- Ikä
- 47
Otsikko kertoo kaiken. Eli kenet haluaisit tavata In Real Life.
Nopealla haulla löysin jonkun ikivanhan threadin, mutta jokin elossa oleva on mennyt ohi niin tämä sitten sen jatkoksi, plz.
Perustelut äärimmäisen tärkeitä.
Ei mitään nuoleskeluja. Mä ainakin vihaan teitä kaikkia kuitenkin.
Itse haluaisin tavata seuraavat nimimerkit:
Dippi -Varmasti fiksu tapaus, ehkä aavistuksen takakireä näin julkisesti, mutta fiilis tyypistä on äärimmäisen positiivinen.
Ultimecia -Loistavasti perusteltuja, "hyviä" mielipiteitä. Varmasti hyvä keskustelija IRL.
Hulkki. -Ei hitto, seminaari pystyyn.
NEUTRAALI -no huh huh... mielipiteet ehkä 1/10 menee yksiin. Mutta vaikuttaa legendaariselta tyypiltä.
Ja mielelläni ottaisin edes pari huikkaa kaikkien kanssa. Paitsi Hulkin :kippis1:
On noita muitakin, lisään jonon jatkoksi myöhemmin.
edit: niitä ei lasketa ketkä on jo tavannut. Tku Juhannus rlz.
Nopealla haulla löysin jonkun ikivanhan threadin, mutta jokin elossa oleva on mennyt ohi niin tämä sitten sen jatkoksi, plz.
Perustelut äärimmäisen tärkeitä.
Ei mitään nuoleskeluja. Mä ainakin vihaan teitä kaikkia kuitenkin.
Itse haluaisin tavata seuraavat nimimerkit:
Dippi -Varmasti fiksu tapaus, ehkä aavistuksen takakireä näin julkisesti, mutta fiilis tyypistä on äärimmäisen positiivinen.
Ultimecia -Loistavasti perusteltuja, "hyviä" mielipiteitä. Varmasti hyvä keskustelija IRL.
Hulkki. -Ei hitto, seminaari pystyyn.
NEUTRAALI -no huh huh... mielipiteet ehkä 1/10 menee yksiin. Mutta vaikuttaa legendaariselta tyypiltä.
Ja mielelläni ottaisin edes pari huikkaa kaikkien kanssa. Paitsi Hulkin :kippis1:
On noita muitakin, lisään jonon jatkoksi myöhemmin.
edit: niitä ei lasketa ketkä on jo tavannut. Tku Juhannus rlz.