Kesäkuntoon 2017

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pablo47
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei sellaista olekaan kuin luotettava rasvaprosentin mittaus. Mielestäni sitä on aivan turha pohtiakaan.

Edistystä voi seurata käymällä vaa'alla ja ottamalla valokuvia samaan aikaan päivästä ja samassa valaistuksessa.

Dieetti alkoi pikkuhiljaa maaliskuun alussa jolloin syömistä siistittiin eli jätettiin paska pois mutta ei vielä varsinaisesti laskettu kaloreita. Lähtöpaino oli jotakin 95-96kg väliltä ja taisi se iltapaino käyvä ihan 99kg:kin. Varsinainen dieetti alkoi huhtikuun puolenvälin jälkeen 92-93 kg:sitä. Vhh dieetillä on koko aika vedetty noin 2400kcal keskiarvolla. Vyötäröltä lähtenyt reippaasti yli kymmenen senttiä pois ennen kuin viimeinen dieettiviikko käynistyy nyt. Paino tällä hetkellä noin 85-86kg. Ihan suhkot tyytyväinen tähän dieettiin olen kun ensimmäistä kertaa absitkin näkyvät elämässäni.

Tuli vedettyä ennen dieetin alkua noin 7-8 kuukauden sikabulkki jolloin paino nousi noin 12kg. Ja voin kyllä sanoa että viimeiseksi sikabulkiksi jää. Toisaaltsa tuli huomattua että kyllä sitä lihaakin ihan kohtalaisesti tarttui samaan aikaan. Nyt vain reverse dieetillä etiä päin kunhan vielä yksi viikko kituutellaan.

Dieetti alkoi pikkuhiljaa maaliskuun alussa jolloin syömistä siistittiin eli jätettiin paska pois mutta ei vielä varsinaisesti laskettu kaloreita. Lähtöpaino oli jotakin 95-96kg väliltä ja taisi se iltapaino käyvä ihan 99kg:kin. Varsinainen dieetti alkoi huhtikuun puolenvälin jälkeen 92-93 kg:sitä. Vhh dieetillä on koko aika vedetty noin 2400kcal keskiarvolla. Vyötäröltä lähtenyt reippaasti yli kymmenen senttiä pois ennen kuin viimeinen dieettiviikko käynistyy nyt. Paino tällä hetkellä noin 85-86kg. Ihan suhkot tyytyväinen tähän dieettiin olen kun ensimmäistä kertaa absitkin näkyvät elämässäni.

Tuli vedettyä ennen dieetin alkua noin 7-8 kuukauden sikabulkki jolloin paino nousi noin 12kg. Ja voin kyllä sanoa että viimeiseksi sikabulkiksi jää. Toisaaltsa tuli huomattua että kyllä sitä lihaakin ihan kohtalaisesti tarttui samaan aikaan. Nyt vain reverse dieetillä etiä päin kunhan vielä yksi viikko kituutellaan.

Täällä ihan samanlainen kohtalotoveri, painoa oli vaan "parhaimmillaan" 107kg 181cm varressa...
Nyt olen 95kg hujakoilla, pitkästä aikaa vatsapalikat näkyvät. En ole laskenut kaloreita missään vaiheessa, mutta ihan onnistunut fiilis tässä on, kun tututkin huomaavat eron.

Ehdottomasti ei sikabulkille, tää rasvan karistaminen on järkyttävän hidasta ja piinaavaa hommaa!

Edit: siis tammikuusta lähtien hiljalleen kohti tavoitetta on menty!

Rasvaprosenttiasioissa minua hämää se, että käytännössä katsotaan pintapehmeyttä/-kireyttä, vaikka rasvan prosentuaalinen määrä on aina pienempi, mitä isommat lihakset on alla. Toisaalta taas silmä ei niinkään näe sisäelinten ympärillä olevaa rasvaa, enkä sitten tiedä, miten iso rasvamäärä voi olla sitkeästi piilossa, jos pinnalta ollaan kovin kireitä? Ja kun eri mittareilla saadaan väistämättä tuloksia, jotka heiluvat monta prosenttiyksikköä sinne tänne, niin kannattaako koko rasvaprosentista piitata? Jos ulkoisesti kiinnostaa tavoitella sitä että vatsalihakset näkyvät, eikö sitten olisi helpompi tuijottaa niitä palikoita, ihan sama mikä on prosentti? Jos silmä sokeutuu, niin kuvien avulla?

Oma kesäkuntoni on edistynyt, kun olen saanut pari kiloa nestepöhöä hiilareilla ja kreatiinilla, ja nyt on riskimpi kunto ja kestää enemmän treeniä. :p

Lähin vähän vauhtia tähän rojektiin.. Toukokuun 10. päivä alkaen -6kg tähän. PIttää nuo palikat kaivaa esiin. Järkyttävää aina uuden kilolukeman tavatessa, että miten vähän sitä lihaa on alla. Tällä hetkellä ajatus puotella 75:een. Lähtöpaino oli 88,5 :(

Nyt näyttäis aamupaino 76kg, navanympärys 75cm. Saa vetää vyöt aika helvetin kireelle nykyään, reidet ihme kyllä pysyny edes 60cm. Naurattaa kyllä mikä luikero :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Käytännössä päästy tavoitteeseen painon puolesta mutta ei ulkonäön, oikeastaan epäonnistunut koska ei mainittavaa edistystä edelliseen vuoteen tai no on jotain pientä mutta vain hyvin pientä.
Ehkä tänä vuonna olisi syytä ottaa nyt kuvia?
Minulla kuten varmaan monella muullakin on ongelma maha, no ehkä sitten ensi vuonna....

Jep ja todennäköisesti kun alkaa syömään hieman enemmän taas niin tulee nuo kadonneet 3-4 toistoa takaisin 2 viikon kuluessa. Itellä tippuu normipenkissä aina samanverran sarjapainot kuin mitä elopainokin mutta muissa punnerrusliikkeissä voimatasot pysyy suht hyvin joten sulla vaikuttaisi tuo menneen paremmin kuin hyvin. :)

Mun kesäkondis on tässä vaiheessa menossa, reilu viisi kiloa laardia hävitetty. Tuossa kuvassa on tosin nestepöhöä pari kiloa enempi mitä dieetin alhaisin paino. Vielä vois muutaman kilon pudotella. :)

Liitteet

• 19402488_10209634848250289_893601418_o.png
    19402488_10209634848250289_893601418_o.png
    736,1 KB · Katsottu: 569
Itselläni kesäkuntoprojekti etenee hitaasti ja varmasti. 11vk takana ja paino tullut alaspäin 4kg ja vyötäröltä lähtenyt 3-4cm eli noin 0.35kg viikossa. Tällä viikolla alkanu esiintymään ensimmäisen kerran nuutunutta oloa ja ''paineettomuutta'', joten pieni tankkaus on kohdillaan. Noin 5vk painetaan vielä, että saa 16vk täyteen ellei kohdelukema tule aikaisemmin vastaan.

Oon kyllä löytänyt paljon motivaatiota tästä threadista omaan painonpudotusprojektiini, kiitoksia siis kaikille (varsinkin kuvallisen) kontribuutionsa antaneille. Karistettavaa on tosin sen verran, että on realistisempaa odottaa sitä kesäkuntoa ensi vuodelle, kun tosiaan tarkoituksena on edetä hitaasti tän urakan kanssa.

Tän hetken strategiset mitat: 192 cm / 130,4 kg.

Tavoite: Pituutta vois tulla lisää mutta ei taida 27-vuotiaana enää onnistua, joten painotavoite vois olla siellä 105-110 kilon hujakoilla.

Ettei menis ihan offtopikiksi niin vois laittaa kuvan tän kesän "kunnosta", mutta oon sen verran läski ettei taida mahtua ruudulle.

Itselläni kesäkuntoprojekti etenee hitaasti ja varmasti. 11vk takana ja paino tullut alaspäin 4kg ja vyötäröltä lähtenyt 3-4cm eli noin 0.35kg viikossa. Tällä viikolla alkanu esiintymään ensimmäisen kerran nuutunutta oloa ja ''paineettomuutta'', joten pieni tankkaus on kohdillaan. Noin 5vk painetaan vielä, että saa 16vk täyteen ellei kohdelukema tule aikaisemmin vastaan.

Tankkauksen jälkeisenä aamuna paino nousi vain 1,2kg. Kaloreita tuli otettua jotain 4.4k ja hiilareita 670 grammaa. Kiva nähdä miten veto kulkee tänään:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom