Kelailuketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Samuski
  • Aloitettu Aloitettu
Aloin kelailla tänään, että jos ihmiset on valettu suurin piirtein samasta muotista, niin miten jokin toiminto voi olla melkoisen erilainen toisella ihmisellä kuin toisella? Puhutaan nyt vaikka makuaistista. Jokaisella se toimii varmaan fysiologisesti ihan samalla tavalla. Miten voi olla siis mahdollista, että jollakin lähtee flunssassa makuaisti ja jollakin toisella ei lähde? Esimerkit ihan lähipiiristä: Minä ja kauniimpi puolisko. Se valittaa, että sillä lähtee aina makuaisti ihan täysin. Puhutaan siis ihan totaalisesta makuaistin häviämisestä. Mä en taas voi ymmärtää sitä, koska mulla ei lähde ikinä. Tietysti hieman heikkenee samalla kun hajuaisti heikkenee, mutta kyllä mä silti maistan kaiken ihan ok-tasolla. Ihmeellisiä asioita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aurinko on kyl cool. Ei tartte pitää valoja päällä päivällä ja se valasee ihan jokapaikkaa. Yöllä kun pistää yhtee huoneesee valon päälle ni toises huonees on silti pimeetä. Aurinkoki valasee vaa yhestä suunnasta mut sen valo menee ihan mihin vaa. Ja vielä yhellä kerralla. Ei tartte säätää.

Aika turhaa jos kuoleman jälkeen vain lakkaa olemasta. Sit vituttaa. Tai vituttaako? Eikait.
Sit vituttaa jos syntyy kärpäseks.
Ei sua voi vituttaa syntyä kärpäseksi kun et tiedä olleesi edellisessä elämässä ihminen. Et nytkään kelaa, että vittu että otti päähän olla viime elämässä sammakko.

309393_10150907033998059_2048780539_n.jpg

Tarviiko ihmisen elää pitkään kun kuitenkin monen ihmisen elämä on rutiininomaista toistoa ja oravanpyörää? Aina kuitenkin tavoitellaan pitkää elämää, mut eiköhän se oo aika nähty jo viis tai kuuskymppisenä viimeistään?

Olin eilen veneilemässä ja sain naamalleni välillä ohutta vesisumua, joka haisi ihan kalalta. Mutta haiseeko vesi kalalta vai kala vedeltä?

Tarviiko ihmisen elää pitkään kun kuitenkin monen ihmisen elämä on rutiininomaista toistoa ja oravanpyörää? Aina kuitenkin tavoitellaan pitkää elämää, mut eiköhän se oo aika nähty jo viis tai kuuskymppisenä viimeistään?
Senkus tappaa itsensä. Mulla ainakin riittäisi tekemistä vaikka 200-vuotiaaksi

Senkus tappaa itsensä. Mulla ainakin riittäisi tekemistä vaikka 200-vuotiaaksi

Kyse ei ollutkaan tekemisen puutteesta helvetin säkki. Mistä muuten voit tietää tollaisena 25 vuotiaana junnuna kuinka helvetin kyllästynyt oot vaikka 55 vuotiaana? Et mistään.

Kyse ei ollutkaan tekemisen puutteesta helvetin säkki. Mistä muuten voit tietää tollaisena 25 vuotiaana junnuna kuinka helvetin kyllästynyt oot vaikka 55 vuotiaana? Et mistään.
Saati sitten sitä, onko edes kunnossa 55-,85-,135-, tai 195-vuotiaana. Jos vaikka saa aivoinfarktin 50-vuotiaana, jonka seurauksena halvaantuu toispuoleisesti menettäen samalla puhe- ja liikuntakykynsä. Seuraavat 150 vuotta makaa sängyssä vaipoissa, mössöruokaa syöden? Ihan taatusti jokaisen unelma.

Vittu et moni vaa seuraa noita keskusteluja mut ei ite sano mitää. Aina kyttää ja se on ihan ok. Mut jos näkisit sen silmät joka kyttää, ni olis aika hanurista. Ahdistais? Ärsyttäis? Vituttais? Ei sais kytätä. Se on seuraamista. Sekin muuten on ok internetissä mut ei livenä.

Rupesin vaa kelailee. T: one of the original pro-monnit (oftopmon)

Aika turhaa jos kuoleman jälkeen vain lakkaa olemasta. Sit vituttaa. Tai vituttaako? Eikait.
Sit vituttaa jos syntyy kärpäseks.

Jos nyt oletetaan, että ihmisen ns. sielu vaeltaa elikosta elikkoon, niin tuskinpa sielunvaellus rajoittuu tässä suuressa maailmankaikkeudessa vain maapallon eläinkuntaan, kuinka pieni mahdollisuus olis syntyä takas tälle planeetalle, vähänkö olisi tylsää!

Jos söis niin saaaaaatanan tulista ruokaa et tuntuis et ihan oikeesti nyt henki lähtee paskois housuunsaki ku pelkäis nii paljon, ja sit joku katkasis vaikka alaraajat irti ilman puudutusta, unohtuisko tulisuus?

Jos nyt oletetaan, että ihmisen ns. sielu vaeltaa elikosta elikkoon, niin tuskinpa sielunvaellus rajoittuu tässä suuressa maailmankaikkeudessa vain maapallon eläinkuntaan, kuinka pieni mahdollisuus olis syntyä takas tälle planeetalle, vähänkö olisi tylsää!

Mistäs tiedät millä mekanismeilla sielu siirtyy kehosta toiseen? Jos vaikka etäisyys olisikin rajoittava tekijä? Ja mikä rajoittaa sen, mikä on elävä olio johon voi siirtyä. Esimerkiksi bakteeri on yhtälailla elävä kuin me monisoluisetkin. Entäpä sitten virukset, jotka periaatteessa ovat "eläviä", mutta eivät omaa aineenvaihduntaa? Voiko sielu siirtyä virukseen?

Herättääkö tämä ajatuksia? Olen itsekin huomannut, että feministien salaliitto valkoisen miehen tuhoamiseksi on totta. En vain ole ymmärtänyt vielä miten tämä liittyy Illuminatin ja Vapaamuurarien maailmanvalloitussuunnitelmiin.

Its just a change in culture, pushed trough by feminists and the left who honestly believe it is the best way to go. Traditional male behavior leads to nothing but conflict in their eyes and has no additional value.

Sitcoms and TV shows have spent the last two decades (for the most part) convincing the world that the white male is a safe, innocent, fumbling buffoon, who can't handle women. The greatest trick the devil played, was convincing the world he didn't exist. Check the fucking statistics, the white man is a fucking killer.

I call it the Chandler Bing-isation of males. He was the first uber-popular beta male on TV. I don't read too much into these self-given titles of Alpha and Beta but I certainly can see the trend of pussification of western men on TV. I use terms like Alpha and Beta sometimes to describe people because sometimes it's true, I'm not some fucking meat head who actually takes this shit seriously though.

I mean, we watch TV shows not only for escapism but because we want to be able to relate to the characters we see, right? If you relate to Chandler Bing, Ted from HIMYM or anyone from The Big Bang Theory, then you're probably a complete pussy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom