Kenen kanssa tappelisit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sniffari
  • Aloitettu Aloitettu
Voisin ottaa matsin Stone Cold Steve Austinia vastaan, voittajasta ei kuitenkaan taida olla epäselvyyttä, myös Mark Calaway kävisi, ja kyyti olisi vielä kylmempää :rolleyes:

Yksi hyvä voisi myös olla Sauli Niinistö, siinä olisi varmaan älykäs ja sitkeä ottelija :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ritva Santavuori, entinen syyttäjä, kuvassa oikealla ja oranssi afro.
alibi.jpg

Toi on Suomen ärsyttävin akka. Perusmummo joka tietää kaikesta kaiken, on aina oikeassa ja pakko saada oma ääni kuuluviin. Ihan sama, mitä joku sanoo, niin ton on pakko olla aina eri mieltä ja keskeyttää muiden puhe omalla kaakatuksellaan. "Ryssä on ryssä, horo horo ja naapuri on naapuri. Karjala takasin ja eristetään koko Suomi muusta maailmasta." Kaikissa keskusteluissa muut on aina asiallisia ja sit sinne otetaan toi snobimummo kiljumaan taustalle. Ihan pokkana aukoo päätään kaikille keskusteluun osallistuville. Kaikista eniten vituttaa, kun oon joskus kattonu jotain keskusteluohjelmia ja toi aukoo vittumaisesti päätään muille, niin muut fiksummat ihmiset, kuten Ben Zyzkscwckxcxyzzx ja Claes Andersson, ei viittu suorassa TV-lähetyksessä olla niin vittumaisia takasin, vaan ottavat ihan rauhassa ja antavat ton kiljua päälle. Kaikista suurinta tyydytystä saan kuitenkin, kun nää rauhalliset hyvät tyypit antaa verbaalisesti turpaan tolle snobimummolle, varsinkin tän turpiin antamisen tapahtuessa tyylikkään rauhallisesti kevyellä äänenpainolla. Sitä oikeen näkee kuin tän mummon vitutuskäyrä nousee, ja kotona telkkarin ääressä mä osotan Ritvaa sormella ja nauran räkäsesti päälle. Kuitenkin ex-syyttäjänä toi keksii kohta jonkun asiaan liittymättömän jutun ja dissaa kaikkia vieraita, ja kun juontaja yrittää keskeyttää, Ritva huutaa suunnilleen: "Ole hiljaa!"

Haluaisin siis verbaalisen tappelun Ritva Santavuoren kanssa. Tarkoituksena olisi siis haavoittaa toista henkisesti mahdollisimman pahasti. Mun tavoitteena olis haukkua niin pahasti, että se kävis fyysisesti mun kimppuun, jotta saisin syyn lyödä sitä.

Mun mielestä ois ihan saatanan hieno juttu, jos Suvi Linden törmäis pää edellä vaikka mun polveen. Vaikken oikeasti naista löisikään, on vaan niin vitun ärsyttävä akka :curs:

rintafile sanoi:
Ritva Santavuori, entinen syyttäjä, kuvassa oikealla ja oranssi afro.

Ehdin jo luulla että ei minulta vihaa löydy niin paljoa että huvittaisi "satuttaa" ketään ärsyttävää julkkista, mutta sitten Rintafile pamautti tuon nimen. Voi saatanan Sontavuori... :curs:

Haluaisin kokeilla Chuck Norrisin kovaa kuntoa joka on synnytetty totalgymin avulla. Toinen kova vastus olisi saman firman (tv-shop) gaselle friistailerin pitkätukkainen huutava aivokääpiö...
Nämä teuo lomanien ja muiden mitälie-tyyppien lisäksi

George W Bush ehottomasti. Jumalauta että tallosin sen paskaks :D. Jos kuolleita pitää miettiä niin kyllä Jim Morrison on yks tai tämä edesmennyt paavi.

rintafile sanoi:
Ritva Santavuori.."Ryssä on ryssä, horo horo...

Nyt tehdään tuosta mulukusta viillokkia saatana! :curs: :curs: :curs:

rintafile sanoi:
Ritva Santavuori, entinen syyttäjä, kuvassa oikealla ja oranssi afro...
Tohon matsiin mä haluun ringside paikan. Teki mieli vintata telkka parvekkeelta alas kun kattelin sitä ajankohtasen kakkosen ryssä-ohjelmaa alkuviikosta. Miten voi ex-syyttäjä ja koulutettu ämmä olla noin umpimielinen kumipää. Välillä tuntu ettei se edes yritä kuunnella mitä muut sanoo, kaakattaa vaan samaa joskus sotien jälkeen lukkoon lyötyä mielipidettään päälle.

edit: ja ringside paikalla meinaan sitte eturiviä enkä jakkaraa mihin on liimattu porkkana pystyyn.

Perustakaa Kenet hakkaisin ihan paskaksi - ketju, kun kerta itse intätte samalla tavalla kuin Santavuori.

Eugen sanoi:
Perustakaa Kenet hakkaisin ihan paskaksi - ketju, kun kerta itse intätte samalla tavalla kuin Santavuori.

Perustakaa te Strappadon kanssa ketju, jossa kerrotte vuoronperään sitä vuodesta 2003 jatkunutta homovitsiänne.

Eugen sanoi:
Mä haluaisin tapella Brad Pittin kanssa ja nähdä onko se niin kova kuin Tyler Durden. Nuori Clint Estwood olis kova sana kans.

En tiedä kokoasi enkä taistelutaitojasi mutta epäilenpä että nuori Clintti laittaisi sut penaaliin nanosekunneissa.

Aggressioita luvassa. Nelonen klo 20.30.

Assari
Tuore aviovaimo ja Suomen virallinen salarakas Marika Fingerroos saapuu häämatkaltaan kiireen keskelle. Assari Stellan majoittaa Marikan ja hänen aviomiehensä Jani Ollilan luksussviittiin ja ryhtyy rusikoimaan päivän aikataulua jo lentokentällä, kun pariskunta astuu ulos Thaimaan koneesta. Marikaa viedään radiohaastattelusta lehtihaastatteluun ja pukusovituksesta paljastaviin kuviin. Nähtäväksi jää, saako Assari Marikan Playboy-lehden keskiaukeamatytöksi. Mukana menossa mm. Sami Tenkanen ja Kristiina Komulainen. Kotimainen viihdeohjelma. (telkku.com)

Voiko vittu telkkarista tulla mitn turhempaa?!

Bitch slapingiä Marika fingeroosille, ja laittaa kuulemme Web kameran makkariinsa, vooooooooooi vittu mikä sotta-lima-irve...

Johnny sanoi:
Parahin Tomi

Tiedän kyllä että Aylah on nainen. Aylah:n profiilista:

Pituus:
179
Paino:
59

Jaahas jaahas. No, Evalla ei painon suhteen ole etulyöntiasemaa. Aylah on myös vaikuttavat 11cm pidempi kuin Eva, joten ulottuvuus on huomattavasti parempi. Aylah voisi vaikka moukaroida potkuilla hyvän etäisyyden päästä Evan jalkoja. Kohta ne olisivat muusia ja alasvienti helpottuisi. Jos Eva yrittäisi jotain iskusarjoja niin Aylah vain sitoisi kiinni Evaan ja hakisi alasvientiä viemällä jalat alta. Sitten all bets are off. :D
Huom. en haluiaisi oikeasti kyseistä ottelua nähdä, mutta kun tässä nyt spekuloidaan. ;)

Sincerely yours,
Johnny

ps. Aylah, mä luotan suhun! :thumbs: :D
hienoa huomata, että kannatusta löytyy :D

Suositut

Back
Ylös Bottom