Rinkku
epäihminen, antihomo
- Ikä
- 52
Mitäs mieltä Pakkislaiset on feministeistä? Näistä "emansipaation" papittarista, jotka haluavat kostaa miesten vuosisataisen sorron. Meitsin mielipide on tämä: Feministi on feministi tasan niin kauan, kuin polkupyörästä hajoaa kumi. Siinä vaiheessa sitä kummasti unohtuu, että "Ei ole naisten ja miesten töitä". Femakkoa vituttaa se, jos joku nainen laittaa itseään ja tykkää miesten katseista. Vituttaa, koska itse on ruma. Sisarsolidaarisuus on niin alhaista, että pitää dissata sitä nättiä tyttöä "aivopestyksi". Nätti tyttö on alistunut miehen "objektivoivalle katseelle". Femakon pitää dissata niitä kivoja perinteisiä tyttöjä, jotka viihtyvät kotiäidin roolissa. Nekin on kato aivopestyjä. Avainkysymys onkin tämä: "Kelle ne feministin pöksyt kostuu?" Onko se "rikkaasti tunteitansa erittelevä humanisti" vai kenties hivenen perinteisempi maskuliini? Kummalta on kivempi ottaa ajatuksissa parrua: Tarzanilta vai Tuiskulta? Femakko on ajanut itse itsensä siihen suohon, jossa naiset yhä enenevissä määrin tekevät itsensä naurettaviksi. Huora ei ole enää huora, vaan siitä on tullut joku vitun "salarakas" ja oman elämänsä subjekti. Joku Annabella Chong (vai mikä vittu se yks mielipuoli on nimeltään), voi täysin pokkana selittää, että "tämä gang-bang juttu kato missä nää 500 äijää panee mua jonossa perseeseen, niin tää on kato feminismiä, mä kato oon niinku subjekti tässä jutussa, tää on niinku kannanotto heteroseksuaalista hegemoniaa vastaan". Vittu mitä paskaa. Mitä mä olen kattonut, niin noilla mulattinaisilla tää homma näyttää olevan hanskassa. Ne on selkeästi YLPEITÄ omasta feminiinisyydestään, toisin kuin tämä suomalainen femakko, joka on sitä mieltä, että feminiinisyys on aivopestyä häpeää, ja jokainen teko miehen eteen on "nöyristelyä". Miehen taas pitäisi tehdä koko ajan luonteensa vastaisia tekoja naisen eteen, koska meillä on joku vitun velvollisuus pyytää jotain vitun "sortoa" anteeksi. En pyydä. Rinkun mulkku ei femakolle jöpötä.