kenen kans olisit jos ois pakko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja midor
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Timba79 sanoi:
Powerhousun tietysti, niin pienimunainen mies ei kovin pahaa jälkeä pystyisi tekemään. ;)
:love: Mutta mehän sovittiin, ettei puhuta kellekään omista (homosteluun sopivista) varustuksistamme.

Jaahas, täällä onkin sopivan saastaista homotusta ilmassa. Kyllähän sen mielellään joku lähisukulainen täytyis olla. Eikös serkun kanssa voi mennä naimisiinkin? Mikäs sen mukavampaa kuin dipata nakkia serkkumiehen kaneliaukkoon.
Julkkiksista kiihottavimpia äijiä on ehdottomasti Kirka ja Kalervo Kummola.

Kuka tahansa. Tuokaa mulle kaikki ja nippu tuoreita porkkanoita.

Powerhousu sanoi:
:love: Mutta mehän sovittiin, ettei puhuta kellekään omista (homosteluun sopivista) varustuksistamme.

No mä loukkaannuin kun sä mainitsit jonkun hinttari-Leppilammen edellisessä viestissäsi... :curs:

hmm... aika paha... Ron Jeremy se EI ole... tuota... Mä voisin alkaa Vesa Keskisen seuraavaks salarakkaaks. :love:

Ei kyllä ole tullut mietittyä moisia...

Hmmm... Nyttemmin mietittynä... Ehkäpä...

Molemmat: Bratt Pitt ja Tom Cruise veren vangeissa :D

Täähän on herkullinen thredi (lukuun ottamatta tuota Matti-Eskoa ja muutamaa muuta :lol2: ) ... nam nam.

Mun valinta olis Angelina Jolie tai L-koodin Marina tai... En mä tiedä, jotkut julkkisnaiset on kyllä niin upeita että niiden kans sekstais varmaan ihan mielellään jos ne iskis MINUT.

:offtopic: Näin muuten aika mielenkiintoista unta kun joku mies yritti ampua minut ja mä ammuin tietenkin takasi. Kun patit loppui niin päädyttiin sekstaamaan ja mä olin homomies ja seksi oli aivan jumalaista (mitähän Freud tähän sanoisi...) . Harmi kun heräsin ennen kuin selvis miltä se miehen orkku tuntuu. Jos mä olisin mies niin olisin kyllä homo tai vähintään bisse :D .

Three words. Johnny Depp.

Kohta on threadit kenen miehen haluisit hakata raiskata tyyliin Oz? Tai kenen miehen raiskaamaks haluisit tulla tyyliin syvä joki (squeel like a pig)? Taikka Ketä pitäisit Silence of the Lambs "It places the lotion in the basket" tyyliin montussa kellarissasi? Siihen vastaisin, et Teuvo Loman. Sitten vaan peilin eteen keikistelemään vehkeet haarojen välissä: Would you fuck me? I'd fuck me. I'd fuck me hard.

Tässähän ei ole vielä puhuttu siitä, että pitäisikö olla dippiastiana vai dippaajana. Noh, jos olisin itse se onneton alimmaiseksi joutuva, niin valitsisin ehdottomasti sen hepun, jonka 3cm nysästä on kuvia netti pullollaan. Jos olisin itse isihomo, niin varmaankin joku nätti shemale tai sitten palstan pahin vastaväittelijä aiheesta riippumatta, eli Dragon. :haart: Tai MEV, kun se on niin ihana pikku höpönassu...

Eugen sanoi:
Three words. Johnny Depp.

Kohta on threadit kenen miehen haluisit hakata raiskata tyyliin Oz? Tai kenen miehen raiskaamaks haluisit tulla tyyliin syvä joki (squeel like a pig)? Taikka Ketä pitäisit Silence of the Lambs "It places the lotion in the basket" tyyliin montussa kellarissasi? Siihen vastaisin, et Teuvo Loman. Sitten vaan peilin eteen keikistelemään vehkeet haarojen välissä: Would you fuck me? I'd fuck me. I'd fuck me hard.

Voi Vinetto noita Eugenin juttuja :lol2: . Läpi tredin seurannut ahdistava puristus rinta-alassa purkautui tän postauksen kohdalla (juuei mitään veistelyjä :jahas: ) vapauttavana hevosnauruna. Varsinkin toi "squeel like a pig", huhhuh.

Pakko myöntää ettei pakollisen pienen itsetutkiskelun myötä ilmennyt meikäläisessä sitten pienintäkään pisaraa hintukan kaipuusta. Sen verran vaikeeta oli eläytyä tähän leikkiin. Päädyinkin yllätyksekseni yllättävän laskelmoivaan valintaan. Kyllä. Donald Trump. Olisin naisena ilmiselvä Bitch Queen :evil: .

deliverance-beatty.gif

Mountain Man: I'm gonna make you squeal like a pig. Weeeeeeee!
Bobby: Weeeeeeee!
Mountain Man: Weeeeeeee!
Bobby: Weeeeeeee!

Mountain Man: What do you want to do now?
Toothless Man: [grinning] He's got a real pretty mouth on him, don't he?
Mountain Man: Sure does.
Toothless Man: [to Ed] You gonna do some prayin' for me, boy. And you better pray real good.

edit: ja offtopic: onko muuten loistava tagline Syvä Joki leffalla? "This is the weekend they didn't play golf." p.s. No niin pojat ja pojat, ollaan sitten varovaisia siellä banjo alueella.

Täytyy tulostaa toi pepsodentmiehen kuva jostain laadukkaana printtinä seinälle :lol2: .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom