Kerro Oma Suosikkisi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matsku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Pistäkäähän joka lajista suosikkisi siis näistä
isommista lajeista.

MM
Nyrkkeily
Vitaly Klitchko

K1
Jerome le Banner

Nhb
Igor Vovchanchyn

Smackdown
Brock Lesnar

Sm

Nyrkkeily
Sami *The Bull* Elovaara

K1
Petri Reima ehdottomasti suomen parhain K1säännöillä kilpailija

Nhb
Mika Ilmen

Nyrkkeily : Vitali Klitchko

K-1 : ei tällä hetkellä ketää yli muiden, mutta koomisin ottelu tulee mieleen Sapp vs Kimo.. matsilla ei kyllä ole mitään tekemistä normaaliottelun kanssa...

NHB: Randy Couture

Showpaini : Kid Kash on loistava niin kehässä kuin ihmisenäkin, WWE:stä Kurt Angle ja John Cena (Cena on WWE:n tulevaisuus IMO)

Pohjoismainen Showpaini : norjalaiset Björn Sem ja Big John. Loistavia kehässä ja mikissä

SM Nyrkkeily : Sami Elovaara

lopuista en sano mitään, liian vähän nähtynä..

nyrkkeily : de la hoya :worship:

k1 : bonjasky

mma : silva

muita en oo seurannu niin paljoa että voisin sanoa

K-1
Bob Sapp
WWE
Lesnar, Big Show, Goldberg, 'Taker... en oikeen osaa päättää parasta, useita suosikkeja
Nyrkkeily
Mike Tyson ehkä... Suomalaisista Elovaara
muuta en juuri seuraakaan..
On kyllä aikas :offtopic:, mutta kun on Sami Elovaara ja Jari Mentula, niin kumpi onkaan "Bull" ja kumpi "The Bull"?

mistäs tuo nhb muuten on lyhenne?

Boxing: Klitschko vai miten se nyt kirjotettiinkaa...

Nhb: Paras on Wanderlei Silva (on siinä perkeleen kova äijä), mutta suosikki on kyllä Sakuraba

K-1: Ignashov

Originally posted by Fat Rat
Nhb: Paras on Wanderlei Silva (on siinä perkeleen kova äijä)
Äsh, Wanderlei unohtu mainita:nolo:. Kova jätkä, niinku Cro-Cop(onko muuten sukua Montanha Silvalle?). Nuo 2 on siis mun mielestä parhaat tappelijat, mutta kattelen mieluiten Sappin matseja.:joulu2:

mma: Randy "The Natural :)" Couture

Meitsi kattoo säännöllisin väliajoin titteliottelun Ortizia vastaan ja on ihan täpinöissään vaikka hyvin tietää lopputuloksen :)

Priden matsaajista ääni Fedor Emelianenkolle.

Suomalaisista mma tyypeistä Ykä Leino.

Nyrkkeilyä ja K1:stä tulee seurattua siinä määrin vähän, ettei voi kommentoida.

Ja nhb on lyhenne sanoista no holds barred.

Originally posted by Fat Rat
mistäs tuo nhb muuten on lyhenne?

=no holds barred....eli kai se jotain sellasta tarkottaa notta ei rajoja..joku korjatkoon jos ma vääräs oon..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
K1: Jerome LeBanner
ja tietysti Cro-Cop :worship:

Pride: Vanderlei Silva

Nyrkkeilyssä: Chris Eubank (lopettanut)
Mike Tyson (silloin ennen)

K1: Crocop

nhb:Frank Shamrock (vaikkei enää ottelekaan, mielestäni kaikkein kovin taistelija UFC:ssä. Kova joka osa-alueella)

Noqueira (lukkoja joka lähtöön ja pystyottelukin sujuu)

Vovchachin (suoraviivainen tyyli, jota hauska katsoa)

selventäkääs tietämättömälle pari asiaa...teille nää on luultavasti itsestäänselviä mut mulle ei...vielä.

eli onkos K1 sama kuin UFC?

oon imuttanut Kazaa Litella joitain pätkiä, UFC tuntuis lukevan lähes joka pätkän selostuksessa...ottelijoina mm. Tank Abbott, Vanderlei Silva, Kazushi Sakuraba, Igor Vovchanchin(?) jne...hen.koht. tykkään Silvan ja Vovchanchinin tyyleistä...suoraviivaista ja brutaalia! Myös aikanaan oli pätkä jossa oli joku kroaatti,siinä vasta oli kone! Loistavaa jalkatyöskentelyä! (liekköhän joku cro-cop tai vastaava)

Osa matseista otellaan nyrkkeilykehässä ja osa sitten tällaisessa brutaalimmassa "häkissä"...mitä eroja?

Lisäksi joissain matseissa saa pieksää kaveria maassa ennen kuin tää antaa merkin ja joissain ei?

jos joku kehtais antaa suuntaa antavia perustietoja näiden juttujen osalta niin olisin erittäin kiitollinen :love:

Mun muisti on kyllä ku porkkanalla!:kippis1:
Unohin sitte mainita kenties mun tärkeimmän suosikin, eli tämä mies tulee tuolta UFC:n puolelta ja on nimeltään Tank Abbott (entinen David Abbott). Sillä pojalla sitä turpaanlyöntivoimaa piisaa, vielä ku piisais niitä matsejaki:whip:

Originally posted by Deat
Mun muisti on kyllä ku porkkanalla!:kippis1:
Unohin sitte mainita kenties mun tärkeimmän suosikin, eli tämä mies tulee tuolta UFC:n puolelta ja on nimeltään Tank Abbott (entinen David Abbott). Sillä pojalla sitä turpaanlyöntivoimaa piisaa, vielä ku piisais niitä matsejaki:whip:

Kuten ylempää huomaat, mun suosikki myös. Alkaa oleen vaan menneen talven lumia...

Suositut

Back
Ylös Bottom