Kenellä kaikilla on irc:ssä profiili??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jorkka
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuka nyt oikeesti tietää, toi AngryAngelkin saattaa olla entinen läski, joka on pudottanu rasvat 25% - 5%. Kyllä siinä mullakin ego nousisi. On eri asia naureskella kuville, missä joku jätkä on pukeutunu joulupukin asuun ja ottaa suihin Ronald McDonald- nukelta pikaruokalan edessä, kuin jostain nobodystä, joka poseeraa yläosattomissa. Varsinkin, kun allekirjoittanut itse on tollasessa jälkimmäisessä kuvassa.

Mutta kyllä on Pakkiksella seksikkäitä käyttäjiä...

:haart: :haart: :haart: :haart:
:haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ja jos joku ei vielä tiennyt mikä on "sihteerikuva" ni var så god:

sihteeri :D

Ja T0mi turpa kii, sulta ei kysytty mitää :rolleyes:

-edit- Rintafile :haart: :kuola:

SniffDaddy sanoi:
Pitäs lähtee salille selkää treenaa, vaan Rintiksen kuvien jälkeen se voi olla vaikeaa. Nimittäin taisinpa hiukkasen kiihottua. :rolleyes:
No älä. Jos olisin homo tai bi, niin Rintafile olisi kyllä ensimmäisenä listalla.

edit: vitut siitä. Rintafile, lähtisitkö jätskille tänään? :love: :haart:
drool.gif

ZannaZ sanoi:
Ja jos joku ei vielä tiennyt mikä on "sihteerikuva" ni var så god:

sihteeri :D
kiviakin_pieni.png

Mistä moinen into esitellä tota sun naamarias joka paikassa? Muistaakseni sulla oli se avatarissaki aiemmin. Miksi Sanna, miksi? Hmm, tuleehan mulle yks toinenki tyttö mieleen joka tykkäs laittaa kuviaan joka paikkaan, removedgalleries:in Pamppa :eek:

IJK sanoi:
Mistä moinen into esitellä tota sun naamarias joka paikassa? Muistaakseni sulla oli se avatarissaki aiemmin. Miksi Sanna, miksi? Hmm, tuleehan mulle yks toinenki tyttö mieleen joka tykkäs laittaa kuviaan joka paikkaan, removedgalleries:in Pamppa :eek:

kiviakin_pieni.png

Ihan yhtä kiinnostava tää sun kommenttis... :rolleyes:

IJK sanoi:

Voi sua reppanaa kuule, iso paha Sanna pilaa päivän laittamalla omia naaman kuvia galleriaan :iikpaniikki:....

Hei, ei kuule niitä kuvia ole pakko kattoa. Ihan itse sä ne klikkasit auki. Ite linkitin vain yhden kuvan... Turha urputtaa jos ite klikkailee niitä kuvia auki :D.

P.S. Niin ilmeisesti mä olenkin sit ainoa joka galleriassa naaman kuvia laittaa vai??????
Nii sitä mäkin....
Kelpaisko pepun kuvat mieluummi? :rolleyes:

-edit-
Muay sanoi:
Ihan yhtä kiinnostava tää sun kommenttis... :rolleyes:

Joo, sanopas muuta..

Joo onhan tuolla profiili vuodelta teinipillu. Kuvat ovat *hieman* vanhoja. Kyllä sitä nuorena osas olla leso... http://irc-galleria.net/archive.php?nick=kROY

hohoho.. oi niitä aikoja. 400 punnerrusta, 1000 vatsaa, 100 leukaa, juoksua, selkäliikkeitä / päivä ja luultiin että ollaan kovassakin kunnossa :rolleyes:
Niin ja syötiin tietenkin... ööh, liian vähän?

EDIT: Oon noissa kuvissa siis vain 15 vuotias :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom