Kenellä kaikilla on irc:ssä profiili??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jorkka
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En uskalla ruveta irccailemaan kun tämä tavallinen pakkis on jo niin addiktoiva. Tein eilen päihdelinkissä nettiriippuvuustestin ja huomasin että pisteitä tulee vähän turhan paljon...

www.paihdelinkki.fi

Niin ja jottei jäis epäselvyyttä ni en oo Jorkka irc:ssä vaan oon jorkka84 (joo tiedän todella omaperäistä) Ja tän jutun sanon oman henkeni uhalla, koska pelkään että tomi tunnistaa meikäläisen...;) Luulen että tomi on vaan kateellinen tomppa t:lle ku se on naimisissa entisen viehättävän fitness naisen kanssa ja haluis olla kyseinen henkilö..lol..

Nyt mut kyllä lynkataan??

Jorkka sanoi:
Luulen että tomi on vaan kateellinen tomppa t:lle ku se on naimisissa entisen viehättävän fitness naisen kanssa ja haluis olla kyseinen henkilö..lol..

Nyt mut kyllä lynkataan??
Hehe-hee, en ole kateellinen Tomppa_T:n vaimon tai ulkoisen olemuksen takia. Oon ihan tyytyväinen näihin kortteihin. :) No, isompi kyrpä olis kiva. :kuvia:

Tomi sanoi:

lisäksi vielä:
"on siinäki iso pala lihaa!" ja "onha se punttisalin käynti tehny jotai ;)"
Ei voi olla lesompaa äijää! Ja sitten oli vielä, "iltasanomis oli juttuu siit... oli meiä katos :(", vähäx toi on julkkis! :rolleyes:

PS. vastasyntynyt lapsikin on kovemmassa kunnossa, jos sillä olisi yhtä vähän rasvaa, mutta "hyvähän" mun on puhuu.

PS2. Voi jumalauta tota zei zeitä :hyper:. Sussa on potenttiaalia isolla peellä.

Weeboomi sanoi:
drool.gif

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom