se sitten kirkastuu. Ajattele tätä nyt kesällä. Sinä et enää jouluisin käy pokaamassa Hesasta lomille tulevia kotikaupungin
tyttöjä. Ei, koko kesävosun suku syö teillä, sinun pussin päälle, koko joulun. Erkki-eno imuroi viinat, niiden puoliverinen koira kaataa kuusen ja hotkii kinkun, kantavosu antaa sinulle Mennen-pakkauksen ja
Karjala-aiheisen kaulahuivin ja Lähikauppa Sorjosen mainospipon. Se vahtii koko talven, että käytät niitä. Olet mennyttä kalua!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perskeles, just tuosta puhuttiin eilen kaverin kanssa tunnin verran. Minä en kyllä hyväksy sitä että kihlauksen jälkeen nainen lihoo 30 kiloa, leikkaa tukan lyhyeksi koska se on niin helppo pitää (VOI VITTU :curs: ), lopettaa meikkaamisen ja ulkonäöstä huolehtimisen, alkaa käyttämään ulkonakin verkkareita ja tuulipukua...

Minä en aio sietää tuota. Jos itse teen parhaani kropan eteen, tulee sen myös tekemään minun nainenkin, jos ei niin heitän sen kartanolle välittömästi jos ei järkipuhe tehoa. :lol2:

Originally posted by jiikoous
Minä en kyllä hyväksy sitä että kihlauksen jälkeen nainen lihoo 30 kiloa, leikkaa tukan lyhyeksi koska se on niin helppo pitää (VOI VITTU :curs: ), lopettaa meikkaamisen
No pakkoko sitä on mennä jonkun sellaisen kanssa kihloihin, joka näyttää ilman maalitelaa ja puuterikiloa Manalan lautturilta? Entäs tuo hiustyyli, onko se miehen määrättävissä? Sitäpaitsi monelle tytölle käy helvetin hienosti lyhyet hiukset. :)

Originally posted by Tomi
No pakkoko sitä on mennä jonkun sellaisen kanssa kihloihin, joka näyttää ilman maalitelaa ja puuterikiloa Manalan lautturilta? Entäs tuo hiustyyli, onko se miehen määrättävissä? Sitäpaitsi monelle tytölle käy helvetin hienosti lyhyet hiukset. :)

Koskaan en oo ruman naisen kanssa sänkyyn mennyt, vaikka monen vierestä oon herännyt:whip:

Järkyttävän hyvä kirjotus alkuperäseltä.:lol2:

Siitä tuli mieleen että joku on mulle kertonu, jos haluaa tietää miltä oma eukko näyttää vanhana niin kattoo sen äitii niin voi tehdä karkeen arvion.:confused:

Tosin tuli mieleen että oliko omasta kokemuksesta?
Tuntu tulevan niin sydämmestä.

Originally posted by jiikoous
Perskeles, just tuosta puhuttiin eilen kaverin kanssa tunnin verran. Minä en kyllä hyväksy sitä että kihlauksen jälkeen nainen lihoo 30 kiloa, leikkaa tukan lyhyeksi koska se on niin helppo pitää (VOI VITTU :curs: ), lopettaa meikkaamisen ja ulkonäöstä huolehtimisen, alkaa käyttämään ulkonakin verkkareita ja tuulipukua...

Me kutsumme ammattilasipiiressä tuota ilmiötä "takuun loppumiseksi"

Heh, eli kun takuu on loppu hajotaan käsiin.
Heti kun nainen on saanut miehen itselleen lopullisesti niin sitten lihotaan sekunnissa ja muutenkin rupsahdetaan puolessa (sekunnissa).

Ilmeisen varovainen tässä täytyy olla.

Minä en kyllä hyväksy sitä että kihlauksen jälkeen...
miksi mennä kihloihin/naimisiin? turha osoitus siitä että "välittää oikeesti".

Sitäpaitsi monelle tytölle käy helvetin hienosti lyhyet hiukset.
eipäs :D

Sama pätee miehiin. Mut oon kyl muutaman kaverin kuullu sanovan (siis naispuolisen) et sit kun löytää miehen ni aikoo unohtaa kaikki kalorit ja rasvasen ruoan haitat ja pukeutua kuten haluaa (eli kai just ne verkkarit) ja varmaan noi kaikki jutut mitä aiemmin kirjotettiin.
Juteltiin joskus asiasta ja nää kaverit on vaan töksäyttäny takasin et "jos mies oikeesti rakastaa ni kyllä se kattelee kaikesta huolimatta".
Onhan se niinkin mut onhan se molemmille kivempi jos ees yrittää näyttää hyvältä tai ees siedettävältä ja huolehtii itestään.
Mä en ymmärrä sitä et monet naiset pukeutuu ja laittautuu ja laihduttaa saadakseen miehen ja sit unohtaa koko homman.
Eiks se mies ois helpompi pitääkin jos ei anna ittensä ihan lösähtää...Puhumattakaan siitä et tulee itellekin parempi olo jos peilistä ei kato mikään rähjäinen plösö.
Joo, ja moni alkaa näyttää siltä jo hirveen nuorena!

Hiusten leikkaamisesta oon Tomin kans samaa mieltä et joillekin naisille lyhyet hiukset sopii hyvin! Ja jopa paremmin kuin pitkät. Kyllä kai nyt ulkonäkö muuttua saa vuosien varrella kun eihän lyhyet hiukset tarkoita repsahtanutta ulkonäköä...

Ei ehkä päde yleisesti mut mun silmiin on pistäny et moni sellanen tyttö on alkanu mummoontua joka teininä oli joka paikassa ihan ylitällättynä ja rällästi meneen hullun lailla. Sit on tullut katumus ja kyllästyminen ja kun löytyy jätkä ni perustetaan perhe ja jäädään sille tielle...

Pidemmälle koulutetuistakin osa jakaantuu selvästi kahteen kastiin: niihin jotka haluaa näyttää hyvältä niin omaksi ilokseen kuin työelämääkin varten ja niihin jotka on sitä mieltä, ettei tarvi näyttää hyvältä jos vain osaa asiansa. Onneks toikaan ei mee noin suoraviivasesti...

Höh, kauheesti mäkin yritän mut eihän siitä mitään meinaa tulla :itku:
;)

Lyhyet hiukset tytöllä rulettaa!!! Jaksa katella niitä standardimuotista tulleita pitkät suorat vaalet hiukset pimuja...

Oli kyllä karua tilitystä tuo alkuperäinen tarina. Taidan vaan pysyä poikamiehenä, sitä statusta tosin ei tällä hetkellä uhkaa mikään muuttaa :D

Kesävosut on mänttejä! Mä tahtoisin rakastelun jälkeen polttaa kynttilöitä, suukotella ja puhua kauniita mutta muija vaan kääntää kylkeä ja alkaa kuorsata. Perkele! :curs:

Kaljuissa naisissa on sitä jotain.

Tullut hengailtuakin joskus. Varsinkin seksi on melkoisen irstasta kun kaksi kuulapäätä äheltää hikisenä toistensa kimpussa :)

Originally posted by JammuSetä
...Auton CD-boksi täytetään Jari Sillanpäällä ja
lavatanssiyhtyeiden toisistaan erottumattomilla jollotuksilla. Joudut käymään kavereiden luona kuullaksesi rokkia...

Tämä on karvaasti koettu tosi juttu :curs:

helvetin hyvä varoitus esimerkki ! !

Re: luin aikaisemmin täältä

s160101.jpg

Originally posted by Dragon
Kesävosut on mänttejä! Mä tahtoisin rakastelun jälkeen polttaa kynttilöitä, suukotella ja puhua kauniita mutta muija vaan kääntää kylkeä ja alkaa kuorsata. Perkele! :curs:

Pakko myöntää, että täällä on samanlainen kaveri. Tosin kynttilät palaa rakastelun aikanakin. Eikä ensin bylsitä ja sitten sytytetään kynttilät jotta nähdään mihin se kuti lensi.. ;)

Ei vaan. Kyllä munkin mielestä tollanen akka ku sulla on aivan bersauksista. Ollut tollasia ämmiä vähän liian monta.. ja on niissä ollu paljon muutakin pikkuvikaa, joten ovi on käyny..

Kyllä se villipoikamieselämä joskus tekee hyvää, mutta kyllä mielellään olisin kunnollisessa vakisuhteessa.. Harvoinpa vaan nuo ämmät jaksavat sitä turpoamista seurata ja nipottavat.. eikä sellasta tosiaankaan jaksa kuunnella. :lol2:

-edit-

Lisäilin vähän..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom