Kenen kanssa tappelisit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sniffari
  • Aloitettu Aloitettu
hyvin huomaa tälläisiä topikkeja lukiessa miten paljon rasistista porukkaa kirjottaa näille foorumeille.

itse haluaisin ottaa nyt matsia niitte amisten kanssa jotka kiusas minua ja kaveriani noin 30kg sitten. oli varmasti tosi hauskaa kiusata ruipelo yläasteelaisia kun ite olivat amiskan vikalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
laihajaakko sanoi:
hyvin huomaa tälläisiä topikkeja lukiessa miten paljon rasistista porukkaa kirjottaa näille foorumeille.

Rasistista porukkaa tai ei, kyllä tuo videopätkä herätti minussa suurta vihaa kun käydään päälle ilman syytä, oli sitten kyseessä albiino tai eskimo. Viitaten videoon, alkaisi läski tummumaan alta aikayksikön kun keksisivät meikäläistä tulla huitaisemaan avokkaalla (joku siinä taisi vetää sitä "yötaistelijaa" keskelle puhelinta kun meni läpsimään väärää ihmistä :D )

Vastaavaa tapahtuu valitettavan usein myös suomessa, nämä kaverit vaan sattuivat olemaan niin tyhmiä että laittoivat sen nettiin kaikkien nähtäväksi.

Dynamite88 sanoi:
kaikkia suomen päättäjiä vois pätkiä turpaa, ovat vaan niiin vitun tyhmiä ihmisiä

Suloista. Minkä tason päättäjiin tämä pätkiminen pitää ulottaa? Eduskunta? Kunnanvaltuustot? Kylätoimikunta?

Dynamite88 sanoi:
kaikkia suomen päättäjiä vois pätkiä turpaa, ovat vaan niiin vitun tyhmiä ihmisiä

Kyllä tässä nyt vähän jäänyt vajaaksi tuo ajattelu. Tuskinpa kaveri edes tietää kaikkia "suomen päättäjiä" ja silti pätkimässä kaikkia turpaan. Tosin jos isot pojat on sanoneet että "suomen päättäjille" pitäs antaa turpiin niin mikäs siinä sitte.

5 ensimmäistä sivua jaksoin lukea ja huomasin et pakkiksen pojat aliarvioi kykyjään. Tai sitten tän sivun pojat ei ole mitään kummempia hanskaajia...eiks noi Sami Syköt ym. ole vähän turhan hepposia vastustajia??? Itse voisin kokeilla esim. jonku Simo "mikä vitun Muhiad" Rantalaisen kanssa. Tai sitten tollanen herra ku Gary Goodridge, mut sen kanssa ottasin aspin mukaan...:)

En tajua mitä pahaa poliitikot on tehny teille. Tuomiojat, Lipposet sun muut...tuskinpa kukaan täällä pystyis hoitamaan samoja asioita paremmin. Olkaa nyt edes kiitollisia nykyisestä tilanteesta, sillä huonomminkin vois olla.

Itse aiheeseen: Kaikki skinit ja rasisit lihamyllyyn...

joo siis oon ihan samaa mieltä, että tossa videolla olevat idiootit pitäs hakata ihan paskaksi. tarkotin noita muita "vittu steissin somaleille turpaan" kommentit

rilliturpa sanoi:
Itse aiheeseen: Kaikki skinit ja rasistit lihamyllyyn...

Tai no ainakin melkein aiheeseen. :D

Tai sitten Fight clubin säännöt on muuttunut viime tapaamisen jälkeen ja lihamyllyn käyttö on tänäpäivänä sallittu.

Noh, takaisin aiheeseen: Ite jauhaisin lihamyllyllä noita pihan pieniä lapsia, jotka huutaa niin jumalattoman lujaa kun yritän ottaa päivänokosia ja heti kun nousen sängystä ne katoaa majoihinsa ja luoliinsa tai jonnekin missä semmoiset pikkulapset nyt yleensä asuukaan ja heti tulee niin ihanan hiljaista. Kummallista.

Vanhoilla säännöillä tappelisin varmaan A.Hitlerin kanssa.

laihajaakko sanoi:
joo siis oon ihan samaa mieltä, että tossa videolla olevat idiootit pitäs hakata ihan paskaksi. tarkotin noita muita "vittu steissin somaleille turpaan" kommentit

Pyydän pahoittelut, jos loukkasin kavereitasi.

Oon aikoinani vetäny sitä jätkää jo turpiin, joka mua kiusas pienenä, nyt ei oo ketään enää hakattavana :) Ei väkivallalla tuu koskaan mitään järkevää aikaan saamaan, kosto aina kostetaan.

twinlab sanoi:
Oon aikoinani vetäny sitä jätkää jo turpiin, joka mua kiusas pienenä, nyt ei oo ketään enää hakattavana :) Ei väkivallalla tuu koskaan mitään järkevää aikaan saamaan, kosto aina kostetaan.

Niin mutta joku tonkin joskus saanu alkuun... eli kuka on tämä ensimmäinen :david: joka on saanut ensimmäisen :david: kostajan liikkeelle :hyper:

Kostetaanko hänelle kaikki yhdessä? ehkä kostaminen loppuisi ja tilalle tulisi :love: "halipusi.wonderland"

Tsori, kattonu liikaa leffoja. :evil:

löysänahka -_+ sanoi:
Niin mutta joku tonkin joskus saanu alkuun... eli kuka on tämä ensimmäinen :david: joka on saanut ensimmäisen :david: kostajan liikkeelle :hyper:

Kostetaanko hänelle kaikki yhdessä? ehkä kostaminen loppuisi ja tilalle tulisi :love: "halipusi.wonderland"

Tsori, kattonu liikaa leffoja. :evil:

Se johtu siitä äijästä, se riivattu pölli multa muumikumin kun olin peni :itku:

Edit: Kyllä silloin Pikku Vinlappia itketti oikeesti, se oli mua vuoden vanhempi, ja pilkkoi sen kummin mun silmien edessä.. siitä lähtien on ollu sotaa :david:

twinlab sanoi:
Se johtu siitä äijästä, se riivattu pölli multa muumikumin kun olin peni :itku:

Edit: Kyllä silloin Pikku Vinlappia itketti oikeesti, se oli mua vuoden vanhempi, ja pilkkoi sen kummin mun silmien edessä.. siitä lähtien on ollu sotaa :david:

Kyllä kyllä :D

Tarkoitinkin "TÄTÄ!" kaikkea ;) katso ympärillesi, huomaat pian paljon muutakin kuin pelkän itsesi! :D

----------------------------------------------------

Nothing personal ;)

Sportman81 sanoi:
Pyydän pahoittelut, jos loukkasin kavereitasi.

mulla ei oo helsingissä juurikaan steissillä hengailevia somalikavereita.
turhaa sä nyt yrität ruveta siinä yhtään änisemään, sanoin että tänne kirjottaa paljon rasistista porukkaa ja olen siinä oikeassa.

laihajaakko sanoi:
turhaa sä nyt yrität ruveta siinä yhtään änisemään, sanoin että tänne kirjottaa paljon rasistista porukkaa ja olen siinä oikeassa.

No, entä sitten?
Tänne kirjoittaa myös moni tyyppi joka diggaa punttaamisesta.

Kaikkien naisten- ja lastenhakkaajien kanssa.
Kaikkien pedofiilien kanssa.
Kaikkien sodomistien kanssa.
Sekä "muutama" muu löytyy listalta myös.

Amerikkalainen pedofiili Michael Jackson on henkilö jota kovin mielelläni retuuttaisin.
ja kaikkia muitakin pedofiili-pervoja vois luuvitosella kouluttaa...

:curs: :curs: :curs:

mää tappelisin tasan viiden henkilön kanssa ihanmillon vaan..

1.Holk Hogan, Elävä legenda ja ois kunnia ottaa pataaa... <3

2.Frederik, Mikä ois suomen kovimman rattopojan fyysiset kyvyt?

3.Irwin goodmania vastaan kapakka ottelussa voittaja saisi tuopin..

4. Jay Leno amerikkalaista ilta tv:ee juontajaa ois kiva motata maailman isompaa leukaan nyrkillä :P

5. RoboCop onkoha siit tyypist muutaku eunkin hommaan xD ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom