Kerro Oma Suosikkisi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matsku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyrkkeily: Mike Tyson (suurin osa matseistakin löytyy :D)

MMA: No näitä onkin vaikka millä mitalla, uskomattomia ottelijoita on niin paljon ja fanitan näistä monia: Vitor Belfort, Matt Hughes, Ken Shamrock, Fedor Emelianenko, Mirko CroCop ja Rich Franklin, Silva, Sakuraba, Randleman.. GSP on myös yksi kaikkien aikojen parhaista jätkistä, taitava oltiin sitten ihan missä vain ja hieno asenne. Näitä voisi luetella vielä lisää kauankin, mutta ehkä nuo riittävän nyt alkuun.

K-1:stä en osaa sanoa vielä mitään kun on sen verran vähän tullut seurattua.

MMA: Fedori ja Shogun.

Mike Tyson parhaimpina aikoinaan n. 20 - 25 v. Ihannekunto ja ihanne nyrkkeilytyyli.
Koneelta löytyy jos ei kaikki niin ainakin v***sti matseja.

k1 : ehdoton kamppailu idoli Le Banner
Nhb:Wanderlei silva
ufc: tank abbot
Nyrkkeily: asim asikainen ja tysoni joskus
Smackdown ja raw: Hulk Hogan, Triple H ja mick foley ja heidenreich

RRKalle sanoi:
Koita benu pitää housut jalassa, makuja on monia.

Tankin matsi esim. taktarovia vastaan oli mielestäni kokonaisuudessaan aika hyvää katottavaa. ja se on ihan hyvä ja monipuolinenkin ottelija, esim. Suomessa pesisi jokaikisen ottelijan, ei siihen snägärisvingeillä kyetä. Nykypäivänä se ei ole vaan ajan tasalla kun hommasta on tullut huippu-urheilua, mikään osa-alue ei siis ole superhyvä.

Erilaisella mindsetillä ja valmennuksella siitä olisi voinut tulla hyväkin vapaaottelija, mutta kun on tehnyt hyvin rahaa noinkin ja saanut tehdä "mitä lystää", niin ainakin minä nostan hattua.

Itse katson vapaaotteluita kahdella eri silmällä: vanhoja matseja tappeluna ja väkivaltaviihteenä, uudempi/parempia urheiluna. Erohan on kuin yöllä ja päivällä.

Jos ketä tahansa nykypäivän huipuista joutuisi kadulla matsaamaan niin ottelu olisi juuri sen näköistä kuin alkuaikojen ufc:ssä. Nykyajan vapaaottelulla ei ole enää paljoakaan tekemistä sen ufc: alkuaikojen tappelun kanssa. Nykyään se on ihan yhtä urheilua kuin nyrkkeily tai muu pistehippa, ja mielestäni hyvä niin.

Mutta taistelua, tappelua tai muuta se ei kuvasta, on hanskoja ja sääntöjä ja ties mitä. Siksi Tankin kaltaiset tyypit eivät pärjää, nehän ottelee samalla tavalla kuin aluksikin, ei ne urheile vaan tappelee. Tottakai useimmiten samat miehet kuin nyt voittaisivat vaikei olisi mitään sääntöjä, mutta se ero alkuaikojen mullettipäisiin kapakkatappelijoihin ei ole niin suuri.

En ole Tankin kovin suuri fani, mutta joitain hänen otteluitaan katson mielelläni. Pitää asennoitua vähän eri tavalla vaan näihin matseihin. Pelkkää tappelua ilman taitoa taas en tykkää katsoa, vaikkapa jotain bumfighteja tai Bob Sappin matseja. Se on ainoastaan irvokasta. Mutta hyvien tappelijoiden tappelua voi katsoa samaan tyyliin kuin urheilua, vain eri silmällä.

Miksi sä kerrot tän mulle :rolleyes: ? Kyllä mä sen tiedän, mutta en pahemmin pidä alkuajan UFC matseista. Se yksinkertanen tekniikan puute ku jengi joutuu pois omalta osa-alueelta on jo kauhistuttavaa. En vaan diggaa noita vanhoja UFC matseja. Sama juttu Bas Ruttenin matseja ku kattoo, sitähän meinaa tulla itku ku matsit meni mattoon sillon ihan ekoina vuosina. Mutta elämä on jne...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Benu sanoi:
Hehe, no kaikkihan morkkaa Philiä ton takia! Tai no, en ole kauheesti sen matseja katellu, mutta oon nähny että on jotan videoita netissä nimellä "Phil Baroni - The biggest clown of MMA". En sit tiedä mistä moinen nimi tullu... Onko se surkee?

Hah!!! Aika moni kyllä vihaa Phil Baronia. Mut mun mielestä se on vaan HAUSKA. Onhan se täys törppö ja ei kovin kunnioittava äijä (ja tollasia ottelijoita en mäkään useimmiten diggaa), mut jotenkin mä kuitenkin myös oon useimmiten Baronin puolella ku se matsaa. Double-standards? Kai se vaan vetää sen shown niin överiks, et se on enemmän hauska ku ärsyttävä.

Eikä se mikään surkee oo. Ei huippu-middleweight, mut muutama kova voitto on kyllä tilillä. Entinen UFC:n MW-champ Dave Menne, ja sit PRIDEssa Ikuhisa Minowa ja Ryo Chonan kaikki tyrmäyksellä. Ja tuo Menne-KO on yks mahtavimpia ikinä. Kaveri nojaa jo puolitajuttomana aitaan ja Baroni tykittää oikee-vasen.
Mut sitä matsia seuras sit just Baronia elementissään. Kaveri hyppää aidan päälle ja "I told you! I'm the best eva! EVA!!!" huudot seuraa. Haastikses sit uhoaminen jatkui ja haastattelijakin sai osansa... "I want my fucking belt!!!".

Matt Lindland jaksaa kyl joka kääntees kettuilla tosta videosta. Esim. ku Tanner(joka matsas Baronia vastaan) tuli weigh-iniin, niin Lindland tuli peräs ja piti ylhäällä just tollasia hintahtavia leikattuja farkku-shortseja, LMAO.

Tsiisus,mikä romaani tuli.

Pakko kaivaa vanha tredi esiin :D

MMA
Jon Jones
Phil Davis
Nick Diaz
Jose Aldo
Urijah Faber
Fjodor
Overeem

Nyrkkeily

Pacman