Kenellä kaikilla on irc:ssä profiili??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jorkka
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voihan Waltteri.. laitahan vähän edittiä ja poista tuo foto ok.. Pitäs vissin ne rillit hommata ku en ees kaikes tohinas duunin keskellä hokannu että joku mun pärstän tonne laittanu :nolo: :curs:

[mod]kävin editoimassa. -t[/mod]

Muay sanoi:
Ja mielestäsi et ole enää nuori? :rolleyes:

No, hyvä pointti mutta kyllä 15v -> 18v välillä maailmankuva aikapaljon kerkeää jo muuttua ja kokemusta kertyä.

IJK sanoi:
Mistä moinen into esitellä tota sun naamarias joka paikassa? Muistaakseni sulla oli se avatarissaki aiemmin. Miksi Sanna, miksi? Hmm, tuleehan mulle yks toinenki tyttö mieleen joka tykkäs laittaa kuviaan joka paikkaan, removedgalleries:in Pamppa :eek:
No onhan se parempi, että on intoa esitellä naamaansa, kun että on intoa esitellä uutta (isänsä) autoa tai piikkiä, niinkuin todella monella näkyis olevan.
edit: saatikka sitte kuvaa lumisesta sledasta ;)

Deat sanoi:
No onhan se parempi, että on intoa esitellä naamaansa, kun että on intoa esitellä uutta (isänsä) autoa tai piikkiä, niinkuin todella monella näkyis olevan.
edit: saatikka sitte kuvaa lumisesta sledasta ;)
Nehän on just parhaita, iskän auto... äitin auto, naapurin mopo.... :hyper:

Ei mut totta puhuen, kyl ZannaZ vois niit peppukuvia laittaa. :kuola:

Looooooooool, toi Zannazin sihteerikuva! Jos olisin nuorempi, niin voisin mielikuvituksessani vetästä lastin noille laseille ja keuhkoille ;-))

PS. Tää on sit Chat-jutskaa eli ei kannata ottaa vakavasti.

Wintikka sanoi:
Looooooooool, toi Zannazin sihteerikuva! Jos olisin nuorempi, niin voisin mielikuvituksessani vetästä lastin noille laseille ja keuhkoille ;-))

REPS :hyper:

Wintikka sanoi:

Mäki voisin, vaikka olisin vähän vanhempikin :hyper:

Siistiä, miehet vaan kiihottuu mun kuvista :jahas: Tiedän kyllä, että noi gallerian kuvat on koko maailman nähtävillä tuolla. Olis kuitenkin ehkä parempi, että jos joku välttämättä haluaa sanoa, että rintafile näyttää homolta, niin ei pasteis kuvaa perään, vaan antais ihmisten hoitaa sen salapoliisityön, klikkailemalla itse linkkejä, mikäli joku haluaa varmistaa asian, m'kay? Kuitenkin tääkin yleisellä osastolla ja ihan hyvä ehkä säilyttää jonkinlaista yksityisyyttä. En oo ärtynyt tai mitään, mut jos joku mode vaikka editois ton kuvan veks tosta :) :haart:

rintafile sanoi:
Siistiä, miehet vaan kiihottuu mun kuvista :jahas: Tiedän kyllä, että noi gallerian kuvat on koko maailman nähtävillä tuolla. Olis kuitenkin ehkä parempi, että jos joku välttämättä haluaa sanoa, että rintafile näyttää homolta, niin ei pasteis kuvaa perään, vaan antais ihmisten hoitaa sen salapoliisityön, klikkailemalla itse linkkejä, mikäli joku haluaa varmistaa asian, m'kay? Kuitenkin tääkin yleisellä osastolla ja ihan hyvä ehkä säilyttää jonkinlaista yksityisyyttä. En oo ärtynyt tai mitään, mut jos joku mode vaikka editois ton kuvan veks tosta :) :haart:

Bond puhuu asiaa. :)

Zannacksin koira:
1875557.jpg

Ja liitteenä chopattu wuffe.

Liitteet

• porro_owned.jpg
    porro_owned.jpg
    39,7 KB · Katsottu: 428

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom