kesäletti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Irokeesi, jossa on kokomustia ja musta-valko-oransseja liukuvärjättyjä kuiturastoja. Valkoinen kuitu hohtaa pimeässä. :rock:

Täysin kaljuks 5.7 :rolleyes: Siinä onkin sitten kesälookkia seuraavaks puoleks vuodeks vähintään :P

Siili on nii vanha juttu ;) (no ei, intin jälkeen ei vaan moista itse tahdo ihan perjaatteesta toviin pitää....) Nyt on menossa übercoolkeesi koko pään halki niskaan saakka. Ihan hauskan näkönen kun laittaa pystyyn (katseitakin saa), mutta samalla kehtaa olla myös toimistotöissä kun pistää vaan "turvallisesti" päältä pystyyn ni ei tädit pelästy. Sivuilta siis peruslyhyt, vähän siiliä pitempi.

Keesi on ainakin naisten mieleen.. :P baarissa tuli oikeen naiset näpelöimään "kiva tukka"

Ihan miten ite tykkäät, ensimmäistä kertaa en menis heittää höylällä. :D

Ite kun leikkasin "homosäbätukan" pois, vedin kyllä ihan terällä (mitä se nyt on, varmaan ~1mm) Suosittelen alottaa vaikka 12mm ja sit siitä etenee pienempään, jos se 12mm on liian pitkä. :)

Ilman muuta iha pienimmäl teräl mitä koneest löytyy se ei oo ku viikko pari ni hiukset on jo siin neljäs viides millis ja sit melkee taas saa ajaa!

Itse ajattelin myös vetäistä kesäletiksi keesin...

siiliksi vaan, ei tarvii murehtia kun rasovttuu letti.

Ite vedän kotiparturilla jonku n. 4-7mm joka puolelta.

Mä en tajuu miks äijien pitää laittaa aamulla puolta tuntia tukkaa. Sit näytetään joltain salkkari-Joonatanilta, vähänkö gaytä.:thumbs:

5mm ja taas sileeks, helppo halpa ja ruma :lol2:

Mä en tajuu miks äijien pitää laittaa aamulla puolta tuntia tukkaa. Sit näytetään joltain salkkari-Joonatanilta, vähänkö gaytä.:thumbs:
Eipä siihen letin laittoon mee aivan puoltatuntia.

Mutta miksi nyt yleensäkkään näyttää huolitellulta, miksei heitä vaan vanhoja nappverkkareita jalkaan, vanha kulahtanut t-paita ja karhun lippis päähän. Senkun nousee suoraan sängystä ja on jo valmis. Kyllä siihen ulkonäköön voi muutamia minuutteja aamussa panostaa, ainakin itellä se verran riittää aikaa. Ja ihan tulee neitosiltakin palautetta, kun näkee että ulkonäön eteen on tehty jotain. Toki on sitä siiliäkin päätä mulla ollut ja kaljua, kyllä siitäkin neidit tykkää ;) Kyse siis tän tyylisestä mutta lyhyemmästä fledasta. http://www.hji.co.uk/hjimages/images/qhs608/hji/medium/2006-cropped-men.jpg

Ei vaan aina oo kiva pitää samaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom