Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanoisin, että sinä se tässä olet säälittävä neiti ja homonakin se nyrkin ja hellan välissä asuva, neitihomo.Aimo sanoi:Todella säälittäviä neitejä täällä. Pitää muka panna (ja varmaan vielä jollain kumilla, saatana) jotain shemaleja tai muita transuja, ettei vaan leimautuisi homox.
Sattana mä heitän nyt ensimmäisen nimen kehiin. Jope Ruonansuu. Siinä riittäisin ihasteltavaa ja myöhemmin nuotiolla kerrottavaa. Varmasti.
Aimo sanoi:Todella säälittäviä neitejä täällä. Pitää muka panna (ja varmaan vielä jollain kumilla, saatana) jotain shemaleja tai muita transuja, ettei vaan leimautuisi homox.
Sattana mä heitän nyt ensimmäisen nimen kehiin. Jope Ruonansuu. Siinä riittäisin ihasteltavaa ja myöhemmin nuotiolla kerrottavaa. Varmasti.
En minäkään, mutta parempia dallaa päivittäin vastaan ;)rahkanaama sanoi:Melkein mielellään. Noin hyvän näköstä muijaa en ole nimittäin nähny
Aimo sanoi:Sattana mä heitän nyt ensimmäisen nimen kehiin. Jope Ruonansuu. Siinä riittäisin ihasteltavaa ja myöhemmin nuotiolla kerrottavaa. Varmasti.
Yussi sanoi:Mites Aimo olis toinen Kemin keiju: Mika Halvari, sitä mätisäkkiähän vois
luukuttaa vaikka niska-läski-vakoon ja ne sen mutru-huulethan suorastaan
huutaa nahka-sapelia sisäänsä!!
Yhtä#Hauista sanoi:Offtopic: Aimo ootko nähny miten iiiihana Jope on kun se on pukeutunu naiseksi? TODELLA loistava koomikko :lol2: :haart: :haart:
rahkanaama sanoi:Sanoisin, että sinä se tässä olet säälittävä neiti ja homonakin se nyrkin ja hellan välissä asuva, neitihomo.