Kenen vartalon haluaisitte?

Mä haluaisin Gisele Bundchenin perseen ja rinnat (ovat muuten todistetavasti ihan luomut). Ja muutenkin sillä on naiseksi oikeassa suhteessa lihasta. Hyvät pienet olkapäät , tiukat pienet pohkeet, muodokas vatsa ja liikkuessa lihaksia näkyy. En tykkää isoista naisista ollenkaan. Sen sijaan isot miehet... Mmmmhh! :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by VahvaJussi
Mitä erikoista tossa nyt on? :confused:
Juu, samaa mietin. Olisipa se kivaa sykyillä ympäriinsä tuollaiset 36-senttiset narut tuulessa lepattaen.

Itse haluaisin jaycutlermaisen fysiikan, mutta ilman elimensiirtoja, kitooooos.

001.jpg

Juuh, in my dreams...:kuola:

Originally posted by PepsiGirl
http://www.jaycutler.com/photos/images/001.jpg

Juuh, in my dreams...:kuola:

Huh! :kuola: ...Tuntisi olonsa luultavasti aika turvalliseksi kyseisen herran seurassa...:haart:

edit: Nyt on kyllä jo kahdesti tuo sama herra tällä sivulla, että saa tuon toisen tuosta heittää pois, jos vie turhaan tilaa... Siihempä se taisi jäädä :D ...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suunnilleen kenen tahansa tummaihoisen, joka on käynyt yli kolme kertaa salilla. Siis fysiikan, väri voisi olla vaaleampi. :jahas:

Originally posted by PepsiGirl
Mä haluaisin Gisele Bundchenin perseen ja rinnat (ovat muuten todistetavasti ihan luomut).

Luomut, says who ? Taitaa Gisse olla jo antanut sen perseensä jollekkin muulle, koska ei siellä peräpuolelle mitään ole.
Anteeksi tämä lääkehuuruinen (toipumassa polvileikkauksesta) tilitykseni. :love:

Günter Schlierkampin fysiikan, pituutta on jo samanverran, leveyden kanssa vielä hommia :whip:

Liitteet

• gunter.jpg
    gunter.jpg
    26,3 KB · Katsottu: 1 009
No olisko Pikku G...eivaan..ehkä Jean claude van Damme.
Ei liika iso mutta silti aika näyttävä.(ainakin elokuvissa)
Jos jollain jotai hyviä kuvia Dammesta niin laittakaa...
:worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom