Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös Kurt Anglekin ole näytelty televisio hahmoPink Spider sanoi:Outoa miten jotkut haluavat tapella näyteltyjen televisiohahmojen kanssa. Ottakaa iisisti.
Itse voisin kokeilla Kurt Anglea vastaan, on se niin mulkku äijä.
Pink Spider sanoi:Outoa miten jotkut haluavat tapella näyteltyjen televisiohahmojen kanssa. Ottakaa iisisti.
Itse voisin kokeilla Kurt Anglea vastaan, on se niin mulkku äijä.
Leelucky sanoi:Mä voisin ottaa matsin Poutiaisen kanssa,katsoin juuri sen nyrkkeilyvideon.
Tarvii sanoo että sais kyllä Poutsi kylmää kyytiä ;) Ei mitään henkilökohtaista,satuin vaan huomaamaan tän threadin heti tuon videon jälkeen.:piis:
Sportman81 sanoi:Heitähän linkki, mistä sen videon voi bongata. Pakkohan se on katsoa.
Leelucky sanoi:Toi on mulla täällä koneella. Kaveri sendi. Mitenhän saisi sulle?
Sportman81 sanoi:Laita maililla maketzu1@hotmail.com
zarkus sanoi:Milloinkohan saadaan ensimmäinen poliittinen murha Suomeen (a la Olof Palme+se ruotsalainen naisministeri).
Leelucky sanoi:Koitin pistää maililla,tuo video oli ainakin mun mailiin liian iso tiedosto. Veikkaan että sama homma on tuolla hotmailissa. koko tuolla tiedostolla näyttäis olevan 17,6mb
Uncle Sam sanoi:Kaikkien kanssa ketkä tilaa Seiskaa
Joo, muuttuiskohan se ulosanti kun sitä vähän läpsisi. Avokille sanoin muistaakseni eilen tuosta samasta. Jotkut asiat vaan arsyttää...Tuon naamanvääntely on kieltämättä raivostuttavaa ja a-kirjaintakaan ÄÄXLLL ei vissiin osaa sanoa ollenkaan.Ernesti__ sanoi:axel smith, se MTV news tyyppi. On sitte nii vittumainen tyyli puhua :urjo:
Supernaut sanoi:Eiköhän Pink Spider sen verran seuraa vapaapainia, että tietää metkut ja meiningit.
Niin ja minä voisin tapella henkilöiden kanssa, jotka jaksavat vielä haukkua vapaapainia.