Kerro Oma Suosikkisi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matsku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyrkkeily Oscar de la hoya, tosin taitaa alkaa olla ehtoopuolen miehiä, mutta kuitenkin... Nhb:ssä Vanderlei Silva ja Vitor Belfort. Näiltä miehiltä löytyy sitä agrea, silvalta varsinkin... Muita en lähde kommentoimaan kun en niin seuraa...

Originally posted by Pecman
Minun veikkaukseni matsin kulusta on se, että Couture taklaa Belfortin seinää vasten ja siellä alkaa sitten löylytys. :worship:

Kuten kävi viimeksikin. Belfort taasen taitaa submissionin aika loistavasti mutta en lähde sen enempää arvailemaan.. Se näähdään sitten jos nähdään. Koska muuten kyseinen kisa mahtaa olla?

Näin 99% varmuudella niin Lasvegasissa
31.tammikuuta eli vielä voi sattua ihan mitä vaan
ties vaikka kehään astuiskin Vitorin sijasta Tito tai toisinpäin.

Liput

350$, 250$, 150$ ,75$ ,35€

:joulu4:

Originally posted by onion
Belfort on pystyssä aika kone ja Couture on taas matossa ihan omiaan. Vaikeahan näistä on veikkausta tehdä, mutta mä satsaan nyt kyllä Belfortiin.:thumbs:

Belfort on brassi jujutsu musta vyö, että kyllä se on aika kova matossaki. Tasanen matsi varmasti, mutta Counture on sen verran kovassa vireessä tällä hetkellä, että voittaa.

Originally posted by Pecman
Ei hänellä heikkouksia varmaan olekaan, mutta Couturella vaan sattuu olemaan enemmän vahvuuksia. Kummatkin kaverit tulevat varmuudella olemaan hyvässä kondiksessa. Couture on heistä parempi painimaan ja yksinkertaisesti vahvempi, joten on aivan hänen vallassaan käydäänkö matsi pystystä vai matossa. Minun veikkaukseni matsin kulusta on se, että Couture taklaa Belfortin seinää vasten ja siellä alkaa sitten löylytys. :worship:
Omat perusteluni veikkaukselleni, että Belfortille pistän panokset ovat tässä.
Belfort ja Couture ottivat erää 6 vuotta sitten ja ottelu ei minun mielestä ollut helppo Couturelle, vaikka ottelun voittikin. Couture on jo 40 vuotias ja uskon että parhaat päivät on jo takana päin. En silti tarkoita että Couture olisi mikään kehäraakki. Belfort on 26v. ja varmasti elämänsä kunnossa "tai näin oletan". 6 vuoden aikana Belfort on varmasti kehittynyt roimasti.
Turhaahan näitä on tietty spekuloida ja otteluhan sen tuloksen sitten näyttää.

Ai niin, jäi sanomatta K1:stä että Ernesto Hoostin alapotkut ovat omaa luokkaansa. Samoin tanssiminen ja jammailu kehässä. :)

Originally posted by ironchef
Mitä vitun väliä sillä on jos ukko olis hävinny vaikka jokaselle kehässä ja vielä saanu naapurin mummoltakin turpaan. Mä tykkään sen tyylistä tapella PISTE.

Okei.

Ja jos sä et tykkää niin et tykkää.

Aivan.

Vituttaa toi asenne "Mä tykkään vaan niistä jotka voittaa" Vaihdat varmaan suosikkilistaas joka matsi-illan jälkeen sen mukaan kuka on voittanut.

Juuh... Sisällä tuntuvat olevan nenukassa ja melko syvälläkin - hernoset nimittäin.

En täysin ymmärrä tätä teiniagreasi koska mehän vain pidämme erilaisista matsaajista. Voit muuten vapaasti quotata tänne sen kohdan, jossa mainitsen pitäväni vain voittajista. Että se siitä asenne analyysistäsi...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Dragon
Juuh... Sisällä tuntuvat olevan nenukassa ja melko syvälläkin - hernoset nimittäin.
En täysin ymmärrä tätä teiniagreasi koska mehän vain pidämme erilaisista matsaajista. Voit muuten vapaasti quotata tänne sen kohdan, jossa mainitsen pitäväni vain voittajista. Että se siitä asenne analyysistäsi...

Sain ehkäpä virheellisen kuvan tosta sun lauseestas:

Originally posted by Dragon
Kuka kannattaa jotain Tank Abbottia? Enemmän se äijä on hävinnyt matseja kuin voittanut.

mutta eipä siinä. herneet on sulannu ja mun teiniagre tippunut lähes normaalille tasolle kivesten laskeutumisen myötä. Perinteinen toiselle tytär toiselle äiti siis pätee tähänkin. :joulu3:

:wanha: ketju, mutta olkoot :D

NHL: Laraque/Shelley. McGrattan ollu myös aika vakuuttava täl kaudel.

Vanderlei Silva on nois kehä touhuis ykkönen, on sen verta hullun olonen kaveri :)

MMA: Mika Ilmen, Jari "mugger" Ilkka, Igor vovchanchin, Vitor Belfort, Yuki Nagai:) Sakuraba Paul Varelans.

K1: Mark Hunt, Lebanner , Botha ja ignashov

Nyrkkeily, Amin Asikainen, George Foreman, Antonio Barrera(tjsp) ja Tua.

Taitaa toi Fedor emelianenko ja Antonio Rodrigo Nogueira olla mun suosikkeja MMA:n puolella. Nyrkkeilyssä Mike Tyson

Mä en tajuu miten joku voi oikeesti kattoa jotaan Tankin matseja. Ne harvat kerrat ku oon kattonu ni oon todellakin vaan odottanu et joku lopettaa sen! Mieshän on niin kömpelö että ku pääsi Yoshidan side-mounttiin ja yritti vissiin päästä mounttiin, ni se ei saanu jalkaa nostettua ku yhden jalan yli ja jäi heti half-guardiin ja siitä guardiin :D Voi kiesus mitä työskentelyä. Ja sen pystyarsenaali rajottuu snägärisvingareihin. Säälittävä tapaus.

MMA:
Tyyppejä joita on kivoin katsella on aivan selvästi Wanderlei Silva, Mark Hunt (SE PÄÄÄÄÄ!!!! Graniittiako se on?), Fedor Emelianenko, Rich Franklin, Genki Sudo, Takanori Gomi, Chuck Liddell, Bas Rutten... Mjoo, eipä tuu kauheesti muita nyt mieleen. Tossa on ja aika iso kasa, mutta jos mä katon noitten matseja ni tulee satavarmasti hyvämieli ja on taattua laatua.

K-1:
Tulee aika huonosti seurattua, mutta mitä nyt oon kattonu ni Kaoklai, Le Banner, Mike Zambidis ja Aerts.

Nyrkkeilyä ja tämmöstä en sitte seuraa periaatteessa ollenkaan.

Miten joku voi edes pistää tänne jotaan pellepainijoita? Huhu!

Koita benu pitää housut jalassa, makuja on monia.

Tankin matsi esim. taktarovia vastaan oli mielestäni kokonaisuudessaan aika hyvää katottavaa. ja se on ihan hyvä ja monipuolinenkin ottelija, esim. Suomessa pesisi jokaikisen ottelijan, ei siihen snägärisvingeillä kyetä. Nykypäivänä se ei ole vaan ajan tasalla kun hommasta on tullut huippu-urheilua, mikään osa-alue ei siis ole superhyvä.

Erilaisella mindsetillä ja valmennuksella siitä olisi voinut tulla hyväkin vapaaottelija, mutta kun on tehnyt hyvin rahaa noinkin ja saanut tehdä "mitä lystää", niin ainakin minä nostan hattua.

Itse katson vapaaotteluita kahdella eri silmällä: vanhoja matseja tappeluna ja väkivaltaviihteenä, uudempi/parempia urheiluna. Erohan on kuin yöllä ja päivällä.

Jos ketä tahansa nykypäivän huipuista joutuisi kadulla matsaamaan niin ottelu olisi juuri sen näköistä kuin alkuaikojen ufc:ssä. Nykyajan vapaaottelulla ei ole enää paljoakaan tekemistä sen ufc: alkuaikojen tappelun kanssa. Nykyään se on ihan yhtä urheilua kuin nyrkkeily tai muu pistehippa, ja mielestäni hyvä niin.

Mutta taistelua, tappelua tai muuta se ei kuvasta, on hanskoja ja sääntöjä ja ties mitä. Siksi Tankin kaltaiset tyypit eivät pärjää, nehän ottelee samalla tavalla kuin aluksikin, ei ne urheile vaan tappelee. Tottakai useimmiten samat miehet kuin nyt voittaisivat vaikei olisi mitään sääntöjä, mutta se ero alkuaikojen mullettipäisiin kapakkatappelijoihin ei ole niin suuri.

En ole Tankin kovin suuri fani, mutta joitain hänen otteluitaan katson mielelläni. Pitää asennoitua vähän eri tavalla vaan näihin matseihin. Pelkkää tappelua ilman taitoa taas en tykkää katsoa, vaikkapa jotain bumfighteja tai Bob Sappin matseja. Se on ainoastaan irvokasta. Mutta hyvien tappelijoiden tappelua voi katsoa samaan tyyliin kuin urheilua, vain eri silmällä.

Suositut

Back
Ylös Bottom