Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenna ois haastattelu K-kaupan kassatyöhön. Varavaihtoehtona viime kesän duuni kesäkahvilassa, tykkäsin. Työajat oli hieman säästä riippuvaiset mutta muuten toi kahvila oli ihan huippu.
Ah :D kassatäti . Sano kauppa niin tuun ostamaan sulta jotain
Joo täytän 18 enne kesää ja Storalle tarvitaan suhteita, sen verran olen päässyt asiasta perille.Täytätkö 18v kesään mennessä? Sen verran pitäs olla ikää tehdastöihin.
Storalle kannattaa hakea.
Sinne pääseminen vain tuntuu olevan aika paljon suhteista kiinni.
Toki muutenkin voi päästä.
mun tietojen mukaa alaikänen saa kyllä olla kassalla ja myydä tupakka ja alkoholituotteita jos siinä vaan on joku täysikänen työntekijä tavallaan valvomassa.
Monet kerrat oon nähny alaikäsiä kassalla, ja kyllähän ne sitä tupakkia ovat siinä myyneet..
E: kyl varmaa urheilukaupas voi toimia myös kassalla
Vois käydä kaupoista kyselemässä, onkohan vielä liian aikaista? Jossakin pienessä lähikaupassa ois varmaan aika lepposaa olla töissä:D
Saat ettiä ite :D
Postista voi aina kysyä kesätyöpaikkaa. Kesätyöhön otetaan 16 vuotta täyttäneitä. Kesällä homma on ihan mukavaa kun postia on vähän, heinäkuu on vähäpostisin kuukausi, jos aikoo yhden kuukauden olla niin kannattaa heinäkuulle pyrkiä. Liksasta en ole ihan varma, että saako kesätyöläinen samaa mitä vakijakaja, mutta vakijakajalla liksa on 1400e/kk. Autohommista maksetaan kai vähän enempi.
Osaisko kukaan vihjasta mstä saisi labra-alan kesätöitä. Tikkurilan maalitehdas ainakin?
Onko sulla aikaa siihen että etsin itse ?:( onko se yhden vai neljän koon kauppa ? :D
Jep, ei muuta kuin puhelin kouraan ja soittamaan eri numeroihin Keltaisten sivujen mukaisessa järjestyksessä. Luulisi, että jostain tärppää.Yksi hyvä vinkki on, että hakee paikkoja myös sellaisista paikoista jotka eivät näkyvästi kesätyöläisiä haekkaan. Eipä ainakaan huku niin helposti hakemustulvaan. Aloittaa vaikkapa keltaisilta sivuilta katselemaan itselleen mielenkiintoisia paikkoja lähialueeltaan. Lähes jokainen hieman isompi firma kumminkin tarvitsee kesälomatuuraajia, joten paikkoja riittää.
Tsemppiä työnhakuun!