olen varmaan onnellinen tai elänyt tynnyrissä, sillä en tunne koko biisiä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on jäänyt traumaattisena kokemuksena mieleen se heikkojen jäiden aikaan Pikku Kakkosen lopussa tullut piirretty, missä se nalle tippuu jäihin ja meinaa hukkua :( Noh, ehkä se on ajanut asiansa kun en oo jäihin vielä kertaakaan pudonnut
Ainiin, vanhat kunnon TV:n tietoiskut. Niissä oli rankkaa matskua: jäihin pudottiin, talot paloivat, rattijuopot kaahasivat teillä... ja lopuksi aina se liekkikäsi.Mutta ennen tätä piirrettyä kesympää 80-lukulaista nalleversiota tuli joskus 70-luvulla heikoista jäistä varoittava tietoisku, jossa OIKEAT ihmiset putos jäihin. Huh, se oli hevikamaa, ihan älyttömän pelottava ja sit sen jälkeen tuli se käsi missä oli liekki.
Pelkään heikkoja jäitä vieläkin
Mutta ennen tätä piirrettyä kesympää 80-lukulaista nalleversiota tuli joskus 70-luvulla heikoista jäistä varoittava tietoisku, jossa OIKEAT ihmiset putos jäihin. Huh, se oli hevikamaa, ihan älyttömän pelottava ja sit sen jälkeen tuli se käsi missä oli liekki.
Pelkään heikkoja jäitä vieläkin
Miten joku ei muista heikkoa jäätä -videota? Terästetääs sitä kammottavaa muistikuvaa.
http://www.youtube.com/watch?v=bpjR5a7IXUU&mode=related&search=
OK English!
Bradford-on-Avonin rumat lapsinäädät! Ali ja Dibo!
Yhden kappaleen nimi oli Bully:
-Give me your sweets!
tämän jälkeen sekalaista keskustelua kunnes toinen toinen Ali&Dibo kaksikosta huudahtaa
- Look! A policeman!
lihava kiusaaja käännähtää säikähtäen ja pikku puunaamat kirmaavat karkuun kiusaajalta
Sitten oli tämä Mystery Man, Peter.
Nobody knows, where Peter goes
nobody knows what he does
Peter is mysterious
incredibly mysterious
Peter is a man of the seems...
tms.
Lisäksi oli sellainen laulu kuin Boeing 747. Aivan traumaattinen. Ja yhden kappaleen nimi oli Kite. Siinä yllättäen lennätettiin leijaa.
Itse asiassa, yksi kirjan tekijöistä oli englanninopettajani. Täytyy kyllä myöntää, että oli yksi parhaita opettajia peruskoulun ajalta.
Vain kolme sanaa tarvitaan: Jaki ja Nuka!
Kysymys kuuluukin, että minkä takia joskus tuollaiset aivottomat ja epäolennaiset jutut jää päähän ja ne muistaa vielä vuosikymmenen jälkeen? Vähän kuin 8-luokan Nya Vindarin "Het Potatis" -bändin läpimurtohitti "Sommaren är här". Saatanan saatana. Syän myrkkyä ihan just.
Kauhupätkistä tuli seurattua Aaveita ja kummituksia, jonka enkunkielinen nimi tais olla Friday 13th, mulla oli nauhalla jakso, jossa linnunpelätin napsi viikatteella päitä pois. Itse sarja sijoittui antiikkiliikkeeseen, jonka kirottuja esineitä serkukset metsästävät ympäri ameriikkaa.
/QUOTE]
En ole ikinä ymmärtänyt tämän sarjan suomenkielistä, tautologista nimeä. Aaveita ja kummituksia?
Vähän niin kuin kahvia ja sumppia....skeidaa ja shittiä....raskasta ja painavaa...