Kenen kanssa tappelisit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sniffari
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
paikko sanoi:
Vitsillä sanoit ton vai?? Toivottavast...

Kaikkia ketkä kattoo noit smackdown ohjelmia, onko tyhmempiä ohjelmia tehty!

on,gengre kulkee nimellä reality-tv...

Meah sanoi:
Jahas, et sitten munkaa vai?:jahas: Juu, tiedetääntiedetään, munkaa saa jo muutenkin tapella päivittäin:rolleyes: no eiii:D Kulta:love:
Oliskos tohon voinu vielä pari "hymiötä" tunkea? ;)

Voisin ottaa matsia "idols-peten" kanssa.

Satu Hassi, Rosa Meriläinen, Jaakko Laakso..

Sokerina pohjalla: Minna Haapkylä, joka on ehkä ärsyttävin ja tyhmin lehmä mitä tässä maassa asustaa.

mm. näitä voisi paukuttaa oikein olan takaa:D

Tarja Haloselle haluaisin antaa reippaan avarin poskelle jokaisesta R- ja L-kirjaimen raiskauksesta. "Lakritsi". *LÄPSLÄPS*

Välillä arvuuttelisin sotilasarvoja.

"Alikersantti". *LÄPSLÄPS* ja *EXTRALÄPS*, koska kuvassa oli ylilutin laatta.

:curs: :D

Late86 sanoi:
Satu Hassi, Rosa Meriläinen, Jaakko Laakso..

Sokerina pohjalla: Minna Haapkylä, joka on ehkä ärsyttävin ja tyhmin lehmä mitä tässä maassa asustaa.

mm. näitä voisi paukuttaa oikein olan takaa:D
Jos late on miespuolinen,niin täytyy sanoa,että pieni läpsäytys sinnekin suuntaan olis paikallaan...

eilen katsoin tuon kaunotar ja nörtti ohjelman ja siinä oli se rillipäinen kaveri täysi ääliö vittu että sitä tekis miele mukiloida oikein kunnolla! kanavan vaihto piti tehdä kun veren paine alko olla huipussaan!

:curs: mtv3 urheilu selostajat .ja erityisesti jollaki kanavalla oli joku niin saatanallinen salibandy selostaja joka huutaa vaikkei mitään tapahu

sub tv:n anoppi ohjelman juontajan kanssa. läpsisin sitä kyllä avaralla ja vähän pyörittelisin, en kehtaisi rehdisti tapella sen kanssa:)

:rolleyes: Taas on mennyt porukalla sekaisin, että kenen kanssa tappelisi ja ketä haluais lyödä...Ville Itälän kanssa vois koittaa subbaria ilman gitä, sillä kun on se musta vyö ja kaikki. Jos äijällä on paljon randoria takana niin vois viedä mua kuin mätää kukkoa.

Huppe sanoi:
Vastasin sinulle tuohon pakkotoiston suureen ja viralliseen sheivauskeskusteluun.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=870108#post870108
:thumbs:

Vai tällaista. Käsititte tuon kommenttini väärin. Itse olen jo pyörinyt pidemmän aikaa kamppailupiireissä&turvallisuualalla, sekä tunnen voimailijoita ja yhden kehonrakentajankin. Eikä kenestäkään tule metroseksuaali mieleen. Mutta jos tunnette kehareita tai pokeja tyyliin teuvo loman tai Anoppi ohjelman juontaja niin jonoon vaan:thumbs:

Yusu sanoi:
Kyllä muaki vituttais, jos olis ruma ja 12cm munakarvat..ja tarjoustalosta ostettu flanellipaita

Kyllä muaki vituttaisi. Onneksi olen kuullut vain kommentteja komea ja ostan vaatteeni Dressmanilta. Ja tuohon munakarvajuttuun en jaksa edes kommentoida.:piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom