"kesäkuntoon"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
heij,olen 16 vuotias poika. ja tarkoitus olisi saada semmoinen kiva kesämaha ja haukkarit. mahaa ei ole yhtään ylimääräistä,eli semmoinen hyvä päkin alku on. ja punnerruksia teen n.100 päivässä että hyvä alku käsilihaksillekkin on..
mikä olisi hyvä harjoitus ohjelma minulle,teen siis käsiä ja vatsalihaksia.
mahdollisuus salille on n.4krt viikossa. saan haukkareita 10kg käsipuntilla 10sarjoja aika hyvin. olisi todella mukava jos joku minulle tälläisen pari kuukautta kestävän harjoitusohjelman tekisi,tai jonkinmoisen suosituksen.
tietenkin painojen painoa aina nostaen. kiitos jo etukäteen. :rock:

Ei ne lihakset hetkessä kasva.Sun ois pitäny alottaa jo paljon aikasemmin jos sä kokoo haukikseen oisit halunnu...

En mä niistä mitää himohaukkareita halua,kuhan semmoset "kohtalaiset"
ei siis mitää kehonrakentaja käsia vaan semmoset jotka näyttää normaaleilta :) uskosin että tuo olisi mahollista parissa kuukaudessa?? :jahas:

hienoa että olet päättänyt tehdä jotain omalle kropallesi...kuitenkin minun on sanottava realistina että ei kannata odottaa liikoja lihaksen kasvulta. kun sanoit että haluat "kesäkuntoon" niin pahoin pelkään että kesä on jo liian lähellä...tosin en tiedä muita lähtökohtiasi kuin tuon hauiskääntö tuloksesi.

katsot tältä foorumilta itsellesi sopivan ohjelman ja luet ajan kanssa juttuja ravinnosta ja treenistä. muista että kroppaa kuuluu treenata tasaisesti.

itse en rupea ohjelmaa väsäämään koska täältä löytyy paljon tietäväisempiä äijiä.

tsemppiä treeneihin!

siis minulla on todella hyvät lähtökohdat,syksyn kävin puntilla ihan n5krt viikossa ja se jäi sitten,ja nyt ajattelin aloittaa alusta. vatsalihaksia saan 10kg rinnalla ihan hyvin kahdenkytä sarjoja..ei ne kädet nytkää mitkää riisitikut ole,kiitospunnerrusten mitä oon tehny kokotalven aktiivisesti.
olisiko ympärysmitta n.vähä pääl 30cm. että siihe vähän lisää jos saisi..
että onko se nyt täysin mahdotonta parissa kuukaudessa saada vähän muotoa ja kokoa lisää.. tasaisesti aionkin/olen reenannut,eli ojentajia ja haukkareita+rintalihaksia..

summerpojka sanoi:
En mä niistä mitää himohaukkareita halua,kuhan semmoset "kohtalaiset"
ei siis mitää kehonrakentaja käsia vaan semmoset jotka näyttää normaaleilta :) uskosin että tuo olisi mahollista parissa kuukaudessa?? :jahas:

Riippuu, mitkä ovat "kohtalaiset" kädet, mutta tuskin suurta muutosta kuukaudessa saat.

Ensinnäkin, saat todella hyvin kehitystä, kun alat tekemään kroppaa tasapuolisesti. Selkä(leveys näyttää kovalta t-paita päällä), jalat(shortseja kun käyttää, niin isoista jaloista ei ole haittaa) ja muut tärkeät lihasryhmät mukaan. Ei muuta kuin hakua käyttämään, niin löydät sopivan treeniohjelman.

Kuitenkin, jos teet käsille 10 sarjaa, niin kädet ei varmasti kehity. 4-6 sarjaa on aika sopiva määrä hauikselle.

no hypin paljon trampoliinilla että siinä tulee jalkoja ja selkää :) mutta toivotaan parasta ja otetaan neuvoista oppia.. vatsalihaksia tässä nyt eniten haen..
että uskotteko niitten kehittyvän kuuveksipäkiksi parissa kuukaudessa jokapäiväisellä reenillä. kun ne jännittää rajat näkyvät jo melko selkeästi..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei siinä trampoliinilla pomppimisessa kyllä selkä kasva.Ja vatsat kannattaa treenata 2-3krt viikossa vaan...Ihan samanlainen lihasryhmä se on ku muutkin.Vatsalihakset tarvii kans lepoo et ne pääsee kasvaan.

summerpojka sanoi:
että uskotteko niitten kehittyvän kuuveksipäkiksi parissa kuukaudessa jokapäiväisellä reenillä.

Joka päiväisellä treenillä ne ei ainankaan kehity. Treenaa lihasryhmä 1-2 kertaa viikossa. Ja muistisääntönä: Ikinä ei treenata lihakset kipeänä.

Täydellistä päkkiä tuskin saat, jotain näkyvää saatat saada aikaan. "Kehonrakentaja"-käsiäkään tuskin saat aikaan 2:ssa kuukaudessa. Harva saa elinikänään. Treenaa koko kroppaa, ei unohdeta jalkoja. Itse en treenannut niitä kunnolla aiemmin vaan vähän sinne päin tuntuman puuttuessa. Selkää ei kannata unohtaa. Henkilö jolla on rintalihakset,sikspäkki ja paksut kädet mutta lihakseton selkä ei nosta paljoa arvostusta ja se vetää ryhdinkin helvetilleen. nimim. 6vko 2.5senttiä pohkeeseen :hyper:
(tuossa on pakko olla jotain maagista, tomille plussat.)

ensinäkin päätäs nyt kumpaa haluat.

lisää lihasta (koko haukkareihin)

vai sikspäkin?

molempia et saa. vatsat ei tuu esille vaikka hinkkaisit niitä joka päivä (mistä ei ole käytännön hyötyä kauheasti). Saadaksesi vatsasi esille, täytyy sun diettaa läskii siitä pois päältä.

Palstalta löytyy kasapäin (lue= ainakin 1000) ohjelmia, joista vain valitset yhden 4 jakosen. treenaa myös jalkoja.

jos taas haluat lisää lihasta, niin ala syödä kunnolla. tällöin kylläkään vatsojen erottuvuus ei ainakaan parane.

no anyway, 2 kuukaudessa et saa kasvettua paljoa, eikä asiaa auta vaikka kävisit joka päivä 2 kertaa salilla (mikä ei ole hyvä idea).

En o tässäkään threadissa tainnu nähä vielä yhtään vastausta joka vastais kysyttyihin asioihin.

kohtis sanoi:
En o tässäkään threadissa tainnu nähä vielä yhtään vastausta joka vastais kysyttyihin asioihin.

Ollako trolli vai eikö olla? Kas siinä pulma. :)

Kyllä!!!11!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Suositut

Back
Ylös Bottom