kenen kans olisit jos ois pakko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja midor
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ommattu Eugenille ja Aimolle <3 Kuva on otettu Protskun päiväkahvikutsuilta
gay.jpg

Something%20About%20Miriam.jpg

Siinä se Miriam on. Mielestäni ei mene täydestä punaniskaheterosta, mutta vehkeet se on silläkin. Homostelua mitä homostelua.

No niin, sitten asiaan. Isot pojat kerran kertoivat, että menevä mies (ei strappado enkä mä, me ollaan gentlemanneja) oli Thaimaassa. Halpamaiseen ja löyhämoraliseen tapaansa hän meni gogo-baariin ja otti sieltä tytön mukaansa. Hotellilla paljastui karmea yllätys, kun tuote olikin erimerkkistä mitä tiskillä oli tilattu. Ja miten tämä liittyy mihinkään? Eli nyt seuraa jutun punchline, joka yhdistää Miriamin kuvan ja tämän jutun toisiinsa. Menevä mies totesi kylmästi: pylly pystyyn poika, tästä on maksettu.

44158.jpg

Jätkä mikä jätkä.

Todella säälittäviä neitejä täällä. Pitää muka panna (ja varmaan vielä jollain kumilla, saatana) jotain shemaleja tai muita transuja, ettei vaan leimautuisi homox.

Sattana mä heitän nyt ensimmäisen nimen kehiin. Jope Ruonansuu. Siinä riittäisin ihasteltavaa ja myöhemmin nuotiolla kerrottavaa. Varmasti.

miriam_k.jpg
Melkein mielellään. Noin hyvän näköstä muijaa en ole nimittäin nähny. :hyper:
Aimo sanoi:
Todella säälittäviä neitejä täällä. Pitää muka panna (ja varmaan vielä jollain kumilla, saatana) jotain shemaleja tai muita transuja, ettei vaan leimautuisi homox.

Sattana mä heitän nyt ensimmäisen nimen kehiin. Jope Ruonansuu. Siinä riittäisin ihasteltavaa ja myöhemmin nuotiolla kerrottavaa. Varmasti.
Sanoisin, että sinä se tässä olet säälittävä neiti ja homonakin se nyrkin ja hellan välissä asuva, neitihomo.

Aimo sanoi:

Offtopic: Aimo ootko nähny miten iiiihana Jope on kun se on pukeutunu naiseksi? TODELLA loistava koomikko :lol2: :haart: :haart:

Aimo sanoi:

Mites Aimo olis toinen Kemin keiju: Mika Halvari, sitä mätisäkkiähän vois
luukuttaa vaikka niska-läski-vakoon ja ne sen mutru-huulethan suorastaan
huutaa nahka-sapelia sisäänsä!!

Yussi sanoi:
Mites Aimo olis toinen Kemin keiju: Mika Halvari, sitä mätisäkkiähän vois
luukuttaa vaikka niska-läski-vakoon ja ne sen mutru-huulethan suorastaan
huutaa nahka-sapelia sisäänsä!!

Mikasta on jo ruksi seinällä, joten tässä on nyt vain tyydyttävä Jopeen. :nolo:

Yhtä#Hauista sanoi:
Offtopic: Aimo ootko nähny miten iiiihana Jope on kun se on pukeutunu naiseksi? TODELLA loistava koomikko :lol2: :haart: :haart:

Olen, se taisi laukaista minussa tämän halivietin. :D

rahkanaama sanoi:
Sanoisin, että sinä se tässä olet säälittävä neiti ja homonakin se nyrkin ja hellan välissä asuva, neitihomo.

Olet oikeassa. Tottakai. :haart:

Hyi mikä threadeja! :urjo: :D

Jos olisi täysin pakko niin aseella uhaten tätä:

http://www.dana-international.net/

Tai sitä Miriamia

Tai sitten Jonne Aaronia, Ville Valoa ja jotain turhaa Jussi 69siä. Tuskin huomaisi mitään eroa näiden kanssa, verrattuna johonkin lähiö teinihoroon...

Aijai sitä kuumaa kuusysin litinää ja lotinaa ihqun Jussi69:sin kanssa... :evil:

:D Sepi Kumpulaisen.
Käyttäisin tosin vähintään samanlaista kokovartalo kondomia kuin Frank Drebin. (Mies ja alaston ase ykkösessä)

<---Arskan ilme, kun minä lykin sitä takaluukkuun. Siis Arnold oli niin komea poika nuoruudessaan, että kyllähän sille jo mielellään anuksensa neitsyyden antaisi. :D

m7.jpg

:love:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom