Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Agony sanoi:John Christopherin kirjaan perustuva sarja, Tripodien aika (the Tripods)?
Hannibal sanoi:Kyse lienee Triffidien kapinasta. Klaketi-klak-klak-klak-klak.
Hannibal sanoi:Kyse lienee Triffidien kapinasta. Klaketi-klak-klak-klak-klak.
Toi on oikeesti ehkä hirveintä mitä oon nähnyt ikinä!SamiJ sanoi:Mulla on jäänyt traumaattisena kokemuksena mieleen se heikkojen jäiden aikaan Pikku Kakkosen lopussa tullut piirretty, missä se nalle tippuu jäihin ja meinaa hukkua :( Noh, ehkä se on ajanut asiansa kun en oo jäihin vielä kertaakaan pudonnut
Dreamer sanoi:Mulle on jäänyt traumoja lapsena nähdystä elokuvasta. Siinä jonkun pikkupojan vanhemmat oli avaruuden muukalaiset ottaneet hallintaan jollain ihme merkillä, joka oli niskassa. Sitten jossain välissä oli joku ihme metsäpolku, jossa oli "hiekkapyörre", johon tippumalla joutui maan alle missä oli alieneitten pesä. Lopussa poika heräsi ja kaikki olikin unta, mutta sitten se näki kun taivaalla laskeutui ufo maata kohden...
Kurkin pitkän aikaa tuon leffan jälkeen nukkumaan mennessä, että nytkö ne humanoidit hiippailee ikkunaverhon takana.
Äijä sanoi:Asiaan liittyen.
"PIIIKKU KAAKKOSEN POOOSTI. Postilokero kolmeneljäseitsemän kolmekolmesatayksi Tampere kyyymmeneen. PIIIKKU KAAKKOSEN POOOSTI."
Pääseeköhän tällä perusteella jo sisähoitoon?
panza sanoi:Haha, aloin tahattomasti lauleskelemaan tuota kyseistä rallatusta. Tuli vielä mieleen pahat traumat siitä pikku kakkosen heikkojen jäitten pelottelupätkästä..
Vähän kuin 8-luokan Nya Vindarin "Het Potatis" -bändin läpimurtohitti "Sommaren är här". Saatanan saatana. Syän myrkkyä ihan just.