Kenen kanssa tappelisit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sniffari
  • Aloitettu Aloitettu
"Minä-olen-juutalainen-ja-sosoialisti-ja-juttuni-ovat-vitun-nokkelia!-Ja-muistakaa-ihailla-minua" ...eli tuo vitun pullamössö paskanjauhaja Ruben Stiller olisi kyllä kärkisijoilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Historiallisista henkilöistä ehdottomasti Timur-I-Lenk, Rautarampa, pääkallopyramidien rakennuttaja. Mies oli aikalaisekseen ja rotuisekseen uskomaton mölli, ilmeisesti yli 190-senttinen, luista on todettu hänellä olleen helvetin isot ja vahvat lihakset. Sotajohtajana ja sotilaana erinomainen ja julma.

Ja vaikkei fight club-henkeä edustakaan, niin kyllä minäkin sen Santavuoren mieluusti tappaisin.

mieluiten hakkaisin kissingerin ja kumppanit, ja varmaan joka toisen jätkän...
mutta loppuviimeks ei huvittais lyödä ketään.

rilliturpa sanoi:
En tajua mitä pahaa poliitikot on tehny teille. Tuomiojat, Lipposet sun muut...tuskinpa kukaan täällä pystyis hoitamaan samoja asioita paremmin. Olkaa nyt edes kiitollisia nykyisestä tilanteesta, sillä huonomminkin vois olla.

Itse aiheeseen: Kaikki skinit ja rasisit lihamyllyyn...

Ohhoh. Minä kyllä pystyisin hoitamaan jokaisen Tuomiojan homman paremmin kuin hän, paitsi homoilun ja maratoonin juoksun. Enkä ole ollenkaan kiitollinen nykyisestä tilanteesta ja aika harva omalla työllään elävä voi olla.

En ole kauhean agressiivinen mutta tämä tredi inspiroi nimenomaan pahoinpitelymielessä. Ottaisin useampieräisen matsin tacteameja vastaan. Eli ensimmäiseen erään:

Sarasvuo
Ahomaa
J Hytönen
Walpio
Sarasvuo toisen kerran (elvytyksen jälkeen)

Erästä tulisi lyhyt koska nuo ei kolmestaankaan tarjoa mitään vastusta kenellekkään joka ei lankea heitä ihailemaan. Sarasvuohan erehtyi TV-otteluun Simo Rantalaisen kanssa HPR:ssä kauan sitten. Simo kokeneena ottelijana tiputti Sarasvuon yhdellä hyvällä vartaloiskulla. Tuskin nuo muutkaan pystyvät sen parempaan.

Toinen erä käytäisiin Class-C säännöillä eli matossa pelkät avokkaat (bichslap). Koska naisia on rumaa lyödä nyrkillä kun itse istuu päällä. Siihen erään otettaisiin:

Kaikki sisustushomot joita televisiossa esiintyy
Teuvo Lohman
Ihmiskilpi Teuvo (hyvä kun tämä r***ku mainittiin edellä. Oli jo päässyt unohtumaan).
Antti Tuisku ja sen sytilisti poikakaveri Kalle
Kaikki "miespuoliset" stylistit

Tästäkin erästä tulisi lyhyt mutta minulle tulisi lämmin koska maaleja olisi enemmän. Lisäksi olisi oltava tarkkana ettei kukaan "tytöistä" pääsisi kynsimään tai sylkemään. Lisäksi pitäisi otella kengät jalasta koska "tyttöjen" napakorut helisevät tatamille muutaman läimäyksen jälkeen. Niissä voisi paljain jaloin loukata itsensä ja saada semoisia hepatiitteja ja neekerisankkereita.

Viimeinen erä olisi sitten oikea Fight Club (minun kannaltani). Eli ottaisin sen Karelinia vastaan. Siperian karhu näyttäisi miksi jotkut painii olymppialaisissa ja toiset kuntoilumielessä. Lisäksi saisin opetuksen nöyryydestä ensimmäisen kahden erän murskavoittojen jälkeen.

Svendis sanoi:
Salattujen elämien Ossia eli Sami Sarjulaa, ***tanan ärsyttävä jeesustelija ja aina kun Pihlajakadun kellarin "salilla" treenaa niin liike on ,yllätys yllätys, hauiskääntö :curs:
Sami treenasi viime vuonna Mayorsilla, ja panosti ennenkaikkea jalkoihin.
Hyvä, symmetrinen 90 kiloinen fysiikka 180 senttisessä varressa.

Mutta tappele vaan häntä vastaan,
siksihän tämä threadi on tehty. :piis:

Anonymous sanoi:
hcb.gif
smiley_263.gif
Tota vitun Teuvo "hiukset niin ihqusti silmillä ja isot pleksit päässä" Lomania vois vähän kutitella pesismailalla.
Repesin!!! Jätkän viha Teuvoa kohtaan tulee kyllä suoraan :haart: :stä.

RRKalle sanoi:
Historiallisista henkilöistä ehdottomasti Timur-I-Lenk, Rautarampa, pääkallopyramidien rakennuttaja. Mies oli aikalaisekseen ja rotuisekseen uskomaton mölli, ilmeisesti yli 190-senttinen, luista on todettu hänellä olleen helvetin isot ja vahvat lihakset. Sotajohtajana ja sotilaana erinomainen ja julma.

Indeed.

wikipedia sanoi:
Timur's skeleton was exhumed on the night of June 19-20, 1941 by a team of Soviet scientists under Mikhail Gerasimov. They determined that the conqueror was indeed lame, and Gerasimov constructed a model of Timur's head based on an examination of his skull. There was a local tradition at the time that said that "The War God's sleep must not be disturbed". If it was, then Tamerlane would return from the dead bringing war. Three days after the sarcophagus was opened, on June 22, Hitler launched Operation Barbarossa against the USSR.

Randy Couture. Arvostan häntä eniten kamppailijoista meriittien puolesta ja muutenkin tuntuu erittäin fiksulta kaverilta sen perusteella, mitä olen lukenut ja nähnyt videolta. Mikä olisikaan parempaa koulutusta kehään, kuin ottaa pataan yhdeltä parhaista ottelijoista.

Kaikki Britit... turpaan tulis miljoona-nolla mutta ainaki jonku veisin mukanani. MAailman ärsyttävin kansakunta... Kunpa Aatun V-1 ja V-2:set olisivat tehneet selvää koko saatanan saaresta...! :curs:

Pitkän mietiskelyn tulos: Kauniiden ja rohkeiden Sally Spectra eli Darlene Conley olisi mun valinta. Haluaisin matsata silloin kun hän on roolihahmonsa näköinen, naurettavissa meikeissä ja korkeassa pöyhkeässä kampauksessa. Sarjan kuvausten ulkopuolella kuvattuna aurinkolasit päässä ja hiukset suorana hän ei ole kovinkaan ärsyttävän/pelottavan näköinen vaan ihan normaali nainen, joten mieluiten ottaisin hänet taistelupariksi roolihahmonsa turvin.

Uskoisin että Sally olisi kova vastus ja hyökkäisi kimppuuni hurjalla raivolla, ei pelkästään tyytyisi läpsimään avareita vaan oletettavasti myös yrittäisi kuristaa minua. Eli kunnon piats olisi vastassa... :lol2:

MissEvilEve sanoi:
Pitkän mietiskelyn tulos: Kauniiden ja rohkeiden Sally Spectra eli Darlene Conley olisi mun valinta. Haluaisin matsata silloin kun hän on roolihahmonsa näköinen, naurettavissa meikeissä ja korkeassa pöyhkeässä kampauksessa. Sarjan kuvausten ulkopuolella kuvattuna aurinkolasit päässä ja hiukset suorana hän ei ole kovinkaan ärsyttävän/pelottavan näköinen vaan ihan normaali nainen, joten mieluiten ottaisin hänet taistelupariksi roolihahmonsa turvin.

Uskoisin että Sally olisi kova vastus ja hyökkäisi kimppuuni hurjalla raivolla, ei pelkästään tyytyisi läpsimään avareita vaan oletettavasti myös yrittäisi kuristaa minua. Eli kunnon piats olisi vastassa... :lol2:
tämän tahtoisin nähdä :D mjau ;)

Jussi kuusysi... Mikä vitun jokapaikanhöyläwannabesuperjulkkumulkku se oikein on... aina sama ilme ja huoliteltu ulkonäkö... siitä on hevi touhut kaukana, kun se mulkku tahtoo julkisuutta.

Ja toinen on rasmuksen lauri... miksi se oikein on alkanut synkistelemään ja pukeutumaan mustiin ja meikkaamaan ja matkimaan ville valoa... valo vetää omaa pitkäaikaista linjaansa ja senkun tekee mitä lystää, mutta sillä perkeleen laurilla on vain kusi noussut pahasti hattuun... pakko olis palautella vähän maanpinnalle...

Seuraavia henkilöitä /ihmisryhmiä haluaisin painaa pleksiin :

1. kaikkia niitä, jotka pitävät ympäriinsä kuseskelevia, konepeltejä naarmuttavia, kissojaan irti.

2. Snagarin jonossa uhoavia ripuliranteita (done that :))

3. Puuhelmipellet salilla rannesiteineen hihattomissa paidoissa nylkyttämässä epäpuhdasta hauiskääntöä.

Siinähän sitä alkuun...

Hmm, itsensä kanssa olis kiva tapella. Kun sais eristettyä ne mun kaks eri persoonaa eri ruumiisiin ja pistää matsaamaan keskenään... veikkaan että Kusipää hakkais Symppiksen 6-0.

Nuoren Jack Nicholssonin kanssa. Sellaisen virnistyksen omaavan kaverin on pakko olla vittumainen tappelijakin. Mies on muuten kuitenkin coolin oloinen.

Suomalaisista Riku Rantala. (Mad ventures en tiedä menikö nimi ihan oikein.)
Veikee kaveri, vaikuttaa sähäkältä tappelijalta, mutta kunto puuttuu, joten vois päästä niskan päälle jossain vaiheessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom