Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Edellisen topicin voiton taisin viedä sillä Hjallis-unellani. Nyt ei kuitenkaan mitään niin dramaattista ole kerrottavana...

Lopetin tuossa muutama päivä sitten Soneran matkapuhelinliittymäni, lupasivat siinä sitten lähettää loppulaskun. No, yllätys oli mukava, kun postilaatikkoon pärähtää sellainen 483 euron loppulasku. Jos unissaan voi olla paniikissa, niin tuli ainakin se koettua...

(katkeruushan on tunnetila, jonka koin tuon kuuluisan Hjallis-unen kohdalla, montakohan erilaista tunnetilaa on vielä kokematta, kun ei nuo unet yleensä sieltä villeimmästä päästä ole..)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkohan tää nyt niin kovin sairas... no anyway, näin tässä taannoin unta että hyppäsin laskuvarjolla. Se oli olevinaan mun eka hyppy, joten enpä sitten muistanut avata varjoa ollenkaan. Tulin sitten maahan ja huomasin että kattos p-le, varjo jäi avaamatta, joten luikin äkkiä pois paikalta ettei kukaan huomaisi miten olin kämmännyt...:D

Originally posted by Gillyanne
Onkohan tää nyt niin kovin sairas... no anyway, näin tässä taannoin unta että hyppäsin laskuvarjolla. Se oli olevinaan mun eka hyppy, joten enpä sitten muistanut avata varjoa ollenkaan. Tulin sitten maahan ja huomasin että kattos p-le, varjo jäi avaamatta, joten luikin äkkiä pois paikalta ettei kukaan huomaisi miten olin kämmännyt...:D

:lol2: ihan älyttömän hyvä!!! Tollai kun pystyis tekeen oikeestikkin...

Innostuin pelaamaan parina iltana GTA3sta sen verran intensiivisesti, että se puski uniinkin. Viime yönä sitten lahtasin koko työpaikan porukan ja osan muistakin puolitutuista GTA3n maisemissa. Ilmeisesti täytyy vähän kevennellä noita iltasyömisiä...

Pelasin jalkapalloa Muumi-peikkojen kanssa. Huomasinkin sitten yllättäen että Muumit oli natseja, joilla oli vatsassa hakaristit ja White power-tekstit. Nehän näyttääkin ihan klaanimiehiltä. Eipä siitä sitten muuta kuin pallon sijasta Muumeja potkimaan, lensivät ainakin parisataa metriä. Poiiing!

"Olin autolla matkustamassa jonnekin ja minulla oili koira mukana. Pysähdyttiin matkalla johonkin pysähdyspaikkaan ja päästin koiran tallustelemaan metsään. Siellä se touhusi jonkun aikaa ja sit kutsuin sitä takaisin, no se ei tullut vaan se muuttui linnuksi ja lensi kuusen korkeimmalle oksalle piipittelemään, no mä ajattelin että saakeli tuu nyt autoon että päästään jatkaa matkaa.. Sit se viimeinkin lensi sieltä alas ja tippui maahan ja se oli muuttunut aurinkolaseiksi, ja ne oli mun favorite-aurinkolasit. Laiton ne päähän ja jatkoin matkaa"

Olin noitasiskojeni Pruen, Phoeben ja sen kolmannen, jonka nimeä en muista suuressa pelottavassa talossa vankina. Meitä vartioi 25 albiinohirviötä. Gängin johtajalla oli jotain pahoja mielessä. Kaiketi yritti saada koko maailman "mustaksi". Pahaksi onneksi uni jäi kesken juuri kun hoksasin, että tämähän on minun uneni ja jos haluan, voin olla "the most powerfull witch of the world" (<-ajattelin tämän englanniksi, koska siskonikin ovan amerikkalaisia noitia...). Tästä seurasi, että havahduin hereille huomatakseni, että olen nukkunut pommiin... Jäi maailma pelastamatta. Paska!

Uneni ovat usein melko toiminnallisia. Milloin olen sarjakuvamaisemissa, milloin tulevaisuuden ydintuhoalueella tai vampyyrilepakoita metsästämässä. Ja mieletön kungfu-taitaja olen myös usein. Kai se valve-elo on niin ikävää, että täytyy yöaikaan itseään piristää.

Mä näin tuossa pari viikko semmosta unta että äiti leikkaili multa lihaksia selästä pois, mä kysyin jotain että miks sä nuin teet, se vaan vastas että vaihetaan parempaa tilalle, ostin just torilta kamelin lihasta! Ja sitten sama rintaan... Muistan vielä ku kahtelin sitten peilistä ihteeni, kauheet lihakset tietty ja semmosia leikkausarpia täynnä, kyselin äitiltä että paraneeko nää, se vaan sano että joo joo...

et semmosta, tainnu tää sali harrastus mennä aika syvälle jo alitajuntaan :D

Lentounet on ihan parhaita. Siis semmoset missä vaan lennetään vapaasti niinkuin linnut. Sitten jos on vielä tuttuja maastoja ja pystyy tunnistaan että missä mennään niin on mukava katella ja sinkoilla ympäriinsä. Näitä on aika usein.

Kuuluisi ehkä roinaosastolle, mutta... Roinauni, olkaa hyvä:

Näin unta, että olin aloittamassa roinaamista! Joku tyyppi tiesi että mistä saa ostettua aineita ja mentiin johonkin hämärään baariin (itseasiassa se oli kai yks baari mun asuinpaikan lähettyvillä, jossa en oo koskaan käyny ja sillä on hämärä maine).

No tiskillä piti sit silleen varovasti yrittää mutkien kautta kierrellen kysyä että mitä olis tarjolla. Muistaakseni wintikkaa ja efeä ainakin. Unessa mietin että pitäskö ostaa wintikkaa, vai alkasko vaan puottaan läskejä efellä. Uni loppui siihen, että jäi semmonen älytön empimisen tunne ja roinat tais jäädä baarin pitäjälle. Sinänsä olisi ollut mukava jatkaa ja nähdä että olisko vaikka tulokset noussu pilviin :lol2:

Originally posted by Äijä
Lentounet on ihan parhaita. Siis semmoset missä vaan lennetään vapaasti niinkuin linnut. Sitten jos on vielä tuttuja maastoja ja pystyy tunnistaan että missä mennään niin on mukava katella ja sinkoilla ympäriinsä. Näitä on aika usein.

Jepjep. On se hieno tunne, kun nousee "siivilleen"! :)

Sellaiset unet taas ei ole YHTÄÄN kivoja, missä huomaa yht'äkkiä olevansa hyvin vähissä vaatteissa tai täysin alasti jossain julkisella paikalla... :evil:

Sellaiset unet taas ei ole YHTÄÄN kivoja, missä huomaa yht'äkkiä olevansa hyvin vähissä vaatteissa tai täysin alasti jossain julkisella paikalla... :evil: [/B][/QUOTE]

Hyihyi, mun inhokkiunia on sellaiset, jossa minulla on lapsi. Ei lapsissa sinänsä mitään vikaa ole,mutta niissä unissa en osaa ollenkaan hoitaa niitä. Pudottelen lattialle sylivauvaa, pää saattaa osua betoniseinään useita kertoja. Kerran teippasin tutin vauvan suuhun ja vauva meinasi tukehtua. Juu ja yhdessä unessa äitini oli hoitamassa vastaasyntynyttä vauvaani, kun en itse osannut...

Onko täällä ketään kotifreudia, joka osais tulkita kaikki nämä meidän unet?

Oon koulussa ja heitän läppää kavereitten kanssa. Yhtäkkiä toinen korva menee pystysuunnassa puoliks. No, laitan sen puolikkaan pulpetille ja vähän ajan kuluttua se alkaa sulamaan ja valuu pikkuhiljaa pulpetilla olevasta reiästä alas maahan... :eek:
Loppua en muista

Originally posted by Wilhelmiina

Onko täällä ketään kotifreudia, joka osais tulkita kaikki nämä meidän unet?

Ainaki noi lentounet on kaikki panounia. Tai...no... Freudin mukaan kaikki unet tais olla jotain kautta panounia, että se siitä...

En tiä muistanko oikein..

oltiin kaverin kans isällä töissä..
rakennettiin lehmän aituusta..ihan saatanan isoa vaikka isällä ei siinä unessa ollukkaan ku 2 lehmää.no me sitte hakattiin niitä tolppia sinne maahan ja yht´äkkiä se mun kaveri löi mua lekalla päähän..mulla tippu kaikki hiukset ja toinen silmä..
no mä vaan menin rennosti lähimmän tolpan luokse kuselle, ja tokasin: "hyvä ku vähän pamautit ni nyt tulee heti päästä asti"..
siinä välissä mun kaveri oli hommannu jostai semmosen potkulaudan missä oli mcdonaldisin logo.no lähettiin sitte sillä kakspäällä päästämään navettaa kohti ku piti mennä lypsylle...
ku ruettiin sitte siinä käsipelillä lypsämään ni mun kaveri otti toisen ja mä sen toisen lehmän...
yht´äkkiä se lehmä muuttukkin sonniks, ja hokasin kiskovani sonnia mulkusta...siihen sitte heräsin..

vittu mä nään ihan sairaita unia nykyään...::urjo:

Originally posted by apophis

Näin unta, että olin aloittamassa roinaamista

Tämmöistä unta näin minäkin joskus taannoin, kun paljon olin roinapuolta lueskellut.
Noh, parina päivänä piikitin decaa rintalihaksiin ja heti alkoi tulla tulosta, jopa pohkeet kasvoivat!
Muistan vielä ajatelleeni siinä unen lopuksi, ennen heräämistä, että onneksi tajusin lopettaa sen natuna sitkeilemisen, kun muutamassa päivässä tulee samat tulokset, kuin muuten kuukausissa... :rolleyes:

Tuon lentämisen lisäksi kiva taito on ollut paikasta toiseen siirtymisen taito. Elikä pystyy siirtymään silmänräpäyksessä paikasta toiseen. Mutta sitten käykin niin kun roisto on ampumassa sinulle kuulan kalloon huomaankin että siirtymiskyky onkin kadonnut. Tulee meinaan melko pikainen herääminen. :D

Nimim. Olenko vain keskinkertainen velho?

Viime yönä näin unta: Istuin kaverin porukoitten auton takapenkillä, sitten yksi kaveri hyökkäsi ovesta sisään ja puukotti multa "reisivaltimon" auki, ja sit heräsin.

mun mielestä märät unet on kamalimpia ku ei tiedä mitä on tehty, ku on nii vanha nii ei enää noi painajaiset pelota :).

Joskus pienenä tapahtui usein niin että unessa oli aivan kamala kusihätä noo sitte kävelemään vessaa kohti ja pöntölle lorottaa ja aamulla huomaakin että se pönttö olikin oma sänky.

Jotenkin näin se meni:

Löysin itteni sellasesta kirjastosta, kaikki tehty rusahtavan punaisesta puusta(mahonki?), infernaalinen punaisen/ruskean valon kajo joka puolella. Todella mystinen tunnelma.

No, mä olen siellä kirjastossa ja mun edessä seisoo yks mun hyvä ystävä. No, mähän fiksuna poikana survasen terävän lyijykynän sen silmään. Pötkin karkuun ja kaveri lähtee perään...en muista niin yksityiskohtasesti mut voitte kuvitella mitä tää ystävä ajatteli kun kerroin seuraavana päivänä mun unesta "mitä vittua?? mua oikeesti alkaa pelottaa noi sun jutut..."

Ala-asteelta parhaita unia oli nää joissa tajusin että "hei tää on unta, sssiiissstiii". Yhdessä näistä olen kävelyllä ulkomailla hotellin edessä, sellanen valkoinen, monikerroksinen ja lasi-ikkunat, uima-allas vieressä. No, saan sitten tämän väläyksen ja tajuan että olen unessa. Kuvittelen itselleni jättimäisen minigunin käteen. Ja sieltähän se sitten kivasti tulee. Ja ase laulaa... hotellin ikkunat sanoo sklir. Ja sen jälkeen tulee SE "paras" osa. Etsin naisen jota alan (puoli)väkisin hässiä, äkkiä ennen kun uni päättyy....

Pistäkää paremmaksi..;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom