Kerro Oma Suosikkisi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matsku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
K1:stä Mark "the Motion" Hunt tms.

Ei ihan ensisilmäyksellä voisi uskoa miestä niin nopeaksi ja notkeaksi. Ja yleensä aivan loistavia matseja.

Kieltämättä, niiden "hieman" isompien miesten matsitkin saa mut telkun ääreen.

Ja näistä "euronyrkkeilyhomma" jutuista, jotka tulevat aina välillä Eurosportilta, niin Saksalainen Genzig Koch tai joku muu sellainen on aika kiinnostava heppuli. Puoleen vuoteen sitä ei näkynyt, ja sitten kun se tuli takaisin, niin oli noin 10kg lisää lihasta päällä.

Kaikki UFC ja Pride turneet viimeisen parin vuoden aikana nähneenä eri painoluokat mukaanlukien:

Pride:
1. Fedor Emelianenko
2. Vanderlei Silva

UFC:
1. Randy Couture

K1:
1. Hoost (ok vanhoilla meriiteillä).
2. Bonjasky

....
NHL:
1. Georges Laraque
2. Donald Brashear
3. Eric Cairns

Mihinkäs unohtui Vitor Belfort ja Rickson Gracie?

Tammikuun lopussa tuleekin jännät paikat UFC 46:ssa kun Belfortti käy Couturea vastaan. Nam. Haluaako kukaan esittää spekulaatioita?

Se Belfortin ja Silvan matsi joskus bäk in deis oli aika hieno :)

Originally posted by hURJA
Tammikuun lopussa tuleekin jännät paikat UFC 46:ssa kun Belfortti käy Couturea vastaan. Nam. Haluaako kukaan esittää spekulaatioita?
Laittaisin rahani likoon Couturen puolesta.

Originally posted by torquemada
Rickson Gracie?

Rickson ei ole kaiketikaan vielä hävinnyt yhtään matsia. Vastustajina ei ole tosin ollut nimekkäitä tyyppejä, vain mulle tuntemattomia japskeja.

Kuka kannattaa jotain Tank Abbottia? Enemmän se äijä on hävinnyt matseja kuin voittanut.

Nyrkkeilypuolella Lennox Lewis tietty ja entinen mestari Mike Teethson.

Originally posted by Dragon
Rickson ei ole kaiketikaan vielä hävinnyt yhtään matsia. Vastustajina ei ole tosin ollut nimekkäitä tyyppejä, vain mulle tuntemattomia japskeja.

Rickson on viime vuosina kunnostautunut ottelemalla ennalta sovittuja matseja japanilaisten show-painojoitten kanssa. Mutta miksi riskeerata maineensa matsaamalla oikeasti kovia jätkiä vastaan kun rahaa voi tehdä noinkin ja kehua olevansa voittamaton?:0: :zzzz:
Tank Abott voi sentään sanoa otelleensa monia parhaita vastaan ja voittaneensa sentään muutaman, joten hän on ainakin minun silmissäni vähemmän :david:

Kuka kannattaa jotain Tank Abbottia? Enemmän se äijä on hävinnyt matseja kuin voittanut.
Ja siksikö sitä ei saisi kannattaa? Kyllä joidenki pitää myös hävitä enemmän ku voittaa jotta voi olla myös niitä jotka voittavat enemmän ku häviävät. Tankin tappelutyyli yksinkertasesti on mun mieleen: ei mitään ninjakikkelöintiä, raa'alla voimalla vaan turpaan.:whip:

Originally posted by Deat
- - ei mitään ninjakikkelöintiä- -

Olipas veikeästi ilmaistu :lol2:

Alan Pecmanin kanssa liukumaan samalla suunnalle Ricksonista.

Royce -velihän matsaili ihan kunnolla UFC alkuaikoina, vaikka Budokan haastattelussa sanoikin, että Rickson on perheen paras ja olisi ollut ylivoimainen UFC-kisoissa.

Se Belfortin ja Silvan matsi joskus bäk in deis oli aika hieno :)
Belfort on pystyssä aika kone ja Couture on taas matossa ihan omiaan. Vaikeahan näistä on veikkausta tehdä, mutta mä satsaan nyt kyllä Belfortiin.:thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Belfort on pystyssä aika kone ja Couture on taas matossa ihan omiaan. Vaikeahan näistä on veikkausta tehdä, mutta mä satsaan nyt kyllä Belfortiin.

Couturella on gnp taktiikka ihan hyvin hallussa ja clinchissä pelaa mielellään.. Jos ei mitään työtapaturmia satu (eka erän KO) niin kyllä Couture myllää Belforttia sen verran että tulee unanimous decision Randyn hyväksi :)

Veikkaus: Jos matsi kestää alle minuutin, Belfort voittaa. Muussa tapauksessa se onkin sitten Couturen heiniä...

Itse kyllä kannatan Belfortia, jätkällä on oikeet tappajan kädet :worship:

Originally posted by Trog_Dor
Veikkaus: Jos matsi kestää alle minuutin, Belfort voittaa. Muussa tapauksessa se onkin sitten Couturen heiniä...

Itse kyllä kannatan Belfortia, jätkällä on oikeet tappajan kädet :worship:
Couture on voittanut Belfortin jo kertaalleen ja nimenomaan nyrkeillä, eli kunnioitettavan hyvin on tuo painija sopeutunut vapaaottelukehään. Veikkaus: Jos matsi kestää yli tai alle minuutin niin Couture voittaa.:kippis1:

Yleensä matto ottelija voittaa näin vapailla säännöillä.
Meinaan Randyn puolesta vaan...
Tietysti ikä alkaa jo painaa 40vuotta se Randylla.

Mutta Randy on tietenkin enemmän painija tyyppinen ei niinkään
mattolukko expertti.

Vaikea sanoa.

:joulu2:

Mitä vitun väliä sillä on jos ukko olis hävinny vaikka jokaselle kehässä ja vielä saanu naapurin mummoltakin turpaan. Mä tykkään sen tyylistä tapella PISTE. Ja jos sä et tykkää niin et tykkää. Vituttaa toi asenne "Mä tykkään vaan niistä jotka voittaa" Vaihdat varmaan suosikkilistaas joka matsi-illan jälkeen sen mukaan kuka on voittanut.

Originally posted by jhulmi
Tankin 600 paunan raw-penkki oli klippinä netissä. Vahva sälli.
Kerrassaan mahtava tulos, joskin melkosella pompautuksella. Ei hyö valehdelleet kun sanoivat Tankin parhaan vahvuuden olevan raaka voima:joulu4:

UFC/PRIDE:ortiz,shamrock,sakuraba

K-1:aerts (sillo vanhoina hyvinä aikoina)nykyään le banner

Nyrkkeily:mosley,ray jones jr. (ja sit tietenki ALI)

Ne tais olla samat kisat missä Halme ja Belfort sai Randy Couturelta sapiskaa.. Siitä ei oo kauaa kun katoin sen videolta. Kesti kyllä vitun pitkään se Belfortin ja Randyn ottelu.. Muistaakseni Belfort hävisi sen takii kun oli jo niin piipussa eli melkein puoliksi luovutti.. Nyt Belfortilla on kunto kohdallaan eikä miehellä asiantuntijoiden mukaan ole tunnettuja heikkouksia.. Tiedä siitä sitten mutta mun ehdoton suosikki mies kuitenkin on. Oon pitänyt aina noita gracie-jujutsun edustajista parhaina.. Niin ne kyllä melkein on olleetkin.

Originally posted by torquemada
Muistaakseni Belfort hävisi sen takii kun oli jo niin piipussa eli melkein puoliksi luovutti.. Nyt Belfortilla on kunto kohdallaan eikä miehellä asiantuntijoiden mukaan ole tunnettuja heikkouksia..
Ei hänellä heikkouksia varmaan olekaan, mutta Couturella vaan sattuu olemaan enemmän vahvuuksia. Kummatkin kaverit tulevat varmuudella olemaan hyvässä kondiksessa. Couture on heistä parempi painimaan ja yksinkertaisesti vahvempi, joten on aivan hänen vallassaan käydäänkö matsi pystystä vai matossa. Minun veikkaukseni matsin kulusta on se, että Couture taklaa Belfortin seinää vasten ja siellä alkaa sitten löylytys. :worship:

Suositut

Back
Ylös Bottom