Kenen kanssa tappelisit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sniffari
  • Aloitettu Aloitettu
Mä voisin ottaa matsin Poutiaisen kanssa,katsoin juuri sen nyrkkeilyvideon.

Tarvii sanoo että sais kyllä Poutsi kylmää kyytiä ;) Ei mitään henkilökohtaista,satuin vaan huomaamaan tän threadin heti tuon videon jälkeen.:piis:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meijän naapurin ukkoa. Niin saatanan ärsyttävä ku tulee inisee että sen pentua on taas kiusannu isommat pojat ku se pentu kaikkia pienempiään pyörittelee.
Sitä pentua oon jo kurittanu :evil: , mut sitä isää pitäs vielä rassata kunnolla :evil:

Sitte noita kahta nyhveröä akkamaista idols finalistia pitäs kouluttaa.
Ja salkkareitten mutapää tanelia olis myös mukava pyöritellä.

Outoa miten jotkut haluavat tapella näyteltyjen televisiohahmojen kanssa. Ottakaa iisisti.

Itse voisin kokeilla Kurt Anglea vastaan, on se niin mulkku äijä.

Pink Spider sanoi:
Outoa miten jotkut haluavat tapella näyteltyjen televisiohahmojen kanssa. Ottakaa iisisti.

Eikös Kurt Anglekin ole näytelty televisio hahmo :hyper:

Pink Spider sanoi:

Vitsillä sanoit ton vai?? Toivottavast...

Kaikkia ketkä kattoo noit smackdown ohjelmia, onko tyhmempiä ohjelmia tehty!
Niin ja sit pitäis hakata kaikki kommarit (demarit on myös niitä!!), onko tyhmempiä ihmisiä olemassa, pataan vaan kaikkia!:rock:

Eiköhän Pink Spider sen verran seuraa vapaapainia, että tietää metkut ja meiningit.

Niin ja minä voisin tapella henkilöiden kanssa, jotka jaksavat vielä haukkua vapaapainia.

Leelucky sanoi:
Mä voisin ottaa matsin Poutiaisen kanssa,katsoin juuri sen nyrkkeilyvideon.

Tarvii sanoo että sais kyllä Poutsi kylmää kyytiä ;) Ei mitään henkilökohtaista,satuin vaan huomaamaan tän threadin heti tuon videon jälkeen.:piis:

Heitähän linkki, mistä sen videon voi bongata. Pakkohan se on katsoa.

Leelucky sanoi:
Koitin pistää maililla,tuo video oli ainakin mun mailiin liian iso tiedosto. Veikkaan että sama homma on tuolla hotmailissa. koko tuolla tiedostolla näyttäis olevan 17,6mb

Joo,ok. Onhan tuossa hotmailissakin nykyään 250mb tilaa. Ehkä se video oiskin ollut liian säälittävää katseltavaa:D

Oonkohan jo replyny tähän mut anyways; Jussi 69. Se ei siitä mihinkään muutu. Ensin avarilla niin lujaa poskille että hampaat kolisis ja sitten nyrkillä perään kunnes ne killuttimet irtois sen naamasta. Ja se sössöttäminen lakkais.

Uncle Sam sanoi:
Kaikkien kanssa ketkä tilaa Seiskaa

Munkin? Miksi seiskan tilaajien kanssa?
Noh sen verran paljon sillä taitaa olla tilaajia, että kiire sulla yksin tulis :)
Hmm aika vihasta porukkaa tällä foorumilla näyttää olevan :hyper:
Onhan niitä kusipäitä, joita vois taputtaa :piis:

Ernesti__ sanoi:
axel smith, se MTV news tyyppi. On sitte nii vittumainen tyyli puhua :urjo:
Joo, muuttuiskohan se ulosanti kun sitä vähän läpsisi. Avokille sanoin muistaakseni eilen tuosta samasta. Jotkut asiat vaan arsyttää...Tuon naamanvääntely on kieltämättä raivostuttavaa ja a-kirjaintakaan ÄÄXLLL ei vissiin osaa sanoa ollenkaan.

Supernaut sanoi:
Eiköhän Pink Spider sen verran seuraa vapaapainia, että tietää metkut ja meiningit.

Niin ja minä voisin tapella henkilöiden kanssa, jotka jaksavat vielä haukkua vapaapainia.

Mä taas voisin hakata ja potkia kaikkia jotka EI EROTA VAPAAPAINIA Show painista:curs: :curs: :curs: :curs:

hmm.. aika jännää porukka haluu täällä "tapella" tai lähinnä hakata jotain julkkis luusereita joita vihaa, Ei kai se ollu tän threadin idea.... no joo oli miten oli. Mä haluisin ottaa matsii jonkun K1:sta tai ultimate figtingia matsaavan mestarin kanssa joka raivon puuskassa hyökkää päälle. Sais ainakin kunnolla tuntee mitä pelko on, ja myös sais tuntee mitä tuntuu kun saa pataan oikeen kunnolla...

Ideanan on tapella jonkun kanssa, jota kunnioitat vahvana vastuksena, ja jonka voittaminen veisi sua eteenpäin. Sikäli minkään tv-pellejen tai maahanmuuttajien hakkaaminen "koska ne vittu vituttaa meizii" ei ole muuta kuin pikkupoikamaista alemmuudentuntoa. Tosimies tappelisi poliitikoista Paavo Lipposta vastaan (iso jässikkä), taiteilijoista Teemu Mäkeä (bodaa ja painii) tai Jouko Turkkaa vastaan (varmaan sitkeä vastus) ja sukulaisista omaa isää vastaan.

Kuten tässä jo pari edellistä ehti sanomaan, niin eihän fight club -hengessä ole kyse mistään vihasta muita ihmisiä kohtaan kuten täällä vähintään puolella kirjoittelijoista. Kunnon FC-mies ottelee sellaisten kanssa, joita kunnioittaa ja joilta on vaarana saada (ja todennäköisesti saakin) rotsiin.

Urheilumiehenä Kekkonen voisi olla aika kova vastus. Sillä oli ainakin tukka leikattu alan mallin mukaan. Ja ilmeisen hyvä ulottuvuus kaiken päälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom