Olisi keittiöremontti edessä kerrostalo-osakkeessa ja isännöitsijän juttusilla tuli käytyä remontti-ilmoituksen takia. Oli puhetta noista nykyajan vaatimuksista ja isännöitsijä sanoi, että jääkaapin ja allaskaapin alla pitää olla nykyään vuotosuoja/kaukalo. Onko kenelläkään tietoa, pitääkö paikkaansa?
Valvojahan tuohon remonttiin tulee jonka pitäisi tietää, mutta ajattelinpa itse selvitellä myös asioita kun on uusi asia tuon as.oy lain muuttumisen myötä.
Myös hana pitää vaihdattaa ammattilaisella ja sähköihin ei saa itse koskea myöskään. Vielä kun löytäisi Jyväskylästä henkilön/firman, jolta onnistuu molemmat niin hyvä olisi. Pääsis vähemmällä vaivalla kun yks henkilö sais tehtyä nuo, joten mikäli jollain on tietoa niin yhteystietoja otetaan mielellään vastaan
Mä olen ymmärtänyt tän niin että ei voi vaatia yli taloyhtiön perustason meneviä juttuja.Eli jos taloyhtiön alkuperäisissä määräyksissä ei ole vuotosuojia/kaukaloita ei niitä voi vaatia remontintekijältäkään.Kaikki osakkaat on samanarvoisia joko kaikille vaaditaan noi tai sit vaan suositellaan.