Rankkuri sanoi:Voi helvetti, ootsä oikeesti 26-vuotias?
Jälleen kerran. Kaikki kestää, koska TYÖNTEKIJÖITÄ ON LIIAN VÄHÄN ja siksi, että hakemus menee läpi tietyn prosessin, JONKA LAKI EDELLYTTÄÄ. Ja kumpikaan näistä asioista ei ole "kelan tanttojen" syytä. Jos vaikeutesi ymmärtää kirjoitettua tekstiä johtuukin huonosta näöstä niin kirjoitin varmuuden vuoksi isolla, ne kohdat, jotka olen toistanut täällä jo varmasti 20 kertaa.
Joo, ei siihen päätämiseen, mutta sen takaisinperintälaskun maksamiseen. Ja siihen päätökseen pätee toi mun ylläoleva teksti.
Jahas, Rankkurilla taitaa vaikeuksia ymmärtää myös mun tekstiä. En ole missään vaiheessa syyttänyt Kelan tanttoja tästä asiasta (ainoastaan tietämättömyydestä taisin ekassa postissani tähän trediin niitä syyttää) vaan ihmetellyt systeemin järjettömyyttä asiakkaan yrittäessä lopettaa (asumis)tuen tuloa tililleen.
Ja edelleen olen tätä mieltä: Jotenkin MINUN järkeni sanoo sen, että kaikille osapuolille olisi hyötyä siitä jos noi tuet saisi katki nopeammin kuin kahdessa/kolmessa kuukaudessa. Kaikki osapuolet tarkoittaa siis myös Kelaa.