Kesäksi sixpack?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kebababa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkä teen 3krt viikossa tällaista pientä treeniä:

12 x vatsarutistus
12 x makaan selälläni ja kallistan jalkoja sivuille
12 x jalkojen nostot
12 x käsipainot ylös
15 x käsipainon "alhaaltaveto"
12 x istumaannousu
15 x etunojapunnerrus
12 x hauiskääntö
12 x voimapyörä
15 x "selänrutistus"

ja tämä sarja toistuu 3 kertaa. :)

mitä luulette saako tällä kesäksi edes jonkinlaisen päkin? lisäksi pelaan 2 krt viikossa sählyä joten rasvaa palaa ihan kiitettävästi. entä millaista ruokaa kannattaisi syödä? :)

Käytä hakua.

Ja vaikka vähän "asiaa", 2 kertaa viikossa ei kyllä riitä säbää.. Aineskaa omasta mielestä. Joka päivä ku käyt juoksee, nii sillee sitä läskiä palaa. Vatsat voi treenata mun mielestä vaikka joka toinen päivä. Ite treenaan joka päivä vähän ja about joka toinen päivä paljon.

Eli vähän on
3 * 15 rutistuksia
3 * 15 vatsapenkissä vatsoja
3 * 15 kahdella eri koneella.

Eli siis rutkasti enemmän rasitusta vatsoille ja enemmän liikuntaa, nii eiköhän siitä jotain saa irti kesää mennes.

Elikkä teen 3krt viikossa tällaista pientä treeniä:

12 x vatsarutistus
12 x makaan selälläni ja kallistan jalkoja sivuille
12 x jalkojen nostot
12 x käsipainot ylös
15 x käsipainon "alhaaltaveto"
12 x istumaannousu
15 x etunojapunnerrus
12 x hauiskääntö
12 x voimapyörä
15 x "selänrutistus"

ja tämä sarja toistuu 3 kertaa. :)

mitä luulette saako tällä kesäksi edes jonkinlaisen päkin? lisäksi pelaan 2 krt viikossa sählyä joten rasvaa palaa ihan kiitettävästi. entä millaista ruokaa kannattaisi syödä? :)
Ihan liikaa liikkeitä. Sählyn peluu ei itsessään polta rasvaa, ihan näin tiedoksi vain. Normi salitreenillä ja hyvin toteutetulla bulkilla ihan varmasti saisi päkin ja muutenkin lihasta.

Käytä hakua.

Ja vaikka vähän "asiaa", 2 kertaa viikossa ei kyllä riitä säbää.. Aineskaa omasta mielestä. Joka päivä ku käyt juoksee, nii sillee sitä läskiä palaa. Vatsat voi treenata mun mielestä vaikka joka toinen päivä. Ite treenaan joka päivä vähän ja about joka toinen päivä paljon.

Eli vähän on
3 * 15 rutistuksia
3 * 15 vatsapenkissä vatsoja
3 * 15 kahdella eri koneella.

Eli siis rutkasti enemmän rasitusta vatsoille ja enemmän liikuntaa, nii eiköhän siitä jotain saa irti kesää mennes.

Siinäpä vasta asiantuntemusta. Voi jösses sentään. Läskiä palaa kun syö alle kulutuksen, vaikkei juoksisi metriäkään. Toki se juokseminen auttaa lisäämään kulutusta, mutta ei siitä hyötyä ole jos sattuukin syömään yli kulutuksen, noin niinkuin diettaamisen kannalta. Sitten nuo treeniohjeet oli taas kyllä niin syvältä ku olla ja voi, aloittajan ohjelmaan voisi sanoa että vaihda ohjelmaa kokonaan. Ei tuossa kauheasti järkeä oo. Salia/kotitreeniä KUNNON ohjelmalla 3 kertaa viikossa ja ne säbät päälle, niin liikuntaa on kyllä jo tarpeeksi, IMO.

Rasvaprosentti alas, jonka saa urheilemalla. Lenkkeily saattais olla parempi kuin säbä, koska säbä ei oo niin intensitiivistä urheilua. Ja sit sulla on aivan liikaa liikkeitä. Ja sun pitää syödä vähemmän kuin kulutat. Voit laskee syömises esim. sivulla www.kalorilaskuri.fi.

Ja pelkällä sixpackillä et tee hevonvittua. Mene salille ja treenaa monipuolisesti.

Ja käytä sitä HAKUA!! Täällä on pilvin pimein tätä samaa asiaa jauhettu.

itse oon kuullut että vatsa on myös lihasryhmä jota on ihan turha tehdä joka päivä. kaks kolme kertaa viikkoon pitäis riittää jos ei lusmuilla.

mua aina huvittaa tällaiset kesäksi kuntoon ja sixpäkki näkyviin kesään mennessä jutut. onko idea se että kesän ajan pidetään kynsin hampain kiinni ulkonäöstä ja talven lähestyessä kerätään sitten se ihonalaisrasva kylmiä kelejä varten :)

ionko idea se että kesän ajan pidetään kynsin hampain kiinni ulkonäöstä ja talven lähestyessä kerätään sitten se ihonalaisrasva kylmiä kelejä varten :)
On, kesällä viihtyy vähemmissä vaatteissa ja talvella sitten koitetaan kertätä lisää lihaa ja voimaa ja siinä sivutuotteena tulee läskiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
huvittaa vaan toi syklitys, miksei sitä vois pitää itseensä suht tiukkana kesät talvet
ei tarvi sit vetää hulluja dieettejä kun ei oo tuhottomasti laardia sulateltavana

Ok. Itse pelaan salibandyä yläsarjatasolla ja kyllä se rasvan polttaa.... jos kävelee eikä tee mitään ni sitten on eri asia mutta muuten jos vetää kovin sekä liikkuu enemmän ja syke nousee paljon ja sitä mukaa rupeaa polttamaan rasvaa jne... Kauden loputtua nousee paino kun ei niin aktiivisesti liiku ,mutta kun kausi alkaa niin treeni samalla ja kroppa sitä mukaa kiinteytyy. Vatsalihaksia tehdessä sinulla ehkä hitusen liikaa tavaraa mukana. 4 eri liikettä per treeni ja 3-4 krt viikossa. + selkää mukaan.(maahan makuulle vatsallesi ja nostat jalat ja kädet ilmaan) + venyttely lihaksiin. 1 kierto liike+1 rutistus+1 liike painolla/rutistus+1 jalkojen nosto.
Itse olen monta vuotta vetänyt tällä ja toimii kyllä + joukkuetovereiden kanssa huomattu. Vatsassa pitää tuntua polte niin tiedät että liike toimii , muista että rauhallisesti teet liikkeet.Aerobinen puoli, 2-3 salibandy' + yksi lenkki kestoltaan n.30-60 min per viikko niin kyllä lähtee toimimaan rasvanpoltto ja rupeaa vatsa näkymään. Sit kun vatsa on kunnossa ja näkyy lihakset , niin voit vetää samaa treeniä ,mutta voit välillä herkutellakin niin ei heti päcki häviä. Treenien jälkeen muista palautusjuoma. Siinä yksi ohje monista mutta itse olen huomannut tämän toimivaksi...

huvittaa vaan toi syklitys, miksei sitä vois pitää itseensä suht tiukkana kesät talvet
ei tarvi sit vetää hulluja dieettejä kun ei oo tuhottomasti laardia sulateltavana

ideahan on siinä että kerätään sitä lihasta bulkkaamalla ja sitten dietataan niin että lihakset erottuu paremmin. Et sää miinuskaloreilla lihasta saa ja bulkilla sitä läskiä tulee melkeen pakostikin. Ja mun mielestä järkevintä on alottaa se dietti ennen kesää, koska kesällähän se vaatetus on vähäisempää ja sitten taas bulkkailla rauhassa talvella :)

Ok. Itse pelaan salibandyä yläsarjatasolla ja kyllä se rasvan polttaa...nips

Kyllä se on pohjimmillaan kuitenkin se kalorivaje joka sen rasvanpolttamisen mahdollistaa. Se pitää aina muistaa että pelkkä liikunta ei paljon laihduta jos ruokailut on perseellään. Sinun tapauksessasihan käy niin että kun salibandytreenit ja treenitahti kovenee, niin kulutus kasvaa ja jos syöt koko ajan samalla tavalla niin olet miinuskaloreilla kovaa treenatessasi. Ja taas kun kausi loppuu ja tahti hiipuu, kulutus vähenee myös ja samalla ruokamäärällä paino alkaakin nousta.

Minusta on siis väärin sanoa pelkästään, että liikkuminen polttaa rasvaa, koska se ei sitä tee jos ruokailut ovat perseellään. Siispä ravinto on tärkein tekijä rasvanpoltossa.

ideahan on siinä että kerätään sitä lihasta bulkkaamalla ja sitten dietataan niin että lihakset erottuu paremmin. Et sää miinuskaloreilla lihasta saa ja bulkilla sitä läskiä tulee melkeen pakostikin. Ja mun mielestä järkevintä on alottaa se dietti ennen kesää, koska kesällähän se vaatetus on vähäisempää ja sitten taas bulkkailla rauhassa talvella :)

ymmärrän mutta sitä tässä oon hakenu vain takaa että voi sitä varmaan talvellaki olla plussakaloreilla ilman että on kuin jokin syöttöpossu

Itse treenaan vatsoja kahdesti viikossa, yhdellä liikkeellä ja yhteensä vain 6 sarjaa. Toistot pyörii 12-20 alueella. Tuloksia tulee noinkin vähällä.
Kaikki on kiinni rasitteesta. Ei se sarja- ja toistomäärä ole mikään tae tuloksien saavuttamiseen. Itse keskityn ennemmin liikerataan, toiston nopeuksiin ja järkevään ajoitukseen.

ymmärrän mutta sitä tässä oon hakenu vain takaa että voi sitä varmaan talvellaki olla plussakaloreilla ilman että on kuin jokin syöttöpossu

Tottahan sitä voi olla kireä ympäri vuoden. Välttämättä se kireys ei kuitenkaan ole kaikilla mikään välttämättömyys. Itseäni ei ainakaan kiinnosta vetää kireäksi ennenku oikeasti on hyvässä kunnossa.

jos nyt aattelit että kesäks haluais lihakset näkyy niin kannattaako jo nyt alkaa diettailee vai syönkö vieläkin kuukauden hyvin ja vasta sitte? en oo mikään läski kuiteskaan

Rasvaprosentti pitää olla alle 9,8% ainakin Poliaquin sanoo sivuillaan näin, jotta sixpäkki näkyis. Nii ja kannattaa tehä syviä vatsoja kanssa..

Back
Ylös Bottom