Ken "wiseguy" Wahl

Muistatteko vielä kaverin (almost :david: ) Seurasin televisiosta pelonsekaisen myötähäpeän vaikutuksen alaisena kun suomalaiset teinitytöt heilutteli Helsinki-Vantaalla Suomen lippuja laulaen:

"wiseguy, wiseguy, you are such a nice guy, welcome to finland have a nice day!"

Kaveri oli vähemmän nice ja ryyppääs ja örvelsi kunnes katosi jonnekin pois katukuvasta. Ei paljoo oo jälkeenpäin kaverista kuulunut...

:itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by irakinmiäs
JOS joku tapauksen muistaa, ei voi olla nauramatta...
Mä muistan tuon tapauksen. Riipivästi. Muistan myös ikävä kyllä tuon rasittavan cheerleader-jinglen, jonka takia herään useita kertaa viikossa omaan huutooni. Kysymys kuuluukin, että minkä takia joskus tuollaiset aivottomat ja epäolennaiset jutut jää päähän ja ne muistaa vielä vuosikymmenen jälkeen? Vähän kuin 8-luokan Nya Vindarin "Het Potatis" -bändin läpimurtohitti "Sommaren är här". Saatanan saatana. Syän myrkkyä ihan just. :david:

Originally posted by Tomi
Mä muistan tuon tapauksen. Riipivästi. Muistan myös ikävä kyllä tuon rasittavan cheerleader-jinglen, jonka takia herään useita kertaa viikossa omaan huutooni. Kysymys kuuluukin, että minkä takia joskus tuollaiset aivottomat ja epäolennaiset jutut jää päähän ja ne muistaa vielä vuosikymmenen jälkeen? Vähän kuin 8-luokan Nya Vindarin "Het Potatis" -bändin läpimurtohitti "Sommaren är här". Saatanan saatana. Syän myrkkyä ihan just. :david:

Ymmärsit threadin pointin täysin. uskomatonta mitä paskaa sitä muistiin jää...

"sommaren är här, jee jee, sommaren är här!"

hasse spelar guitar.....

:evil:

Asiaan liittyen.

"PIIIKKU KAAKKOSEN POOOSTI. Postilokero kolmeneljäseitsemän kolmekolmesatayksi Tampere kyyymmeneen. PIIIKKU KAAKKOSEN POOOSTI."

Pääseeköhän tällä perusteella jo sisähoitoon?

Vähän kuin 8-luokan Nya Vindarin "Het Potatis" -bändin läpimurtohitti "Sommaren är här". Saatanan saatana. Syän myrkkyä ihan just. :david:

Ääh, pitikin muistuttaa. Kyseinen "hitti" on raiskannut niin monen ihmisen koulumuistot, ettei yksikään euroviisubiisi yllä koskaan samaan.

Originally posted by Äijä
Asiaan liittyen.

"PIIIKKU KAAKKOSEN POOOSTI. Postilokero kolmeneljäseitsemän kolmekolmesatayksi Tampere kyyymmeneen. PIIIKKU KAAKKOSEN POOOSTI."

Heh, en siis olekaan ainoa jolle on syöpynyt tämä klassinen sävelmä päähän. :)

Originally posted by AKV
Heh, en siis olekaan ainoa jolle on syöpynyt tämä klassinen sävelmä päähän. :)

Siis jos tämä EI soi suomalaisen 1965 tai sen jälkeen syntyneen ihmisen päässä niin on luuultavimmin saanut lestadiolaisen (no TV, no :david: ) kasvatuksen.

"wiseguy, wiseguy, you are such a nice guy, welcome to finland have a nice day!"
Heh

Oli meinaan meikäläisen sisko yksi niistä tytöistä :lol2:

Sai kuulemma kuulla kuittailua vielä piiiitkään sen homman jälkeen.

Re: Re: Ken "wiseguy" Wahl

Originally posted by Lord
Heh

Oli meinaan meikäläisen sisko yksi niistä tytöistä :lol2:

Sai kuulemma kuulla kuittailua vielä piiiitkään sen homman jälkeen.

VAAAUUUU!!!! :worship: Saataiskohan me Tomin kanssa encoret joskus, vaikka puhelimella...NOT

Originally posted by Äijä
Asiaan liittyen.

Kyllä, mutta vain jos myös tämä soi päässäsi:

Olen pieni nalle vain, pullea.
Lasten kansa viihdyn ain.
Olen pieni nalle vain, pörheä.
Lapset mua rakastaa.

nalle_luppakorva_6.jpg

Ah noita aikoja! :D

Muistan kevinistä parhaiten sen että se pääsi bylsimään niitä kaksosia... Mä en ole päässyt ikinä ja nyt kun on "vaimo" en varmaan ikinä pääsekään :itku:

siis kenistä. Mutta kaksoset oli se pointti...

Vähän kuin 8-luokan Nya Vindarin "Het Potatis" -bändin läpimurtohitti "Sommaren är här". Saatanan saatana.

LOL, ei oo mahdollista!!

KAIKKI kenellä on ollu Nya Vindar muistaa Hassen och Het Potatis:in ja ton biisin. Ja osaa satavarmasti laulaa sen kaikkine mölötyksineen ulkoa.
Toinen mikä on säilyny rasittavan hyvin muistin sopukoissa on saman kirjan jakso "Hasse har feber". Siinä oli hupaisa(?) kuvasarja Hassesta pyörimässä hikisissä lakanoissa kuumehouruissa. Och ont i halsen!! Ei saatana! Voi :david: !

Muistatteko vielä kaverin (almost :david: ) Seurasin televisiosta pelonsekaisen myötähäpeän vaikutuksen alaisena kun suomalaiset teinitytöt heilutteli Helsinki-Vantaalla Suomen lippuja laulaen:

Kaveri oli vähemmän nice ja ryyppääs ja örvelsi kunnes katosi jonnekin pois katukuvasta. Ei paljoo oo jälkeenpäin kaverista kuulunut...

:itku:

Joo mä muistan tuon hyvin, sarja oli muistaakseni ihan hyvä kuitenkin. Parhaiten mulle on kuitenkin jäänyt mieleen olikos se nyt Vintiöt, jotka teki Wiseguysta aikoinaan jonkin parodian. Siinä Hessu Reijonen (sama heebo toi mm. Ridgen, jonka leuka on kuin kilpafillarin satula, Suomeen) roudasi Kenin härmään ja tämä keskittyi vain örveltämiseen ja rahojen käärimiseen. Sketsi päättyi aina samalla tavalla, Reijonen katseli aikansa Kenin sekoilua ja tokaisi aina loppuun, että "VOI VITUN WISEGUY" :lol2:

Lisää Nya Vindaria...

Muistaako kukaan muu sitä Nya Vindarin kappaletta, jossa puhuttiin jääkiekosta? "Ryssarna spelar hard och tuff ishockey." :evil: :lol2:

Mitä näihin muihin renkutuksiin tulee, niin Tao-Taohan on taas suorastaan ajankohtainen :D

"Siellä Tao-Tao, pieni Tao-Tao,
pieni pandakarhu on."

Ymmärsit threadin pointin täysin. uskomatonta mitä paskaa sitä muistiin jää...

"sommaren är här, jee jee, sommaren är här!"

hasse spelar guitar.....

:evil:

:lol2:

"Du och jag är här.... jee jeee... i morgon...i morgon...sommaren är här...":

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom