Kesäloma!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MOCHE
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
3.5.2002
Viestejä
5
Ikä
48
MIKÄ ON TEIDÄN MIELESTÄ SOPIVA KESÄLOMAN PITUUS REENAAMISESTA?ITELLÄ 11.PVÄ MENOS JA ALKAA JO HIMOTTAA MENNÄ SALILLE.ARVATENKI KAIKKI VASTAA ETTEI MITÄÄN TAUKOJA MUT MÄ AINAKI HENGÄHDÄN VÄLILLÄ.:cool: :cool: :cool:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sen verran ,että kutistuu pikkasen,mutta sen jälkeen ku hyppää kelkkaa tulee mukana entiset ja varastetut:)
 
EI MITÄÄN TAUKOJA. SALILLE MARS. :evil:
 
Nojoo, mulla tulee "reenitaukoo" kumminkin suunnilleen kerran tai pari kuussa esim. työkiireiden (tai opiskelujen) takia semmonen 3-7pv, joten silloin kun kerkiin reenata, niin reenaan!
Myös kesällä. Sain tään työpaikan vasta loppukeväästä, joten senkään takia ei oo tänä kesänä minkäänlaista lomaa, liian kiire on paalata rahhoo.

Nyttemmin tosin oon luopunut siitä älyttömästä ideasta, että "Joka reenissä perkele otsasuonet VÄHINTÄÄN pikkurillin paksusena katkeraan loppuun asti!". Otan suunnilleen 60-90% maksimista mahd. hyvällä tekniikalla n. 2-8 toiston sarjoja muutamia ja 90% ajasta vain semmosia nostoja, että varmasti tiedän, että nousee. Joskus tietty pitää vähän kokeilla, että "Eikö muka millään tällä painolla nouse useempaa kuin kolme toistoo?!" ;)
 
Kyllä minun mielestä on tervettä pitää taukoa kesällä parikin viikkoa jos on treenannut koko vuoden suhteellisen tiivisti. Itselläni oli 2 viikkoa taukoa juhannuksen jälkeen (angiina) ja ei ollut tulokset tippuneet yhtään, eikä myöskään paino.
Elokuussa pidän lomaa ja ajattelin olla viikon poissa treenijutuista. Kyllä se lepo tekee hyvää palautumisenkin kannalta, vaikka pää ei anna periksi. :D
 
Hola,

joo ehdottomasti kesällä pikku tauko (pari viikkoa). Oon pitänyt useina kesinä tuon tauon ja hyvää tekee. Pää huutaa toki salille, mutta ainakin näin vanhempana tekee hyvää keholle. Yleensä tuon tauon jälkeen painot hyppäävät pikkasen jopa ylöspäin..

Muutenkin kyllä tämä kesä on mennyt hieman harakoille..salilla vain tuollaiset pari kertaa viikossa.. no aerobisia oon sitten tehnyt pikkaisen enemmän..

Noo syksyllä taas sarvista härkää ja treenit kohdalleen.
 
Viikon kaksi pidän yleensä kesälomalla totaalista treenitaukoa.
Tänä kesänä tuli kaksi ja ei mitänä katastrofia, pää vaan ei meinannut kestää treenaamattomuutta.

Paluun jälkeen suurimman ongelman aiheutti se, että olin pitänyt yhteensä loma mukaanluettuna kuukauden taukoa kreatiinista ja ekan kerran moneen vuoteen näin pitkä tauko oikeasti tyhjensi varastot. Kyllä huomasi eron voimissa:(
Normaalisti parin viikon treenitauko on lähinnä lisännyt voimia..
 
Ikinä en oo pitänyt taukoa, mut nyt pidän viikon verran Rodoksella.:kippis1:

No kai sielläkin pitää kerran käydä kännissä hotellin salilla repimässä laitteet paskaks. :lol2:
 

Suositut

Back
Ylös Bottom