kenen kans olisit jos ois pakko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja midor
  • Aloitettu Aloitettu
jos olisi ihan pakko olla samaa sukupuolta edustavan kanssa niin kuka se olis? (en ole puppelipoikia tuli vaan mieleen elokuvasta true romance) mulla varmaan ois vin diesel :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hyi saatana, tony halmeen:)

edit, siis oikeesti tuli paha olo:D :urjo:

midor sanoi:
jos olisi ihan pakko olla samaa sukupuolta edustavan kanssa niin kuka se olis? (en ole puppelipoikia tuli vaan mieleen elokuvasta true romance) mulla varmaan ois vin diesel :D

Joojoo elä selitä.. :lol2:

edít. Minusta olis mukava peuhata Lex the Impalerin kanssa.
:D

Hynkkä sanoi:
Joojoo elä selitä.. :lol2:

edít. Minusta olis mukava peuhata Lex the Impalerin kanssa.
:D

Olisitko alla vai päällä? Lexillä on aika pieni

Edit: Vastataanpa sitten itse kysymykseen eli itseni kanssa tietenki. Hmmm siis kloonini jolla olisi myös identtiset ajatukset kanssani. Se olis varmaan paras.

Mä haluaisin olla Joe Roganin beyaaaatch! Edes yhden kerran. Tai no ainakin jos oisin hyvännäköinen mimmi niin mun torttu ois Joen milloin vain! On se vaan sellanen hussunmussu söpöliini, että voi hellanlettas!
rogan.jpg

Hyi hitto, kieltäydyn ajattelemasta asiaa niin pitkälle... :urjo:

Mä ottasin Tylerdin tai rintafileen :kuola: ;)

Jahas, suuri homosteluthread nro 2. Ville Loponen alias miljonäärijussi, on se niin ääliö että sitä sais joku aikuisten oikeesti ihan vaan rankaisun takia repässä berberiin.:curs:

Edit: Hyi vittu tätä thrediä :urjo:

neutraali sanoi:
hyi saatana, tony halmeen:)

Siinäpä vasta pari, voi tziisus siinä aitaa kaatuisi ja tanner tömisisi kun nämä
kaksi pikku-karjua suorittaisivat lemmentöitä keskenään. Siinäpä vasta homostelua isolla Hoolla ;) .

Nopea johtopäätös vastauksista: Suuri osa vastaajista olisi itsensä oloisen/näköisen tyypin kanssa:
Neutraali - Halme (kuin kaksi marjaa),
Powerhousu - Leppilampi (kaiketi lähes samoin) , Tomi - Maria Mutola, (lihaskimppuja molemmat), eli mitä voimme todeta
Spideyn ja Ichiron habituksesta (Jonne Aaron) :nolo: , no kukin tavallaan, ps.kundit, ei sit herneitä, :piis:

Itse ottaisin joko :david: tai :arvi: , tai ehkä molemmat

Tietysti herkkä ja runollinen A-Train tuolta WWE:n painiympyröistä. Siinä on niin karvainen mies ettei voi olla huomaamatta. Löysin tähän hätään vain tällaisen nukkeversion kyseisestä painijasta:

79696425yUBDhr_ph.jpg

P.S. :D

japa sanoi:
Koskaan ei tule niin suurta pakkoa, että pitäisi edes miettiä tuollaisia.

Oletko varma? Entäpä jos joutuisit viettämään 25 vuotta autiolla saarella, seuranasi vain yksi toinen miehenköriläs... ;)

protsku sanoi:
Oletko varma? Entäpä jos joutuisit viettämään 25 vuotta autiolla saarella, seuranasi vain yksi toinen miehenköriläs... ;)

Aivan varma! Olen ollut koko ikäni sitä mieltä että koskaan ei ole minun pakko kuin kerran kuolla. Kaikki muu perustuu omaan haluun ja sitä tässä tapauksessa ei tule. Ja onhan mulla aina kädet joihin voi turvautua ennen saarella olevaa miehen körilästä:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom