kesätyö esteenä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja habe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
elikkä kun nytten olen duunissa koko kesän niin olis silti pakko päästä treenaamaan ainakin pari kertaa viikossa... elikkä kyselisin vähän millä jaolla ja minkälaisilla liikkeillä kannattaisi treenata??? ikä 16,paino n.70kg ja pituus 178....
tavotteena olis ihan yhtä kova treeni kun normaalisti jos käy 4kertaa viikossa mutta tää pitäis tehdä 2:lla kerralla...

Miltä kuulostaisi koko kroppa molemmilla kerroilla (?)

Esim.
Jalkakyykky*3
Penkki*3
Pystypunnerrus*3
Kulmasoutu*2
Leuanveto*2

Lisäksi joka toinen harjoituskerta tuon päälle 1 sarja maastavetoa.

Jos kropan jakaisi, voisi toimia jako: 1) rinta, olkapäät, selkä 2) jalat, kädet

En pysy ihan kärryillä, kaikki jotka saavat kesätyötä valittavat että treeni kärsii, millasta kesätyötä? onks se 24h kun ei ehdi treenaamaan? vai onks sitä muulloin vaan lojuttu kotona ja treenattu ja kun joutuu jotain tekee nii heti on rättiväsynyt:D

Itse olen treenannut aina normaalisti olin sitten töissä tai vapaalla, eri asia on jos se työ on 5xviikossa 16tuntisia päiviä sitten kyllä ymmärrän että vaikuttaa:)

Originally posted by Romps
En pysy ihan kärryillä, kaikki jotka saavat kesätyötä valittavat että treeni kärsii, millasta kesätyötä? onks se 24h kun ei ehdi treenaamaan? vai onks sitä muulloin vaan lojuttu kotona ja treenattu ja kun joutuu jotain tekee nii heti on rättiväsynyt:D

No kattos kun nuorilla on yleensä sellaisia hommia jotka vaativat paljon ruumiillistatyötä. Usein sitten syömisetkin menee päin vittua jne.

Silloin ei sitten vaa jaksa enää treenata kunnolla vaikka neljää kertaa viikossa:kippis1:

Itse olen treenannut aina normaalisti olin sitten töissä tai vapaalla, eri asia on jos se työ on 5xviikossa 16tuntisia päiviä sitten kyllä ymmärrän että vaikuttaa:)

Kyllähän töitten jälkeen käy reenamas jos työt o jotain toimistohommia misä ei tarvi palioo tehä mitään mut yleensä kesätyöt o vähä rankempia ku istuskelut. Muuten kävisin itekki kesäsin salilla mut työt painaa just päälle ja ne työt ei oo mitään kevyttä vaan siinä saa melkein reenin pelkällä töis ololla.

Kyllähän siellä punttiksella muitakin käy kuin opiskelijoita ja toimistorottia:confused:

TÄytyy vaan jättää riiaamiset vähemmälle:lol2:

Kyllä mä ymmärrän et ne on paskahommia ja on tehty niitä sekä oltu vakituisessa työssä jossa tehty samoja paskahommia vuositolkulla mut silti on treenattu, eihän siinä paras terä ole treeenata työpäivän jälkeen kun yhden sapuskan on syönyt koko päivässä ja kantanut raskaita tavaroita ympäriinsä ja kiipeillyt niitten kanssa ku apina yli 50asteen lämmössä tai ollut tehtaiden säiliöpesuhommissa kaasunaamari kasvoilla ja pessyt suolahapolla niitä ja kattonut kun höyryt syövyttää melkein hetkessä vaatteet päältä.

Paskahommia edelleen tehdään, eli ruumiillista työtä, ilmankos ei tuloksia ole tullut:D mut silti treenataan:whip:

Joo, ihan selittelyä on se ettei jaksa reenata työpäivän jälkeen. Kyllä sitä jaksaa jos haluaa. Itse olen päivämiehenä ma-pe 07-16 töissä ja työ on fyysistä vääntöä. Alle 50 kiloiset ei edes pysty tehdä tätä hommaa. Kannattaa niillä kahvitauoilla syödä muutakin kuin pullaa ja kahvia. Vaikka ruis- tai täysjyväleipää ja protskudrinkki tai patukka. Treenaamassa käyn normaaliin tapaan 4 kertaa viikossa. Ennen treeneihin lähtöä otan yhden tai kaksi kofeiinitabua. Muuten en käytä kofeiinia lainkaan niin piristää tehokkaasti.

Mä ainaki meen kesätöihin ihan toiselle puolelle Suomee ja en tunne sieltä ketään enkä tiedä salimahdollisuuksistakaan mitään...Työ on 3-vuorotyötä ja tulee melko paljon ylitöitä lisäks. Suht ruumiillista mut ei nyt mitään tappavaa. Ei se treeniä kai kokonaan estä mut jos paikkakunnalla (pieni!!!) on esim. vain yksi sali ja siellä rajotetut vapaat vuorot ja oon esim. sillon töissä ni ei se helppoo tuu oleen...Mut sit mielikuvitusta kehiin ja jotain ees vähän korvaavaa tilalle.

Prkl, meitsikin on metallialan yrityksessä ja kahdessa vuorossa... tyuö on ruumiiillista, mutta treenattava on silti. Aamuvuoro kun on niin pääsen 3 kertaa viikossa salille ja iltavuorossa ollessa 2 kertaa. Paukut riittää ihan hyvin. 3 jakoiseen siirryin kesäks ja ryssä-pena systeemit mukana. Muuten ihan hyvin mennyt mutta olkapää ei välttämättä kestä :( Ollut sellaisia merkkejä. Tulokset on pysynyt hyvinä ja lisäksi on mennyt tälleen kesällä reilusti viihteen puolelle viikonloppuisin. Reilusti vaan ruokaa kahvitauoilla ja ruokkiksella. Ps. vuorotyöläisille: " Muistakaa ainakin 7-8 tunnin yöunet". :whip: Tilanteeseen on sopeuduttava... ei saa laittaa työn syyksi treenien kusemista. Fyysinen työ myös treenin kannalta huomioon.

Angelica-82: Etköhän ole syksylläkin hyvässä kunnossa ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tota en tiedä mistä revitte ton"ei jaksa" jutun, koska jaksaisin kyllä mutta kun käyn eri kaupungissa duunissa, oon yöt sitten aina mummolla... en katsokaan viitsisi kahdelle salille ostaa korttia... :curs:

kanssa sama että kun tein ekan viikon elämästäni fyysistä työtä(raksalla apparina) niin oli hemmetin väsynyt olo mutta jo ekan viikon jälkeen jaksoikin jo paljon paremmin. enää ei mitään vaikeuksia. huomaa vaan että safkaa menee melkeen tuplasti edelliseen verrattuna ja joutuu venyttelemään ettei alaselkä ja reidet oo ihan tukossa.

syksyllä varmaan tuleekin läskiä kun on jäänyt raksakundin ruokailutottumukset mutta pelkkä punttis tilalle :)

Itse olen tällä hetkellä kesätöissä omakotitalotyömaalla, jossa ollaan aivan alkuvaiheessa eli harkkojen kantoa ja hiekan lapiointia riittää. Alkuun olin aivan poikki enkä jaksanut salille kahteen ekaan viikkoon kuin kaks kertaa. Painokin putos kilo per viikko, vaikka olen yrittänyt syödä entistäkin enemmän. Nyt alkaa neljäs viikko duunia ja ois pakko yrittää raahata ittensä sinne salille useammin. :whip: Ajattelin kokeilla semmoista koko kroppa kaks kertaa viikossa- treeniä nyt alkuun kun ei jaksa useimmin mennä salille, jatkossa varmaan siirryn takas kolmeen kertaan viikossa kun kroppa tottuu duuniin. Saapahan lihakset erilaista ärsykettä välistä! ;)

Työstähän tuo riippuu ja syömisistä, mutta ei se este normaaleilla työajoilla ole.

Mulla työ on tuota tavallista rakennustyömaan yleismies-juntunen hommaa, lastien purkua ja tavaroiden kantoa, ja muuta. Ensimmäisellä työviikolla ei kyllä töiden jälkeen tullut mieleenkään että jaksaisi treenata, melkein autoon nukahti töiden jälkeen kotimatkalla. Evästä kyllä oli iso paketti voileipiä mukana. :)

Esim. sellainen työpäivä vie mehut kun +25 helteessä kaivat lapiolla isorakeiseen sepeliin 200m ojaa...

Onneksi olen toimistorotta:) ...Syökää hyvin, että ette kuihdu pois... Kuunnelkaa PattiPeteä, hän tietää...

Ei pidä häpeä syömistä, jos joku tekee hauskaa kommenttia siitä että joku tuo omat eväät jne... niin on se aika helppo kuitata. Nälkää voi kuitata vain yhdellä tavalla.

Joo ja onneksi mä olen työtön. Ei ole väsynyt olo, kun pitäs salille mennä. Ei tartte sinne tänne singahtaa ja eipä vittuile myöskään työnantaja päivän päätteeksi. Ottakaa tekin kesät töissä olevat rennosti ja löysin rantein. Meidät kaikki kuopataan kuitenkin joskus, vaikka kuinka painais ja maailman menosta ressais.

Voi kyynel kun se elämä on aina niin vaikeeta, koiratkin kusee kintuille ja pummit nauraa steissillä.

Tääkin threadi karkas lapasesta jo kauan sitten. Joku kysyy neuvoa, niin suurin osa vastauksista on viisastelua ja uikutusta kaukana alkuperäisestä aiheesta.

Originally posted by Sumu
Voi kyynel kun se elämä on aina niin vaikeeta, koiratkin kusee kintuille ja pummit nauraa steissillä.

Tääkin threadi karkas lapasesta jo kauan sitten. Joku kysyy neuvoa, niin suurin osa vastauksista on viisastelua ja uikutusta kaukana alkuperäisestä aiheesta.

No mutta. Jonkun kysymykseenhän vastattiin jo ensimmäisessä vastaus postauksessa. Siihenhän olis tämäkin threadi voitu lopettaa, mutta emme kai ota ressiä jos jotkut halusivat avautua. Ja taisi avautua itse siitä mainitsijakin.

itekkin alotin just työt seittemästä neljään katuhommia ja illalla vielä salille/lenkille tms. ihmeen hyvin jaksaa vaikka tulee nyt nukuttuakin vähemmän kuin kouluaikana...

Originally posted by Kime76
No mutta. Jonkun kysymykseenhän vastattiin jo ensimmäisessä vastaus postauksessa. Siihenhän olis tämäkin threadi voitu lopettaa, mutta emme kai ota ressiä jos jotkut halusivat avautua. Ja taisi avautua itse siitä mainitsijakin.

Joo, niin avaudun. Ihan vaan siitä yksinkertaisesta syystä, että tässä kuten monessa muussakin threadissa se mopo karkaa lapasesta. Palstalta on helvetin vaikea etsiä tietoa, kun useimmissa threadeissa 4/5 postauksista on jotain mustatuntuu-jaaritusta ja vittuilua. Helpomminkin kyllästyy.

nimim. paha päivä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom