Kenet Pakkotoistolaisen haluaisit tavata ja miksi? V. 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dymond
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
47
Otsikko kertoo kaiken. Eli kenet haluaisit tavata In Real Life.

Nopealla haulla löysin jonkun ikivanhan threadin, mutta jokin elossa oleva on mennyt ohi niin tämä sitten sen jatkoksi, plz.

Perustelut äärimmäisen tärkeitä.

Ei mitään nuoleskeluja. ainakin vihaan teitä kaikkia kuitenkin.

Itse haluaisin tavata seuraavat nimimerkit:

Dippi -Varmasti fiksu tapaus, ehkä aavistuksen takakireä näin julkisesti, mutta fiilis tyypistä on äärimmäisen positiivinen.
Ultimecia -Loistavasti perusteltuja, "hyviä" mielipiteitä. Varmasti hyvä keskustelija IRL.
Hulkki. -Ei hitto, seminaari pystyyn.
NEUTRAALI -no huh huh... mielipiteet ehkä 1/10 menee yksiin. Mutta vaikuttaa legendaariselta tyypiltä.

Ja mielelläni ottaisin edes pari huikkaa kaikkien kanssa. Paitsi Hulkin :kippis1:

On noita muitakin, lisään jonon jatkoksi myöhemmin.

edit: niitä ei lasketa ketkä on jo tavannut. Tku Juhannus rlz.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin Pakkis-newbienä voisin laittaa pari nimeä, jotka olis siisti nähdä/tavata livenä:

Dymond. Vaikuttaa sen verran fiksulta ja rennolta kaverilta, kypsältä mutta silti pikkupoikamaisen innokkaalta.

Bisley. Tätä tuskin tarvitsee selittää. Uskomaton kaveri :thumbs:

Antibodari. Ja eräs sen lähisukulainen. Vertailisin meidän käsien kokoa.

edit: Rankkuri ja Weiland. Katsoisin kasvaako niiden kämmenissä karvaa.

On kyllä tullut tavattua paljon pakkisjengiä vuosien varrella, mutta kahta "kuningasta" en ole vieläkään päässyt miittaamaan. Eli WhiteExorcist ja Mik99. Näiden sankareiden kanssa on vietetty pakkistsätissä paljon aikaa, on naurettu kyniksille, vuodatettu sydäntä, puhuttu pystärituloksista ja ihaltu WE:n mahtihauvelia.

Kyllä mä vielä teidät tapaan. :haart:

Monia rautaisia, menestyneitä punttimimmejä olisi ihana tavata. En vain ole uskaltautunut miitteihin :nolo:. Uskoisin, että tapaamalla punttimimmejä omakin motivaatio voisi nousta hurjasti, sillä itse asiassa en tunne yhtäkään todella urheilullista ihmistä.

Ultimecia - nainen, joka kuuntelee raskasta metallia ja tykkää gorillaa muistuttavista miehistä, ei voi olla läpeensä paha(?). Oon varma, että kulkee päivittäin ruoskan kans. Sihteerilasit ja tiukka ponkkari.
Pat ja Bandiitti, nousuhumalamiitti tupakkatauolla, aiheena parisuhteet - Voisin ampua itteä naamaan.
Jto - Mövärin syöntikilpailu ilman paitaa, puheenaiheina rakkaus sekä renesanssiajan kuvataide.
Solid Necro - Päiväretki Korkeasaareen kuvaamaan outoja eläimiä (toisiamme?).

Ekoina pälkähtää päähän Vilmaliina - treeni + arki, Ex-tavis - voisiko energia ja asenne tarttua?, ja jto - paljon vastauksia ja perusteluja

Kaikki näyttää luettuna niin täydellisiltä :itku:
(pitäskö hankkia oma elämä? :D)

Viimeksi muokattu:
Ekoina pälkähtää päähän Vilmaliina - treeni + arki, Ex-tavis - voisiko energia ja asenne tarttua?, ja jto - paljon vastauksia ja perusteluja

Kaikki näyttää luettuna niin täydellisiltä :itku:
(pitäskö hankkia oma elämä? :D)

:nolo::nolo::nolo:

Miten on mahdollista, että MÄ pääsin tähän listalle Vilmaliinan jälkeen lueteltuna? :eek:
KatiP: Sen voin sanoa, että mielelläni sutkin näkisin livenä; sen verran olen sultakin kannustusta saanut, että oikeasti pitäisi kiittää. :) Muutenkin oon jo sen verran paljon kolunnut miittejä ja tulen koluamaan tulevaisuudessakin, että minut on varsin helppo tavata. Tulehan vaikka jossakin syksyn kisoissa moikkaamaan!

Oma listani:
Neutraali: Ei tarvitse perusteluja. (kts. muiden perustelut)
Pat, Eleonoora, Tähtityttö ja Bandiitti: Heidän kirjoitusten perusteella olisi vain hauska nähdä livenä.
Venla(jos nyt yhdistän nickin oikein): Mielenkiintoinen kamppailulajien harrastaja.
Solid Necro: Tyypin jutut ovat jotain ihan uskomattomia :worship:
Indica: Haluaisin sanoa, että ei sinun itsetuntosi oikeasti tarvitse olla niin alhaalla, minkä kuvan olet kirjoitustesi perusteella antanut. :)
Hurja kasa punttimimmejä, joilta olen saanut privalla kannustavia viestejä ja kysymyksiä.

Kaikki muut olenkin jo nähnyt. No melkein. :rolleyes:

Ärrä: Jos tuolla hymyllä mua ei saa hyvälle tuulelle, niin ei sitten millään!
Joni.K: Korkeasaareen :D Uskoisin että miehen ajatukset olisi kiinnostavaa kuunneltavaa, runollinen ja syvällinen sielu.
Bisley: Mun itoli :D Varmasti hilpeä miekkonen!
Termis2: Sympaattisen ja erittäin viisaan oloinen mies! Haluaisin nähdä nuo kyynärvarret livenä.
Mike: Onko se pelottava vai ei? Tuohon kysymykseen ei varmaan saa vastausta muuten kuin livenä...

Tarkemmin kun miettii, niin listaa voisi jatkaa loputtomiin. Täällä on ihan älyttömästi persoonallisia tyyppejä, joita olisi kiinnostava nähdä oikeasti. Eri asia uskaltaisinko kenenkään kanssa jutella, mutta olisi silti mukava nähdä kaikki Assiksesta ZZToppiin!

Edit. Rankkuri tietysti, en mä sua unohtanut :D Kasvaako sulla karvaa kämmenissä? :D

Edit2. Siivosin kieltäni.

osku-miltä näyttää Pihlajakadun Paroni?
Solid Necro-"hyvä" "huumorintaju" tuntuis olevan...
Indica-millainen sekoitus syntyy kun yhdistetään kyseenalainen naismaku, kehno musiikkimaku ja järjetön mukin kippaaminen?

Mike: Onko se pelottava vai ei? Tuohon kysymykseen ei varmaan saa vastausta muuten kuin livenä...

Ei se kyl kovin pelottava ole.
Kukaan ei tahdo tavata minua :(
Aika moni on tullut tavattua, varsinkin pikkujouluissa, en vaan muista juuri ketään kun olin aika jodissa :D Vaikee sanoo tähän ketään, jos sanon esim. Hirvikolari, niin en voi muistaa jos olen hänet jo tavannutkin :rolleyes: :lol2: ;)

Kaikki muut on ollu kiva tavata paitsi Jouni Virtamo, häntä en olisi tahtonut tavata tuolla pikkujouluissa, en tykännyt ko. henkilöstä ollenkaan, mutta ilmeisesti tunne "taisi" olla vahvasti molemminpuolinen :lol2:

Lumi- Miitti Raxissa ja taustabiisinä: "Lumi on syönyt kaiken, routa raiskaa tämän maan..." (En voi mitään, tulee aina tuo biisi mieleen). Varmaan vittuilis mulle koko tapaamisen ajan, enkä ees tajuais sitä.
Huppe - Jos olisin prostitoitu haluaisin, että huppe olis mun pimp. Se voi myydä mitä vaan.
Ärrä - Saisin varmaan rusketuksen siinä loisteessa.

Jaa'a, taisi kosahtaa kusi just päähän niin mallikkaasti, etten muista kenet tapaisin.

edit. HC76, mä haluaisin kyllä nähdä mitä siitä tulee, kun kasa kännisiä metalliurpoja nillittää jostain palstailusta. Kaikista mielenkiintoisinta olisi tavata niitä palstalaisia, keiden kanssa on kaikista raskaimmin ollut eri mieltä. Kiinnostaisi tietää, kuinka paljon menee kirjoittamisesta syntyvän virhemarginaalin piikkiin ja kuinka paljon on tulkinnut oikein.

Monia olen jo miiteissä tavannut muttei ole tullut rupateltua sen paremmin.

NGV: Jos kalterit olisivat välissä, niin voisi jutella turvallisin mielin jostain muusta kuin Hulkista tai hifiboliasta
Timba79: Fiksu kaveri
Joni.K: Haluisin, että lapsistani tulisi vanhoina Joni.K:n kaltaisia
Misukka: www.finnair.fi :D
Bodaa..siis Antibodari: Livetumppu kiinnostaa (Ei seksuaalisessa mielessä)
Neutraali: Minulle henkilökohtainen King Kong
Sami81: Moi
lmk: On vaan sellainen tunne
Huppe: Onnistuisi varmaan myymään mulle kuolleen mummoni
Rankkuri: Jos päättäisin kokeilla jotain homoeroottista, se tuntuisi luonnollisimmalta Rankkurin kanssa
Ex-Tavis: Kimppareenit ois jees
Sahaaja, SilkkaaLihasta ja Weak: Nämä kaikki humalassa

Mä haluisin tavata Weakin. Ihan vaa huviksee. Ja sit Mik99:n, avautuisin kaikista ircci-kiusaamisista! :D Hirvikolarin kanssa haluisin mennä lypsää lehmiä ja ajelee traktorilla pitkin peltoja.

Legendaarinen Indica nyt ois ihan måste nähdä. Ja Neutraali. Ois kait noita muitakin.

Hupen tapasinkin pikkujouluissa :lol2:

Ngv: Onko se livenä yhtä fanaattinen?
pikkuronnie: Kimppatreenit... no en kyllä oikeasti uskaltaisi.
Hulkki: Nimmari.
antibodari: Tuntuu hauskalta veikolta.
Mike: Itse pääjehu totta kai pitäisi nähdä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom