Mari91: jos et ole kovin pitkään salilla käynyt, niin molemmatkin onnistuu ihan hyvin samaan aikaan. Tällöin mennään miinuskaloreilla, mutta treenataan kovaa ja pidetään huoli että treenin jälkeen on hyvä palkkari käytössä + mieluusti päivän suurin ateria (ja enimmät hiilarit) tulevat treenin jälkeen. Itse olin käynyt salilla noin 2,5 vuotta aika aktiivisesti, kun tämä strategia vielä todistettavasti ainakin onnistui. Rantakunto on realistista, joskin tarkka määritelmä rantakunnolle riippunee yksilöstä.
Kiitos neuvoista!
Niinkun tuolla Alottelijoiden osastossa kirjottelin jo, olen käynyt kyllä salilla kohta puolitoista vuotta (lukuunottamatta parin kuukauden taukoa viime syksynä) mutta en mitenkään suunnitelmallisesti. Alkuun tuntu että kehityn nopeestikin, mutta tämä varmaan johtui siitä että lähtötaso oli niin alhainen; nyt taas viime aikoina ei ole juuri kehitystä tuntunut tapahtuvan, mutta tosiaan oli tuo tauko ja kaikenlaista kremppaa välissä. Eli jonkinlainen pohjakunto on muttei mitenkään valtavasti lihaksia.