Ken "wiseguy" Wahl

Tiesittekös muuten että nukku-matti (joo se joka tuli aina eri härvelillä ja heitti lopussa hiekkaa simmuun pikkukakkosessa tahi puolikuudessa) on oikeasti saksalaista sotapropagandaa?
true story!
se saapu joka kerta eri vempeleellä esitelläkseen saksalaisten teknologista ylivaltaa! kauheaa..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Äijä
Asiaan liittyen.

"PIIIKKU KAAKKOSEN POOOSTI. Postilokero kolmeneljäseitsemän kolmekolmesatayksi Tampere kyyymmeneen. PIIIKKU KAAKKOSEN POOOSTI."

Pääseeköhän tällä perusteella jo sisähoitoon?

Mulla on jäänyt traumaattisena kokemuksena mieleen se heikkojen jäiden aikaan Pikku Kakkosen lopussa tullut piirretty, missä se nalle tippuu jäihin ja meinaa hukkua :( Noh, ehkä se on ajanut asiansa kun en oo jäihin vielä kertaakaan pudonnut :rolleyes:

Originally posted by metalman
Tiesittekös muuten että nukku-matti (joo se joka tuli aina eri härvelillä ja heitti lopussa hiekkaa simmuun pikkukakkosessa tahi puolikuudessa) on oikeasti saksalaista sotapropagandaa?
true story!
se saapu joka kerta eri vempeleellä esitelläkseen saksalaisten teknologista ylivaltaa! kauheaa..

Joo ja kaiken lisäksi vielä Itä-Saksalaista sellaista. Niin se vaan Stasi sorkki suomalaisten pikku pilttien psyykettä jo vuodesta 1&2. :)

Originally posted by SamiJ
Mulla on jäänyt traumaattisena kokemuksena mieleen se heikkojen jäiden aikaan Pikku Kakkosen lopussa tullut piirretty, missä se nalle tippuu jäihin ja meinaa hukkua :( Noh, ehkä se on ajanut asiansa kun en oo jäihin vielä kertaakaan pudonnut :rolleyes:

Et oo muuten ainoo. Toi on toooooosi monen skidin mielestä ollut - ja on vieläkin - varsin pelottava juttu, myös mun mielestä, siis ON OLLUT. Faija aina toisinaan kuittaa jotain tosta :)

LOL mikä thread! En ite muista mitään tollasta wiseguy -juttua, mutta yks mainos on syöpynyt mun päähän ja se menee näin:

On vain kaksi tapaa harrastaa seksiä
-kasaribiitti-
On vain kaksi tapaa harrastaa seksiä
-kasaribiitti-
On vain kaksi tapaa harrastaa seksiä - OIKEA JA VÄÄRÄ!

Call me nuts, mutta toi tulee vieläkin usein mieleen ja rupee naurattaa, vielä kun muistaa sen tarkan biitin. Jos joku rippaa ton mulle AVI:ks joltain vanhalta kasetilta, voin tarjota kaljat.

Meni aika offtopiciks, mutta oli ihan pakko purkaa vähän patoutumia.

Åska i luften ja ont i halsen. I morgon i morgon...

Englannin kirjoista jäi mieleen Bradford-on-avon kaupungin harvahampaiset ja pisamanaamaiset lapset. Perkeleen rumia olivat.

Töllöstä tuli lapsena Twilight Zone-sarja jonka tunnarissa näytettiin sikiö. Jumalaut et se peljätti.

Niin ja: Älä mene heikoille jäille.

edit:
Originally posted by Tomi
Kokeile hakea Sleepy Sleeperseiltä jotain vanhaa matskua netistä.
Eikös Lapinlahden linnut myös laulanut tätä rallia.

Originally posted by rintafile
Et oo muuten ainoo. Toi on toooooosi monen skidin mielestä ollut - ja on vieläkin - varsin pelottava juttu, myös mun mielestä, siis ON OLLUT. Faija aina toisinaan kuittaa jotain tosta :)

Mikähän ihme siinä on että tuommosta pelottavaa kamaa pitää työntää lastenohjelman loppuun. Minäkään en uskaltanut sitä katsoa ja siinä oli sitten selittämistä hoitopaikan kavereille kun aina piti lähteä muka johonkin kun nalle tuli örisemään kehiin. Se oli pelottava pätkä, oikeasti.

Yllämainittu renkutus on alkuperältään Sleeppareiden kappale "On vain kaksi tapaa keittää kahvia" ja löytyy heidän Born In the S.A.V.O-levyltä.

Originally posted by leif perkelsson
Töllöstä tuli lapsena Twilight Zone-sarja jonka tunnarissa näytettiin sikiö. Jumalaut et se peljätti.

No ei se tunnari, mutta se yksi jakso missä oli se joku shadowman, joka majaili siellä sen kersan sängyn alla ja kävi kovalla ryminällä ja örinällä öisin listimässä naapuruston kakaroita.

Sitten lopussa se listi sen isäntänsä, vaikka niillä oli diili että jos se sää öristä siellä rauhassa niin jannun ei käy kuinkaan. Jakso loppui jotakuinkin <rahisevalla haudantakaisella äänellä>: "I am the shadoooowmaan from under someone else's beeeeed...".

Ei perkele. Täytyy vissiin sahata jalat sängystä että saan tänään unta, vaikka ikä lähestyy jo pahasti kolmeakymppiä...

Originally posted by IronMind
No ei se tunnari, mutta se yksi jakso missä oli se joku shadowman, joka majaili siellä sen kersan sängyn alla ja kävi kovalla ryminällä ja örinällä öisin listimässä naapuruston kakaroita.

No perkele, tuon jakson minäkin muistan JA HYVIN. Mikä muu pientä lasta voisi pelottaa kuin se mikä siellä sängyn alla iltaisin möllöttää.

Mulla taas on jäänyt jotain traumoja sarjan Safiiri ja Teräs alkutunnarista, jossa niitä alkuaineita lueteltiin ja kappaleet lensivät halki avaruuden. Nyt kun se tuli Subtv:ltä(?) uusintana, niin näytti aika huvittavalta, mutta kakarana lähinnä hirvitti :D

Toinen mikä on jäänyt hyvin mieleen on se, kun pikkubroidi näki painajaisia monena yönä Kivikasvojen Lepakkolinna-showsta, jossa oli vampyyreja yms...

Originally posted by foobari

Olen pieni nalle vain, pullea.
Lasten kansa viihdyn ain.
Olen pieni nalle vain, pörheä.
Lapset mua rakastaa.

nalle_luppakorva_6.jpg

Ah noita aikoja! :D

Eikös tuosta puutu se alku, joka menee jotenkin näin:

Heipä hei
hyvää iltaa
luppakorva seikkailee taas
Luppakorva nimen sain
korvani nääs lerputtaa...

Ja loppu:
Hyvää yötä piltit,
nalle silmät sulkee,
lapsosista näkee
nalle monta unta!

Laulan tuota aamulla suihkussa. Sopisi myös johonkin pedofiilivitsiin.

PS. pitäny jo pitempään sanoa, että on aika kiva tuo Kattilan avatarkuva
:)

Originally posted by Ozzy
Mulla taas on jäänyt jotain traumoja sarjan Safiiri ja Teräs alkutunnarista, jossa niitä alkuaineita lueteltiin ja kappaleet lensivät halki avaruuden. Nyt kun se tuli Subtv:ltä(?) uusintana, niin näytti aika huvittavalta, mutta kakarana lähinnä hirvitti :D

Sama täällä, kovasti tuli peljättyä Safiiria ja terästä, piti vaan katsoa, vaikka vellit housussa ;)

Originally posted by kekexx

PS. pitäny jo pitempään sanoa, että on aika kiva tuo Kattilan avatarkuva
:)
Mun mielestä se on palstan about ärsyttävin, mikä ehkä lienee tarkoituskin. Myös ]aben avatarkuva saa minut itkemään iltaisin itseni uneen. :)

Originally posted by pexxi
"Du och jag är här.... jee jeee... i morgon...i morgon...sommaren är här...":

Pakkohan se on korjata: "Du är OCKSÅ här, jee jee!"

Sori, mutta ette ole ainoita, joille nää jutut on ikuisesti mieleen syöpyneitä. Vain kuolema erottaa, jos sekään! :evil:

Originally posted by lazki
Mikähän ihme siinä on että tuommosta pelottavaa kamaa pitää työntää lastenohjelman loppuun. Minäkään en uskaltanut sitä katsoa ja siinä oli sitten selittämistä hoitopaikan kavereille kun aina piti lähteä muka johonkin kun nalle tuli örisemään kehiin. Se oli pelottava pätkä, oikeasti.

No eipä tuo nalle vielä mitään... Itse näin painajaisia Pelle Hermannin alussa olevasta pelleanimaatiosta, jossa psykoottisen näköinen pelle irvistelee suussaan teräviä hampaita (ainakin ne näytti siltä) ja psykedeelinen musiikki soi taustalla. Ei ollut kiva.

tämä murhaava laulu unohtui vielä:

sor sor sormileikki alkaa, lapset kaikki katselkaa
sor sor sormileikki alkaa, yhdessä näin astellaan
eteenpäin, taaksepäin, välillä hyppy ylöspäin
oikeaan, vasempaan, taisin jo unohtaa, hei!

entäs: Niiiiils Hooolgerssssooooon....korkeeeellla taivaaalla ooooon.

:david:

Originally posted by metalman
true story!

Ompas niillä saksalaisilla pelottavan teknistä teknologiaa!! Eräässä jaksossa nukkumatti saapuu joutsenten kannattamalla korilla. Eräässä jaksossa hiiret kiskoo nukkumattia kärryssä. Panzer Division Nukku-Matti!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom