Ken "wiseguy" Wahl

Originally posted by Tomi
Mä muistan tuon tapauksen. Riipivästi. Muistan myös ikävä kyllä tuon rasittavan cheerleader-jinglen, jonka takia herään useita kertaa viikossa omaan huutooni. Kysymys kuuluukin, että minkä takia joskus tuollaiset aivottomat ja epäolennaiset jutut jää päähän ja ne muistaa vielä vuosikymmenen jälkeen? Vähän kuin 8-luokan Nya Vindarin "Het Potatis" -bändin läpimurtohitti "Sommaren är här". Saatanan saatana. Syän myrkkyä ihan just. :david:

Ei perkules, luulin, että olen ainut jolla soi pään sisäisinä radiolähetyksinä Het Potatis hitti Sommaren är här, jee jee!

Mistä voisin hakea apua tai korvauksia henkisistä kärsimyksistä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistatteko muuten Kammottavan röyhtäilijän? Simo Salminen värjätty naamaltaan ihan vaaleaks ja ilmesty aina jostain odottamattomasta paikasta ja röyhtäisi. Aivan karmivaa, säikähtäsin varmaan vieläkin..;)

Originally posted by irakinmiäs
Tais olla zylonit. [/B]

Oikeastaan Cylonit " I am Cylon. You are my enemy. I destroy you." Niitä Cylonien "vouvou-silmiä"(tai ideaa) Glen Larson käytti myös Ritari ässän autossa KITT:ssä.

Barbababa ja tohtori Sykerö on hyviä, harmi kun niistä ei oikein löydy videoclippejä.
Muistan vieläkin sykeröstä Maltin, neiti Nokkosen, Elli Etikan, Suola ja pippuri vuoret, Untamon, laventelilullan, laventeli lampaat, avaruuskissan, pum pum raketin ja vekkulivertaan.

Kerran sattui niin, että vesiplaneetan oliot oli varastanut maan vedet, eikä Untamolla ollut vettä teehen ja se kyttyrät oli ihan tyhjät. No Sykerö kävi pum pum raketilla hakemassa veden takaisin kuution muotoisiin koloihin. Se laittoi vaan isoihin vesikuutioihin kahvat ja hinasi ne takaisin. Minä en olisi ikinä osannut pistää kahvoja veteen.

He-man oli kyllä ihan ykkönen noista piirretyistä, olin kovin kateellinen kavereilleni joilla oli noita He-man figuureita Skeletorista ja pääkallolinnasta lähtien. :curs: Itselläni oli vain se keräilytarravihko, jonka taisinkin saada kerättyä melkein täyteen. Niin ja ei pidä unohtaa Turtlesseja, niistäkin figuureista olin kateellinen kavereille kun itellä ei ollut. :D

Kuka muistaa nämä aamua ihastuttaneet pyjamabanaanit Huomenta Suomessa ja sen todella rasittavan tunnarin? Kun vittuuntuneena ja väsyneenä heräsi ja raahautui pistämään telkkarin päälle, niin eikös justiinsa soinut se ärsyttävä tunnari->telkkari piti äkkiä pistää kiinni :curs:

Pyjama banaanit oli hyvä :D

Mutta traumoja ala-asteelta:

Laulu:

Hiirellä on aakkoset, kaikki hauskat kirjaimet on: A, B, C ,D ,E F,G , ja näin se hiiri lauleelee, A! B! C! D! E! F! G!...........

Ja toinen mikä on:

On metsämökin ikkuna, sielt tonttu ulos kurkistaa..........

:curs:

Originally posted by Peksu
Kuinka moni muistaa Alfredin...IMO paras lastensarja mitä on koskaan ollut.

Muistin virkistykseksi: http://personal.inet.fi/private/sic/

Se korppi oli niiiin paha :itku:

hyvä sarja oli, juoksemisesta lähti loistavat ääniefektit. mistä tulikin mieleen jakso, jossa vaaleanpunainen norsu roinasi juoksukisoissa vetämällä jotain nappia naamaan (paransi suorituskykyä) tjsp. Siinä esikuvaa kerrakseen.

Originally posted by gmarx
Ääh, pitikin muistuttaa. Kyseinen "hitti" on raiskannut niin monen ihmisen koulumuistot, ettei yksikään euroviisubiisi yllä koskaan samaan.

Hyvin on täälläkin muistoissa nuo biisit, joita kuunneltiin ruotsin tunnilla... :D

Originally posted by Peksu
Kuinka moni muistaa Alfredin...IMO paras lastensarja mitä on koskaan ollut.

Muistin virkistykseksi: http://personal.inet.fi/private/sic/

Se korppi oli niiiin paha :itku:

Tuo on oikeesti niin hyvä sarja että!! Voi pojat tota tuli kakarana katottua. Varsinki se jakso oli hyvä missä se oli jossain linnassa (siihen liitty kait joku näkymättömyyski, en oo varma). Ja se oli hyvä ku se tippu sinne kuoppaan, eikä meinannu päästä pois.

Toinen hyvä sarja oli se mailman ympäri 80 päivässä.

Myös tao tao on ikimuistoinen.

Mikäs se kettusarja oli? Siinä oli se isä kettu, äiti kettu ja sitte niiden pentuja?

Hopea Nuolia en unohda ikinä! Teki vaikutuksen, ku hopea nuoli sai tietää isänsä. Ja sitte ku sen isä opetti sen erikoispyörimis iskun. Oli muistaakseni viimeses leffas. Nii joo, akakapuutto ja kooka koirat.

Just tänään puhuttiin tyttöystävän ja sen siskon kans siitä, että kuinka pelottava se pikku kakkosen heikkojää juttu oli. Mä pelkäsin eniten sitä, ku se nallen suu oli niin suuri.

EDIT: muistan varmaan kaikki rölli laulut ulkoa. Onneks on viä jaksoja nauhalla. :)

Mulla on myös jääny mieleen tuo heikot jäät -hommeli. Ja joskus tuli sellanen sarja kun "V", jossa oli ihmisiksi naamioituneita mörköjä avaruudesta tjsp. Siitä jäi mieleen ne jutut kun niiden mörköjen naamiot repes naaman kohdalta ja alta paljastu vihree suomunen iho.
Sitten tietenkin nää englanninkielen kirjoista mieleen jääneet "judy likes pizza" ym. jutut :)

Varhasin lapsuusmuistoni taitaa olla sellanen kun äiti keittiössä nosti minut korkeelle ilmaan ja tokas "no jo se on taas paskonu housuunsa" ja ukki nauroi vieressä. Enkä osannut sillon puhuakaan vielä muistaakseni. Outoa että kaikkea tollasta jää mieleen. Yleensä se taitaa olla niin että vahvat tunteita herättävät kokemukset painuu mieleen parhaiten.

Originally posted by Ande
Tuo on oikeesti niin hyvä sarja että!! Voi pojat tota tuli kakarana katottua. Varsinki se jakso oli hyvä missä se oli jossain linnassa (siihen liitty kait joku näkymättömyyski, en oo varma). Ja se oli hyvä ku se tippu sinne kuoppaan, eikä meinannu päästä pois.

Toinen hyvä sarja oli se mailman ympäri 80 päivässä.

Myös tao tao on ikimuistoinen.

Mikäs se kettusarja oli? Siinä oli se isä kettu, äiti kettu ja sitte niiden pentuja?

Hopea Nuolia en unohda ikinä! Teki vaikutuksen, ku hopea nuoli sai tietää isänsä. Ja sitte ku sen isä opetti sen erikoispyörimis iskun. Oli muistaakseni viimeses leffas. Nii joo, akakapuutto ja kooka koirat.

Just tänään puhuttiin tyttöystävän ja sen siskon kans siitä, että kuinka pelottava se pikku kakkosen heikkojää juttu oli. Mä pelkäsin eniten sitä, ku se nallen suu oli niin suuri.

EDIT: muistan varmaan kaikki rölli laulut ulkoa. Onneks on viä jaksoja nauhalla. :)

ja lisää! Hopea nuolet on Super hyviä piirrettyjä, teki muhunkin tajuttoman vaikutuksen. Myös noi kaikki maailmanympäri jutut oli tosi hyviä ja kaikki katottiin eikös niitä kolme erilaista ollut?

Originally posted by Agony
Vain kolme sanaa tarvitaan: Jaki ja Nuka!

Hei mä muistan tuon nimen ja muistan et se oli mun lemppari, mutta en nyt millään muista et millanen se oli! Valaisetko muistiani sen verran nii saadaan taas muistot mieleen. :)

Originally posted by kekexx
Barbababa ja tohtori Sykerö on hyviä, harmi kun niistä ei oikein löydy videoclippejä.
Haa, mä jo oikein odotin et kuka heittää Barbapapat ekana!
line_i.gif

Ohessa Barbabravo on steroids. Ja lisää.

Liitteet

• barbapapa.jpg
    barbapapa.jpg
    2,1 KB · Katsottu: 479

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom